Ik heb een p2b-f(bx chipset) en daarop een 1ghz celeron. Dit liep allemaal best lekker enzo, toen kocht ik er 256mb geheugen bij(zat al 256 in). Toen ik dit erin had gezet, liep de pc ineens vast, terweil i normaal voledig stabiel is. Geheugen is allebij 133mhz van funprice. Toen d8 ik dus dat de 2de module kapot was, die eruit maar nu blijft mijn bord instabiel. Ik heb de 2de module omgewisseld bij funprice en die erin gezet, maar het blijft instabiel. Voorbeeld als ik sisoft draai, krijg netjes een waarde uit de memory test. Maar sluit ik dan sisoft af, krijg ik een blauw scherm, met een melding van een of andere pool(zal zo de exacte melding ff kijken, nu staat i al een half uur memtest 86 te draaien en nog geen foutmeldingen).
Nou heb ik het dus zo geregeld bij funprice dat als ik in memtest foutmeldingen kreeg dat zei mijn bord zouden testen en eventueel een nieuwe zouden leveren. Maar door memtest komt i denk ik wel goed heen nu 91%.
Wat kan dit verder zijn? Het is gekomen toen ik die module erbij zette, maar het blijft als ik die module eruit haal, andere module in een andere pc getest met memtest kwam er goed uit.
Nou heb ik het dus zo geregeld bij funprice dat als ik in memtest foutmeldingen kreeg dat zei mijn bord zouden testen en eventueel een nieuwe zouden leveren. Maar door memtest komt i denk ik wel goed heen nu 91%.
Wat kan dit verder zijn? Het is gekomen toen ik die module erbij zette, maar het blijft als ik die module eruit haal, andere module in een andere pc getest met memtest kwam er goed uit.
I, for one, like Roman numerals