Ik heb twee gratis abbos genomen bij Telfort/O2, maar het lijkt er op dat ze helemaal geen rekeninginfolijn hebben. Ik kan dus tussendoor helemaal niet zien hoe veel gratis minuten ik nog heb. Heeft iemand een idee hoe het wel kan? Ik ben nl niet van plan om meer op te maken dan mijn gratis minuten.
Gewoon iedere maand de teller van de gebelde minuten op 0 zetten in je telefoon?
http://www.bonuszoeken.nl
uhh, helpdesk bellen? en daar vragen hoeveel minuten je nog hebt.
ook word op de rekening vermeld hoeveel minuten je over had. maar dat is dan alweer een halve maand oud.
en idd het makkelijkste is de tijd bij houden in je telefoon. en dan na een maand wissen.
ook word op de rekening vermeld hoeveel minuten je over had. maar dat is dan alweer een halve maand oud.
en idd het makkelijkste is de tijd bij houden in je telefoon. en dan na een maand wissen.
de tijd bijhouden in mijn GSM mbv timer? Nou dat wordt een beetje moeilijk! Ik heb nl standaard het 40€ abbo van Dutchtone. Daarbij heb ik nog twee extra abbos van O2. Maar mijn 8310 kan niet specificeren welke simkaart hoeveel heeft gebeld.
Dan moet je het toch op een andere manier bij houden want het is bij o2 niet mogelijk om op te vragen hoeveel je al gebeld hebt die maand. Ik heb er ook wel eens naar lopen zoeken maar het is niet mogelijk
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”