Verwijderd
nieuwste drivers , en een stabiele versie van de biossen aangehouden =) , tip : niet zomaar klakkeloos upgraden naar nieuwste bios ,want das vaak een beta ..... nog ff wachten op de versie die daarna komt en dan evt upgraden als je er daadwerkelijk ook echt wat aan hebt niet zo van oh ik MOET de nieuwste bios hebben , want als iets goed loopt dan loopt het gewoon goed !!
behalve win me afsluiten zo nu en dan een protection error , maar dat was bekend , ook dat bill het vertikt om ons een patch te geven ook al heb je een origineel win ME pakket ...( de upgrade)
schandalig !!!!!
Verwijderd
als die-hard dpc'er kan ik dit niet toestaan!
test je cpu gewoon met rc5-64 man!
(athlon500@650--> rock solid (6/6)
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Ik kan hem niet verer opklokken omdat ik een scsi kaart heb bah bah.. Windows boot gewoon niet op als ik em hoger zet, cputemp = 34 graad celius.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Elektronica/videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
na een nachtje draaien had ik stabiltiy 1/6 ja
ik had icq / mbm / volume icon / plextor utils aan staan die nacht...kep NOOIT een vastkaaier games werken lang goed...me 3dmark 2000 loopt 12 uur achter elkaar
Verwijderd
[off topic]
----------------------------
Don`t overestimate da powa of playstation
[/offtopic]
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
memory @146MHz
Stability rating: ROCK SOLID (6/6)
nja maar dat wist ik inmiddels wel
Greetz Roger
PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342
Verwijderd
Eerst van de week ff dat weerstandje ertussen solderen en dan met 1,9v en > verder overclocken..
Ik moet zeggen, hij laat zich erg makkelijk overclocken en loopt met 57graden met constante data giga stabiel!
Asus A7V met Duron 600