Toon posts:

hoe stabiel is jou o/c system 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de verkeer links
hier is de goed

http://www.ocshoot.com/file/stab.exe

Verwijderd

Zeer stabiele a7v met duron 600@850 en zeer stabiele bit kt7 raid met duron 600@950
nieuwste drivers , en een stabiele versie van de biossen aangehouden =) , tip : niet zomaar klakkeloos upgraden naar nieuwste bios ,want das vaak een beta ..... nog ff wachten op de versie die daarna komt en dan evt upgraden als je er daadwerkelijk ook echt wat aan hebt niet zo van oh ik MOET de nieuwste bios hebben , want als iets goed loopt dan loopt het gewoon goed !! :)

behalve win me afsluiten zo nu en dan een protection error , maar dat was bekend , ook dat bill het vertikt om ons een patch te geven ook al heb je een origineel win ME pakket ...( de upgrade)
schandalig !!!!! :(

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Zow, ff m'n Athlon 500@700 getest met dat proggie:

Stability rating: ROCK SOLID (6/6)

Verwijderd

IEIEIEIEIE!

als die-hard dpc'er kan ik dit niet toestaan! :)

test je cpu gewoon met rc5-64 man!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 19:35

bloasfist

Slot-A Crew

was er mis met die proggie dan??
(athlon500@650--> rock solid (6/6)

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

celly 633@950 rock solid. Volgens mij is het niet echt een supergoed proggie om dit soort metingen mee te doen..maargoed, toch leuk dat ie je kan vertellen dat ie rocksolid is:)

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 09:22

paradoXical

The ParadoX

Celly 600@675 superstabiel (doh)

Ik kan hem niet verer opklokken omdat ik een scsi kaart heb bah bah.. Windows boot gewoon niet op als ik em hoger zet, cputemp = 34 graad celius.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

fv

-------------------> hiero

ATHLON 700@1008 + K7V en SDRAM op 149Mhz --> geen enkel probleem !

Elektronica/videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

Verwijderd

Topicstarter
zie topic

Verwijderd

PIII700E@1002Mhz lekker draaien zo....

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 11:35
ik vertrouw dat programma niet
na een nachtje draaien had ik stabiltiy 1/6 ja
ik had icq / mbm / volume icon / plextor utils aan staan die nacht...kep NOOIT een vastkaaier games werken lang goed...me 3dmark 2000 loopt 12 uur achter elkaar :D

PVoutput

Verwijderd

Hehe, heb geen proggie voor nodig. pc crasht gewoon nooit. heb in 3 weken 2x een crash gehad, en dat lag aan Bnet. maar goed, wel leuk dat je een test kan draaien. deed ik ook altijd toen m`n pc niet stabiel te krijgen was. Bewijzen dat ie Wel stabiel was. nooit echt goed gelukt. da geeft ook nie, als het maar werkt. Nu wel rock solid.
[off topic]
----------------------------
Don`t overestimate da powa of playstation
[/offtopic]

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Tja als je wat wil bewijzen ofzo dan is zo een proggie verrekte handig. Ik persoonlijk doe het liever op de 3d mark way. Blijft ie daar goed in de loop dan is ie in mijn ogen stabiel. De mijne heeft ooit van 's morgens een uur of 9 tot een uur of 5 's middags 3d mark gedraait zonder te crashen op 980MHz, 1,8 volt. Ik haalde toen zelfs bijna 8300 marks maar ik had de score niet ge upload :(

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Op 1015 draait alles perfect bij mij , behalve dan dat ik erachter gekomen ben dat unrarren van Iso's niet zonder fouten gaat . Ik moet dan altijd ff terugklokken , anders is de inhoud corrupt . Maakt verder niet uit , want 3dMark blijft hier ook gewoon lopen . Branden , ICQ , Internet , Outlook , RC5 enz kan ik gewoon tegelijkertijd doen dagen achter elkaar op 1015 .

Verwijderd

Mijn Celly 566@933 is Rock Stable! :P

• Roger Beurskens
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Athlon 600(600core)@825MHz
memory @146MHz

Stability rating: ROCK SOLID (6/6)

nja maar dat wist ik inmiddels wel :)

Greetz Roger

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342

Verwijderd

AMD Duron 800@1066 wegens te weinig spanning uit mijn a7v.

Eerst van de week ff dat weerstandje ertussen solderen en dan met 1,9v en > verder overclocken..

Ik moet zeggen, hij laat zich erg makkelijk overclocken en loopt met 57graden met constante data giga stabiel!

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
* Helldesker heeft ook een stabiel lopend systeempje op 950 mhz >:)

Asus A7V met Duron 600 >:)
Pagina: 1