Kan iemand mij vertellen welk algoritme er achter de metamodbot steekt? Ik vraag mij namelijk af hoeveel onterechte trolls en flames iemnd moet afwerpen om in de problemen te komen. Verder, als iemand zijn penalty-ratio boven de 1 komt mag hij/zij niet meer trolls of flames toekennen, hoe kan iemand zijn penalty-ratio nou ooit op 4 uitkomen, het punt dat je niet meer mag modereren? Is dat overigens ooit wel eens gebeurd?
Hmm, dat is mij ook onbekend. Hier moet Femme antwoord op geven
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Ligt er aan hoeveel moderaties je doet. Is dit niet iets voor http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/16 ?
Eentje met het voetje. En ik kan formules lezen, dus als die bestaat zie ik hem graag tevoorschijn komen.
De metamodbot heeft een enorme marge om te voorkomen dat mensen onterecht gestrafd worden, dan worden ze namelijk beetje boos.
Formules ga ik niet geven. Er wordt o.a. rekening gehouden met het aantal moderaties en het verschil tussen de score na de betreffende troll/flamebait met de uiteindelijke score van de reactie.
Formules ga ik niet geven. Er wordt o.a. rekening gehouden met het aantal moderaties en het verschil tussen de score na de betreffende troll/flamebait met de uiteindelijke score van de reactie.
Dan blijft er nog een onduidelijkheid over. Als je penalty-ratio boven de 1 komt kan je geen flamebaits/trolls meer uitdelen. Hoe krijg je hem dan nog verder omhoog? Je krijgt hem toch nooit op 4?Op woensdag 19 juni 2002 20:07 schreef Femme het volgende:
De metamodbot heeft een enorme marge om te voorkomen dat mensen onterecht gestrafd worden, dan worden ze namelijk beetje boos.
Die metamod werkt niet realtime, dus als je heel stout bent kun je tussen de metamod updates een 4 scoren
.
Is dat wel eens voorgekomen dan, je moet dan toch wel merkwaardig tekeer gaan.Op woensdag 19 juni 2002 20:24 schreef Femme het volgende:
Die metamod werkt niet realtime, dus als je heel stout bent kun je tussen de metamod updates een 4 scoren.
Pagina: 1