Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

O2 / Ben / Vodafone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een nieuw abbo want m'n huidige abbo pakt nogal duur uit. IK zit te denken om een Ben 300 minuten te nemen. Maar ook 02 heeft aantrekkelijke aanbiedingen. Via GSMWEB.nl kun je hele goedkope abbo's krijgen.
Nu wil ik weten hoe het momenteel staat met het bereik van Ben en O2 in 't Gooi, Amsterdam en Groningen, omdat ik daar 90% van de tijd ben. Hoe is de geluidskwaliteit? Vaak sms'en die niet aankomen?

Want ik wil wel een beetje behoorlijke kwaliteit, anders ben ik toch genoodzaakt het veel duurdere vodafone (wat ik nu heb en wat kwaliteit betreft uitstekend is) te nemen.

Ik wil dus graag jullie ervaringen horen....

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 10:06
Mijn ervaringen met ben in Tilburg:
-Geluidskwaliteit uitstekend (beter dan vodafone en o2)
-Snelle sms aflevering (naar vodafone +- 10sec)
-Goede klantenservice (binnen 15 seconden iemand aan de lijn).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Ik zou zeggen, kies tussen Ben en Vodafone. O2 vind ik helemaal niets. Persoonlijk kies ik altijd voor Vodafone, omdat ik die qua bereik en geluidskwaliteit altijd beter vind dan de rest. Over Ben hoor ik over het algemeen ook goede verhalen...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

zolang je niet veel 'in-the-middle-of-nowhere' zit of in kelders van gebouwen kan ik je absoluut BEN aanraden, ik heb ondertussen 2,5 jaar BEN en ben er zeer tevreden mee! Almelo-Enschede zit ik vooral, overal bereik behalve als ik dus naar boeren gehuchten ga..

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:49
Op dinsdag 18 juni 2002 11:41 schreef TheHolyOne het volgende:
Ik ben opzoek naar een nieuw abbo want m'n huidige abbo pakt nogal duur uit. IK zit te denken om een Ben 300 minuten te nemen. Maar ook 02 heeft aantrekkelijke aanbiedingen. Via GSMWEB.nl kun je hele goedkope abbo's krijgen.
Nu wil ik weten hoe het momenteel staat met het bereik van Ben en O2 in 't Gooi, Amsterdam en Groningen, omdat ik daar 90% van de tijd ben. Hoe is de geluidskwaliteit? Vaak sms'en die niet aankomen?

Want ik wil wel een beetje behoorlijke kwaliteit, anders ben ik toch genoodzaakt het veel duurdere vodafone (wat ik nu heb en wat kwaliteit betreft uitstekend is) te nemen.

Ik wil dus graag jullie ervaringen horen....
Ik heb een O2 abb. en als ik bij m'n vriendin in Stadskanaal ben heb ik beter bereik met m'n O2 dan emt Vodafone, ik heb overal daar bereik nergens geen gaten!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Ik zou voor ben/vodafone gaan. O2 zuigt echt zwaar. Ik het 02 nu één jaar en ga ook zeker binnenkort naar een andere provider. Het bereik is in mijn huis (hoofddorp) slecht en in de meeste gebouwen is het bereik van 02 niet voldoende. Ben heb ik hiervoor gehad en dat was echt stukken beter, ook in gebouwen geen probleem.

Vodafone weet ik weinig vanaf.

Succes is een keuze

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Over de kwaliteit van o2(telford) heb ik niks te klagen. Ik heb altijd goed berijk en ook goede kwaliteit. Alleen over de klantenservice van o2 ben ik niet zo te spreken. Ik heb daar zo vaak aan de telefoon gehangen omdat er wat problemen waren met het porteren van mijn nummer en dan kunnen ze je telkens niet helpen en dan moeten ze je weer doorverbinden. En als je dan na 4 personen aan de lijn te hebben gehad toegezegd krijgt dat het vandaag nog opgelost word dan moet je de dag erna nog een keer bellen omdat het nog steeds niet werkt en dan lukt het ze pas om het te maken

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik zou echt niet van Vodafone afstappen. Ik heb zelf ook Ben gehad, maar Vodafone heeft verreweg het beste bereik. Laatst met proefBen: Ik liep in de Kalverstraat in A'dam, word gebeld, alleen maar gekraak! Paar uur later exact hetzelfde :?

Ik heb nu al twee en half jaar Vodafone en ik vind het echt een super provider, snelle klantenservice, perfect netwerk, snel inspringen op nieuwe technieken (nu het Vodafone is tenminste) alleen wel een beetje duur. Maar goed, ik betaal liever iets meer om het goed voor elkaar te hebben dan dat ik met half spul genoegen moet nemen. :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 22:31
Vodafone zuigt qua klantenservice, huidige Vodafone abbo is net afgelopen dus ik dacht die ff te verlengen. Gaat dus niet!! Krijg alleen korting op een nieuw toestel, wat ik dus niet hoef |:( !!

maar goed ik ga dus voor Ben :).

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 21:11
Ben VAAK's zijn momenteel erg goedkoop, zie www.telecomvergelijker.nl. Een goede zaak is www.sitel.nl, betaald goed terug, prima te bereiken etc.

Kosten voor Ben Vaak (150 min/maand) zijn dan EUR 2,50 ofzo per maand.

Verwijderd

ik zou ben nemen super goede ontvangst en service

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 21:43
Met Ben kan ik alleen buiten bellen als het weer goed is, dus ik zou zeker voor vodafone gaan. Iedereen heeft weer andere ervaringen in z'n eigen woonplaats.

• Bertus-nl
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:01
ik kom uit het gooi en Ben doet het hier perfect.

http://www.designyourgoogle.com

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 08:12
Op dinsdag 18 juni 2002 12:25 schreef reller het volgende:
Vodafone zuigt qua klantenservice, huidige Vodafone abbo is net afgelopen dus ik dacht die ff te verlengen. Gaat dus niet!! Krijg alleen korting op een nieuw toestel, wat ik dus niet hoef |:( !!

Wat heeft dat met de klantenservice te maken? Dit heeft te maken met klantenbinding. Vodafone probeert klanten door kwaliteit aan zich te binden niet door prijs. Andere providers providers O2/D* proberen klanten te binden door en lagere prijs en betere aanbiedingen.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:53

job

ervaringen 02 en vodafone in groningen.

vodafone in groningen is zoals (bijna) overal goed. heb ik in de tijd dat ik vodafone had (1 jaar), nog nooit een afgebroken gesprek gehad. (bijna) altijd 5 van de 5 streepjes. ook ben je zo'n beetje in alle cafe's te bereiken.

op dit moment heb ik een half jaar 02. dit is ook een goede aanbieder, heb alleen 2 keer gehad dat ik geen verbinding kon maken. nogmaals proberen loste dit probleem op. meestal 4 van de 5 streepjes. soms 5 soms 3.

ik raad je vodafone aan. hoewel dit toch vrij duur is. gebruik je je telefoon alleen in grote plaatsen dan maakt het niet uit. ik bevind me ook nog wel eens in (kleine) dorpen als roden, glimmen, lonneker daar ben je met 02 alleen bereikbaar als je buiten gaat staan. in huizen en cafe's heb je geen bereik. echter 02 wordt de laatste tijd wel steeds beter.

oja, smsjes die niet aankomen heb ik nog nooit problemen mee gehad. het is ook handig dat beide aanbieders ook een optie hebben waarmee je kan zien waarneer een sms bij de ander aankomt. je toestel moet dit echter wel ondersteunen.

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:28
Ik heb sinds een week O2, ik woon in een oord in de achterhoek.
Ik heb geen problemen met de ontvangst maar ik moet zeggen dat ik nog niet midden in een bos ben gaan staan.

1x geen ontvangst gehad, dat was in de Makro in Duiven.

no animals were harmed during the production of this message

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
over het algemeen bevalt O2 me heel goed hoor...

Eerste keer dat ik laatst geen bereik had was toen ik in de Intercity Amersfoort -> Apeldoorn zat en er ergens geen bereik was. Dat vond ik eigenlijk niet kunnen, maar gebruikte h'm op dat moment toch niet dus geen last van gehad.

Waar ik trouwens wel last van had was toen ik afgelopen weekend in een hotel in de bossen bij Wolfheze zat (de Buunderkamp voor wie het kent) en er daar heeel erg slecht bereik was, heel erg wisselend van waar in het gebouw je liep. Het ding had steeds even bereik, dan weer even zoeken, dan weer even bereik, enz. M'n batterij was er binnen no-time leeg van. Dat was echter voor anderen met andere aanbieders hetzelfde...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:36

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb al vier jaar een Vodafone abonnement, heb heel kort in Amsterdam gebruik gemaakt van KPN, eveneens heel kort Ben in Amsterdam en Eindhoven, en ik ben BLIJ dat ik na Ben weer Vodafone heb :P

(Ben was tijdelijk omdat m'n GSM met Vodafone abbo gestolen was)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Wat is er mis met KPN? KPN Heeft tegenwoordig belbundels, iets wat opzich erg handig is, al zeg ik het zelf. Ik ben namelijk van plan om mijn contract te verlengen bij kpn en dan een t100 erbij te nemen. Maar euhm misschien beter niet, als ik zo hoor dat Ben en Vodafoon de voorkeur hebben

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:49
Op dinsdag 18 juni 2002 16:08 schreef Ganymedus het volgende:
Wat is er mis met KPN? KPN Heeft tegenwoordig belbundels, iets wat opzich erg handig is, al zeg ik het zelf. Ik ben namelijk van plan om mijn contract te verlengen bij kpn en dan een t100 erbij te nemen. Maar euhm misschien beter niet, als ik zo hoor dat Ben en Vodafoon de voorkeur hebben
De kosten?!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op dinsdag 18 juni 2002 12:25 schreef reller het volgende:

Euhm, dat kan gewoon hoor, heb ik al een paar keer gedaan. Ga maar ff naar een City Point of zo, kan prima.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Pagina: 1