nv4_disp error komt NIET door AGP!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 08:08
Ik kreeg deze error ook altijd en probeerde alle oplossingen die ik kon vinden. De meesten hadden te maken met AGP instellingen enzo. Elke driver die ik kon vinden had er last van, sommigen vaker dan andere. Toen ik een 2e pctje kocht zonder AGP slot dacht ik dat ik er vanaf was. Geforce 2 MX PCI erin en het probleem zou over moeten zijn. NEE dus. Nog steeds reboot hij met die nv4_disp error. Met de onboard AGP kaart 0,0 problemen. Het ligt dus niet aan AGP maar aan NVidia en Windows XP. Het verneuken van de drivers voor je AGP bridge help dus ook niet. Het brengt michien je systeem snelheid omlaag wanneer je AGP gebruikt en dus minder kans op vastlopers. bij PCI helpt dit niet en heb je er dus niets aan. Een te hoge FSB lijkt meer invloed te hebben. 100Mhz weinig tot geen vastlopers, op 110 tot eens in de 2 dagen. Het maakt niet uit wat je doet, DivX of DVD via tv-out, game of gewoon niets. Ik baal er best een beetje van en zit dus te denken aan Windows ME of een ati. Beiden hebben voor en nadelen. Er moet toch wel iets aan te doen zijn? Heeft er iemand ook de source van Nvidia drivers? Ik ben erg benieuwd of daar info uit te halen is.

Anyway, iemand nog tips? commentaar?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
een topic met al 127 reply's loopt hier

[topic=320115/1/25]

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Inderdaa, dan kan deze dus dicht ;)

Dit topic is gesloten.