Toon posts:

[digitale webcamera] is dit wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/camera.JPG

Ik weet dat dit geen wonder camera is, maar mijn vraag: is dit de moeite waard om te kopen. Het is gewoon voor de "lol" gebruik.

wat is jullie mening, kopen of niet?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:30
Mijn schoonmoeder heeft hem..
best geinig dingetje..
alleen redelijke pics met veel licht..
als er weinig licht is lijkt het net hagelslag

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 13:50 schreef RaZoRhEaD het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft hem..
best geinig dingetje..
alleen redelijke pics met veel licht..
als er weinig licht is lijkt het net hagelslag
Maar zit er een flashkaart/memorystick in, weet jij dat?

Verwijderd

Dit is vast zo'n "ik kan never nooit de juiste driver vinden" camera! Voor ca. €200 heb je al een aardige digicam en voor veel minder een normale webcam als je die zoekt! Kortom ik zou mijn geld er niet aan besteden.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 13:53 schreef didaaf het volgende:
Dit is vast zo'n "ik kan never nooit de juiste driver vinden" camera! Voor ca. €200 heb je al een aardige digicam en voor veel minder een normale webcam als je die zoekt! Kortom ik zou mijn geld er niet aan besteden.
software zit er bij, dus geen driver problemen... Maare voor 30 euro( is natuurlijk niets) krijg je dan genoeg terug zeg maar?

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 13:54 schreef kaasie het volgende:
software zit er bij, dus geen driver problemen... Maare voor 30 euro( is natuurlijk niets) krijg je dan genoeg terug zeg maar?
Wat is niets, het is toch 65 piek! En dat is in mijn ogen al op weg naar een "betere" cam! En met driver probleem bedoelde ik eigenlijk meer van dat je OS 'm weer niet ondersteunt oid.
Je moet het zelf weten hoor, maar mijn ervaring met dat soort goedkope gadgets is dat het op één of andere manier altijd weer uitloop op een teleurstelling!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
idd... investeer een beetje meer en je hebt gelijk een enorme kwaliteitswinst
Pagina: 1