Hallo, Heeft iemand enig idee wanneer Cycling Manager 2 nou precies uitkomt, op elke website wordt weer iets anders gesuggereerd.
begin eens te kijken op de officiële site... 
daar staat namelijk levensgroot bovenaan de pagina:

daar staat namelijk levensgroot bovenaan de pagina:
Cycling Manager 2 avalaible this week !
Verwijderd
Hebben jullie de demo gespeeld? Wat vonden jullie ervan? Vond het een beetje rommelig, CyM1 vond ik beter te bespelen...
Nee... nog niet gespeeld, op de website ziet het er heel mooi uit. Ik verwacht er dan ook veel van. Ik heb de demo nog niet gedownload ivm met de grootte.. heb nog een ouderwets telefoonlijntje...
Verwijderd
Ik heb de demo wel gespeeld. Ik vond het ook rommelig, het overzicht vond ik bij CM1 veel beter eigenlijk. En op mijn computer draaid ie ook niet lekker, maar dat ligt niet aan het spel.
Verwijderd
Is dit nou echt leuk om te spelen? Lijkt me een beetje saai. Maar dat vind ik voetbal managers ook
Verwijderd
In cym1 was het alleen zelf tijdens de wedtstrijden zeggen wanneer je moet aanvallen, nu is er wat meer managment bij gekomen zoals contracten en sponsors, maar in de wedstrijd bepaal je zelf nog grotendeels hoe het verloopt.
21 juni (volgens gamespot) komende vrijdag dusOp dinsdag 18 juni 2002 12:48 schreef NiekOnline het volgende:
Hallo, Heeft iemand enig idee wanneer Cycling Manager 2 nou precies uitkomt, op elke website wordt weer iets anders gesuggereerd.
Welke site is ie te vinden Cycling Manager 2
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
BedanktOp woensdag 19 juni 2002 22:26 schreef Vos het volgende:
http://www.cycling-manager2.com/ ????
http://www.google.nl/search?q=cycling+manager+2&ie=UTF8&oe=UTF8&hl=nl&lr=
Last.fm |
Verwijderd
Ik twijfel ook nog wel aardig. Ik wacht denk ik eerst maar af op de reacties van mensen die hem gekocht hebben.
Hoezo kopenOp woensdag 19 juni 2002 22:45 schreef Peter_o het volgende:
Wie gaat em waarschijnlijk kopen? Ik zit nog behoorlijk te twijfelen...
Downloaden
Last.fm |
Misschien ligt het aan mij maar ik kan die f*cing demo niet downloaden gisteren en vandaag niet (The page cannot be displayed) zegt ie steeds

Last.fm |
stoerOp donderdag 20 juni 2002 10:57 schreef Blade_V het volgende:
[..]
Hoezo kopen
Downloaden

Ennuh, er zijn dus 2 demo's. één van 44,5 mb en een paar weken later is er een 2e demo van 130 mb uitgekomen.
Ik heb alleen de 1e demo gespeeld, en vond hem wel geinig. Zaten wel flink wat verbeteringen aan tov CyM1 (o.a. alle (?) originele namen)
Die 2e demo heb ik nog niet gespeeld, omdat halverwege het downloaden de site opeens helemaal plat ging, en sinds dien de demo ook niet meer online is gekomen...
Verwijderd
130 mb demo 
De tweede demo die is uitgekomen is 81,5 mb hoor. Tenminste die van mij wel
Mirror:
Cycling Manager 2 Demo
Mirror:
Cycling Manager 2 Demo
daar staat er dus 1 van 130 mb: http://www.cycling-manager2.com/english/downloads/downloads.htm
G*dverd*me
Die nieuwste demo kan ik niet downloaden en die ouwere wel
balen
Die nieuwste demo kan ik niet downloaden en die ouwere wel

Last.fm |
Bedankt, toch geen franse demo he?Op donderdag 20 juni 2002 11:54 schreef Offspringfan het volgende:
130 mb demo
Mirror:
Cycling Manager 2 Demo
Bij mij is ie ook maar 81.5 mb
lekker vaag
lekker vaag
Last.fm |
Verwijderd
Die demo die ik gaf is idd de Duitse demo. Het is met Team Coast en hij is 81 mb. De andere demo is 130 mb, maar die werkt nog niet. Op het forum van de site staat dat hij vandaag zou komen maar de link werkt nog niet. Dan maar even met deze demo dus
De 130 mb demo is al sinds vanochtend uit... heb em gespeeld en in tegenstelling tot de vorige kreeg ik deze wel aan de praat, het ziet er goed uit.
http://misterjava.free.fr/CyM2DemoGE.exe
http://misterjava.free.fr/CyM2DemoGE.exe
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Even ter verduidelijking, de 130mb demo en de 80mb demo zijn hetzelfde met als enige verschil dat je in de eerste met Banesto en in die 2e met team coast speelt. [ohja en de etappe is ook verschillend]Op donderdag 20 juni 2002 17:20 schreef Blade_V het volgende:
Bij mij is ie ook maar 81.5 mb
lekker vaag
Die 2e [die van 80 mb dus] is gericht op de duitse markt.
Het verschil in grote heeft te maken met het feit dat ze alles eruit gehaald hebben wat je niet gebruikt.
[idd waarom 50 mb in een demo stoppen als je dat niet nodig hebt]
Het allereerste demo [die van 40mb] is vrij buggie, is inmiddels wel een fix voor.
Cyanide bestaat net een jaar en als je ziet hoever ze gekomen zijn sinds deel1!!
Tja dan komt er dus geen deel3 en dat zou heel jammer zijn.Op donderdag 20 juni 2002 10:57 schreef Blade_V het volgende:
[..]
Hoezo kopen
Downloaden
Cyanide is een paar beloftes wbt het spel niet nagekomen maar dat had puur te maken met het feit dat ze het spel dan niet op tijd uit zouden kunnen brengen, voor de tour dus.
Maar als tegenprestatie kun je die dingen [vooral diverse ronde's] straks gratis downloaden.
Als je geintereseerd bent in wielrennen is dit de game to play.
Deel 1 heb ik maanden gespeeld terwijl ik niet eens wist dat je dat online kon spelen
Zeker weten da'k dit spel koop!!
Only fools are enslaved by time and space.
Hij is nu officieel illi uit. Iemand die hem al binnen heeft en mij de 1e ervaringen \ pics kan laten zien?
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
Ja heeft iemand 'm al>>> ik kon hem vandaag nog nergens krijgen. Ik hoop dat ie een stuk beter is dan de demo, aangezien daar op grafisch en zeker AI gebied een hoop aan te verbeteren viel! Ben benieuwd naar het management gedeelte. Heeft iemand andere screenshots dan die op de cycling-manager2.com site staan??
nah, ik heb dus net even die 80mb demo gespeeld, en vind de grootste verbetering eigenlijk de omgeving enzo.
Maar hij is nog niet officieel uit hor! Alleen nog maar de iso d8 ik...
Maar hij is nog niet officieel uit hor! Alleen nog maar de iso d8 ik...
Verwijderd
Vandaag is de release in de Benelux en Frankrijk. Dit staat tenminste in de mail die vandaag van de ontwikkelaars kreeg.
Verwijderd
Welke site? Op de officiele site staat nix en op het foru ook ni, ze zeggen datie maandag gewoon in de winkel te halen is
D'r zijn al mensen in het bezit van cm2. [Belgen]Op zaterdag 22 juni 2002 21:20 schreef NiekOnline het volgende:
Ik heb gehoord dat ie weer uitgesteld is... nu naar 25 Juni...
Wat ik gelezen heb is dat er iets mis is gegaan met de distributie.
Afhankelijk per winkel is die vanaf maandag, dinsdag of woensdag te koop.
[bron: forum op cycling-manager2.com]
Ik ben zelf ook al in het bezit van CyM2.. alleen wel de minder legale versieOp zondag 23 juni 2002 11:01 schreef LoneRanger het volgende:
[..]
D'r zijn al mensen in het bezit van cm2. [Belgen]
Wat ik gelezen heb is dat er iets mis is gegaan met de distributie.
Afhankelijk per winkel is die vanaf maandag, dinsdag of woensdag te koop.
[bron: forum op cycling-manager2.com]
Heb je hem al gespeeld, bevindingen?Op zondag 23 juni 2002 11:37 schreef JohnnyBravo het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook al in het bezit van CyM2.. alleen wel de minder legale versie
Ik wacht natuurlijk op het origineel
Vooral het online gebeuren lijkt me wel grappig, lekker samenwerken om een groepje terug te halen enzo.
Zo stom, ik had deel 1 origineel en na het weken gespeeld te hebben heb ik hem aan m'n neefje gegeven zonder het multyplayer gedeelte ook maar gezien te hebben.
Nahja, ik krijg een 2e kans
Ja.. ik heb em al gespeeld.. en flink ookOp maandag 24 juni 2002 21:44 schreef LoneRanger het volgende:
[..]
Heb je hem al gespeeld, bevindingen?
Ik wacht natuurlijk op het origineel
Vooral het online gebeuren lijkt me wel grappig, lekker samenwerken om een groepje terug te halen enzo.
Zo stom, ik had deel 1 origineel en na het weken gespeeld te hebben heb ik hem aan m'n neefje gegeven zonder het multyplayer gedeelte ook maar gezien te hebben.
Nahja, ik krijg een 2e kans[officiele boogerd smiley]
Wat me meteen opviel bij het begin, dat helaas weer niet alle teams de echte namen hebben en je het dus weer moet doen met Armstrung en Biogerd van de teams Us Mail en Robinbank. Maargoed, toch maar Robinbank genomen om een seizoentje te fietsen. Bij gebrek aan schijfruimte (had de 2 .bin files er ook nog op staan), had ik de 2 extra stages paketten van ieders 350 mb niet geinstalleerd, waardoor ik niet gelijk de eerste koers van het jaar kon doen. Maar dat gaf me mooi de tijd het manageraspect te bekijken, wat redelijk nieuw is. Je moet nu zelf de "gear" voor de renners kopen (wie geef je de beste frames, banden helms, etc, wie niet?) en je moet ook zelf (buiten de hoofdsponsor) naar sponsors zoeken. Verder moet je de trainingsschema's uitzetten. Toen kwam Parijs-Nice eraan en kon je de in-game veranderingen zien. Die is in grote lijnen gelijk gebleven aan CyM1, alleen zijn er nu meer camerastandpunten (maar die mooie overzichtelijke aan de zijkant van het peleton is weg
Goed, thats it zo ongeveer, als je vragen hebt.. shoot
Ja, het is een stuk moeilijker om te winnen dan in deel 1, dit komt mede ook doordat ik nog niet de beste materialen voor mijn renners kan kopen, want ik heb nog niet zoveel geldOp dinsdag 25 juni 2002 15:44 schreef Peter_o het volgende:
Is het moeilijk om te winnen? En hoe is een massa sprint? Ze zouden het heel goed maken.
Verwijderd
Enne heb je al een flinke berg beklommen? Hoe ging dat?
Doen de toppers als Armstrong ook al mee aan wedstrijden als paris-nice? Doen ze in het echt ook niet, die zet alles op de tour.
Doen de toppers als Armstrong ook al mee aan wedstrijden als paris-nice? Doen ze in het echt ook niet, die zet alles op de tour.
Nope.. Heras was de kopman van Us Mail toen, Armstrong rijdt nu wel de Tirreno. En een flinke berg is een hele klus, wat wel leuk om te zien is, is dat deze keer er zich ook een heuze "bus" vormt achterin het veld, alleen de echte berggeiten zullen kunnen ontsnappen en de etappe winnen voorin.Op dinsdag 25 juni 2002 15:57 schreef Peter_o het volgende:
Enne heb je al een flinke berg beklommen? Hoe ging dat?
Verwijderd
Klinkt wel kewl
, nu hopen dat de graphics en het geuid nog een beetje goed is... anders post ff wat screens.
Tja, ik had gelezen dat het trainen een spel opzich isOp dinsdag 25 juni 2002 10:51 schreef JohnnyBravo het volgende:
[..]
Ja.. ik heb em al gespeeld.. en flink ook
Wat me meteen opviel bij het begin, dat helaas weer niet alle teams de echte namen hebben en je het dus weer moet doen met Armstrung en Biogerd van de teams Us Mail en Robinbank. Maargoed, toch maar Robinbank genomen om een seizoentje te fietsen. Bij gebrek aan schijfruimte (had de 2 .bin files er ook nog op staan), had ik de 2 extra stages paketten van ieders 350 mb niet geinstalleerd, waardoor ik niet gelijk de eerste koers van het jaar kon doen. Maar dat gaf me mooi de tijd het manageraspect te bekijken, wat redelijk nieuw is. Je moet nu zelf de "gear" voor de renners kopen (wie geef je de beste frames, banden helms, etc, wie niet?) en je moet ook zelf (buiten de hoofdsponsor) naar sponsors zoeken. Verder moet je de trainingsschema's uitzetten. Toen kwam Parijs-Nice eraan en kon je de in-game veranderingen zien. Die is in grote lijnen gelijk gebleven aan CyM1, alleen zijn er nu meer camerastandpunten (maar die mooie overzichtelijke aan de zijkant van het peleton is weg), en kun je je rijder nu andere opdrachten geven, zoals het team bevoorraden, of hem automatisch laten meespringen bij een aanval. Verder zijn er bochten in het parcours opgenomen, maar als je die van bovenaf bekijkt zie je dat je renner er wel heel buggy (eerst schuin, dan weer rechtdoor) doorheen gaat.
Goed, thats it zo ongeveer, als je vragen hebt.. shoot
Ook het aantrekken van extra/nieuwe sponsors schijnt moeilijk te zijn.
Ik kom hier morgen nog wll ff op terug, tof dat je iig je bevindingen ff post.
Heb je deel 1 ook gespeeld?
Welk demo, want voor de eerste zijn patchesOp dinsdag 25 juni 2002 14:29 schreef idriaan het volgende:
ik heb net de demo downgeload en nu loopt alles hier vast![]()
Wat doe ik verkeerd???????
Die demo van 40 mb [de eerste] is erg buggy, heb nooit geprobeerd met de patch maar die van 80 en 130 mb lopen hier prima.
JohnnyBravo> ze hebben niet de rechten van alle teams kunnen krijgen. [waaronder dus rabo, in deel 1 nog Ribabenk :P]
Heeft met mijn slechte gfx card niet zoveel zinOp dinsdag 25 juni 2002 19:54 schreef Peter_o het volgende:
Klinkt wel kewl, nu hopen dat de graphics en het geuid nog een beetje goed is... anders post ff wat screens.
Maar van de site zijn er de volgende:

De ploegentijdrit heb ik nog niet gespeeld...

Bovenin staat niet General Informations in de final version, maar staat de groep waar de renner in zit \ de naam van de renner \ het profiel van de etappe \ afstand tot de volgende tussensprint | bergprijs \ kun je op klassement klikken \ kun je de camerapositie kiezen \ kun je de snelheid instellen en kun je de muziek veranderen
Verwijderd
Heb overal gezocht maar kan hem niet vinden, die van intertoy's kon de naam zelfs niet uitspreken
. Waar isie al te koop en waar hebben sommigen hem gekocht?
Dynabyte schijnt hem ook [volop] te hebben.Op donderdag 27 juni 2002 21:30 schreef Peter_o het volgende:
Heb overal gezocht maar kan hem niet vinden, die van intertoy's kon de naam zelfs niet uitspreken. Waar isie al te koop en waar hebben sommigen hem gekocht?
Ik heb hem dus ook nog steeds niet maar ik heb geduld
[zoveel zelfs da'k de iso links heb laten liggen]
De makers verdienen het gewoon dat dit spel vollop verkocht wordt als je ziet hoever ze gekomen zijn sinds deel 1 plus dat het echt een spel voor liefhebbers [kleine groep] is.
Ik wil echt een deel 3!
Nog maar een keer het demo spelen danmaar
nou, PICS posten dan!Op zaterdag 29 juni 2002 21:35 schreef rblommers het volgende:
ik heb hem nu al 3 of 4 dagen... legaal!!
moet ik wel een plek weten waar ik ze makkelijk kan uploaden
Verwijderd
Het is een managment spel waarbij je dus tactieken kan opgeven, renners kopen/verkopen, sponsors zoeken staff samenstellen enz. Maar je moet ook tijdens de wedstrijd je ploeg leiden, zeggen waarneer ze moeten aanvallen, bij elke aanval er achteraan springen, op kop rijden en ga zo maar door! Genoeg te doen dus
hier de eerste plaatjes, meer plaatjes zullen volgen (indien er naar gevraagd word)

het menu

robinbank (ze hebben voor enkele ploegen nog steeds geen licentie
) controleert

een kopgroep van ongeveer 15, met de hele raboploeg
het menu
robinbank (ze hebben voor enkele ploegen nog steeds geen licentie
een kopgroep van ongeveer 15, met de hele raboploeg
ja dat heet "groepsaanval" , ik had de hele raboploeg in groep gezet en toen op aanval klikken... meestal kom ik niet weg, maar nu dus welOp maandag 01 juli 2002 11:48 schreef Peter_o het volgende:
Goh realistisch....
lijkt me een leuk spel. Als ik thuis ben ga ik er eens beter naar kijken 
Alvast een vraagje vanwege nieuwsgierigheid, hoe maak je snelheid? Toch niet zoals in de oude "Track and Field spellen" door snel naar links en naar rechts te drukken op de 4puntstoetsen of door snel op je muisknop te rammen?
Alvast een vraagje vanwege nieuwsgierigheid, hoe maak je snelheid? Toch niet zoals in de oude "Track and Field spellen" door snel naar links en naar rechts te drukken op de 4puntstoetsen of door snel op je muisknop te rammen?
Nee joh.. haha 270 kilometer op een knap rammen, nou veel suc6... je zet gewoon het krachtverbruik van je renner omhoog of omlaag.Op maandag 01 juli 2002 12:27 schreef MarcyDarcy het volgende:
lijkt me een leuk spel. Als ik thuis ben ga ik er eens beter naar kijken
Die 2e playable demo staat niet op de site en de bovenstaande mirror is wel retetraag 
Eerst maar ff de 1e playable demo spelen
Eerst maar ff de 1e playable demo spelen

Hiermee verknal je het topic namelijk een beetje, want met zulk soort warez-requests moet er weer een slotje op een topic
't lijkt me ook een cloontje...tis z'n 1e postOp dinsdag 02 juli 2002 08:39 schreef ko9 het volgende:
Die zou ik maar ff weghalen Killerlord
Hiermee verknal je het topic namelijk een beetje, want met zulk soort warez-requests moet er weer een slotje op een topic
dan hoeft het nog geen cloontje te zijn, hij kan ook toevallig hier vandaag voor het eerst langskomen of hij volgt dit forum al een tijdje...Op dinsdag 02 juli 2002 09:43 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
't lijkt me ook een cloontje...tis z'n 1e post
in ieder geval weghalen Killerlord want anders zal je zeker mail krijgen. maar ik denk niet dat het de gegevens bevat waar je om vraagt
Ik hebbum al vh weekend bij FRS zien liggen ook.... Denk echter niet dattut mijn game zal worden... (daz CS
)
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Ik heb hem al weggehaald. Tsjonge tsjonge. Ik ben ook niet zo'n die-hard computerkind. Ik dacht ik vraag het gewoon......... Maarja ik ben bang dat ik het spel toch moet gaan kopen, want van dat downloaden van sites snap ik toch geen holOp dinsdag 02 juli 2002 09:58 schreef rblommers het volgende:
[..]
in ieder geval weghalen Killerlord want anders zal je zeker mail krijgen. maar ik denk niet dat het de gegevens bevat waar je om vraagt

tja, warez requests zijn nou eenmaal niet toegestaan hier (ken btw geen enkel forum waar het wel toegestaan is)Op dinsdag 02 juli 2002 10:12 schreef Killerlord het volgende:
[..]
Ik heb hem al weggehaald. Tsjonge tsjonge. Ik ben ook niet zo'n die-hard computerkind. Ik dacht ik vraag het gewoon......... Maarja ik ben bang dat ik het spel toch moet gaan kopen, want van dat downloaden van sites snap ik toch geen hol
ontopic: waarschijnlijk komen er vanmiddag nieuwe pics aan
Verwijderd
Oke dan. Nou dan weet ik dat teminste ook en dan zal ik het niet meer doenOp dinsdag 02 juli 2002 10:22 schreef rblommers het volgende:
[..]
tja, warez requests zijn nou eenmaal niet toegestaan hier (ken btw geen enkel forum waar het wel toegestaan is)
ontopic: waarschijnlijk komen er vanmiddag nieuwe pics aan
Verwijderd
Krijg em morgen maar ben nu nog bezig met de demo, maar het lukt me nooit goed om m'n mannen vooraan te houden.. Kan je dit soms wel doen bij de tactieken voor de rit? Of kan dat ook tijdens de rit?
kan ook tijdens de rit. eventjes op het (geloof ik) een na onderste knopje drukken tot dat er (als text die je krijgt als je je muis er boven houd) "overnemen" bij ziet staan. als het goed is gaan ze dan voorin rijden. je kan het ook met "onbeperkt overnemen" proberen. of allemaal in groep doen en dan overnemen op maximale snelheid (knopje dat in mijn screens rood omcirkelt is)
je kan hun inspanningsniveau omlaag proberen te zetten. of bij groep nog 2 keer (geloof ik) doorklikken, dan staan ze op overnemen maar laten ze ook andere ploegen het werk doen
Verwijderd
Heb het spel inmiddels binnen maar snap er nog weinig van
, bij transfers bijv. daar staat dan duur, maar is dat in maanden, jaren?? en een wedstrijd inschrijven hoe moet dat? En klopt dat je bij het niwues voor de rest niet op het bericht kan klikken zodat je meer info krijgt?
Nou ja, ga zo maar is m'n eerste ritje doen

Nou ja, ga zo maar is m'n eerste ritje doen
maandenOp vrijdag 05 juli 2002 13:53 schreef Peter_o het volgende:
(, bij transfers bijv. daar staat dan duur, maar is dat in maanden, jaren??
bij je sponsors klikken op die groene V dan krijg je een lijst te zien met wat die sponsor van je wil, en die wedstrijden word je dan voor 'uitgenodigd'en een wedstrijd inschrijven hoe moet dat?
kloptEn klopt dat je bij het niwues voor de rest niet op het bericht kan klikken zodat je meer info krijgt?
succesNou ja, ga zo maar is m'n eerste ritje doen
Inmiddels zijn we weer een tijdje verder en beginnen steeds meer mensen cm2 te ontdekken. Het spel zit/zat nog vol met bugs helaas. maar daar wordt hard aan gewerkt. op Het Cyanide forum zie je alle nieuwe updates enzovoort. (kijk vooral even bij General English forum en dan het Central information topic.
en de dbll (dutch belgian league ladder) is ook weer actief voor alle nederlandse en belgische spelers.
www.dbll.tk
have fun
en de dbll (dutch belgian league ladder) is ook weer actief voor alle nederlandse en belgische spelers.
www.dbll.tk
have fun
Hoe kan ik iemand kopen... ik heb botero voor een 100.000 euro geprobeerd, toen hebben ze een reactie gegeven dat ze 124000 wilden hebben, toen heb ik dat aanvaard en op versturen geklikt... en dan? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Hee, ik heb de demo al een aantal keer gedownload van verschillende sites maar iedere keer als ik hem opstart krijg ik de melding:
Cyclingmanagerdx7 heeft een fout veroorzaakt in
CYCLINGMANAGERDX7.EXE
Cyclingmanagerdx7 wordt nu gesloten.
Als er zich problemen blijven voordoen,
start u de computer opnieuw op.
Opnieuw opstarten heeft geen zin. Volgens mij heb ik altijd de download van 44 mb ofzo. Op welke site staat die van 130 mb ofzo??
Ik ben laatst ook al naar 6 winkels in Leiden geweest om 'm te kopen maar nergens was ie te krijgen. Misschien moet ik hem maar bestellen.
Cyclingmanagerdx7 heeft een fout veroorzaakt in
CYCLINGMANAGERDX7.EXE
Cyclingmanagerdx7 wordt nu gesloten.
Als er zich problemen blijven voordoen,
start u de computer opnieuw op.

Opnieuw opstarten heeft geen zin. Volgens mij heb ik altijd de download van 44 mb ofzo. Op welke site staat die van 130 mb ofzo??
Ik ben laatst ook al naar 6 winkels in Leiden geweest om 'm te kopen maar nergens was ie te krijgen. Misschien moet ik hem maar bestellen.
Verwijderd
Wacht maar op Cycling Manager 3, want Cym2 zit vol met bugs en dan zal je eerst iets van 10 patches moeten downladen en andere databases, voordat ie een beetje te spelen is
.
In juni/juli komt Cym3 uit.
In juni/juli komt Cym3 uit.
Vandaag of morgen, exacte datum is nog niet bekend, komt de "final" demo uit.
D'r zijn al twee versies van de beta-demo te downloaden waarin je van, met name, de nieuwe graphics kunt genieten.
Het schijnt dat daar nog de oude AI in zit van CyM2.
Bekijk voor de grap dit filmpje maar eens om in de stemming te komen.
http://www.noos.fr/animation/cycling3/cycling3_1m30.mpeg
Mocht de link niet werken surf dan maar even rechtstreeks naar cycling-manager3.com.
Op het forum aldaar zijn de beta demo's te vinden.
D'r zijn al twee versies van de beta-demo te downloaden waarin je van, met name, de nieuwe graphics kunt genieten.
Het schijnt dat daar nog de oude AI in zit van CyM2.
Bekijk voor de grap dit filmpje maar eens om in de stemming te komen.
http://www.noos.fr/animation/cycling3/cycling3_1m30.mpeg
Mocht de link niet werken surf dan maar even rechtstreeks naar cycling-manager3.com.
Op het forum aldaar zijn de beta demo's te vinden.
Pagina: 1