[poll]Behoefte aan een goede nederlandse gsm-site

Pagina: 1
Acties:

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 13:47
Ik denk er serieus over na om een site te maken met allerlei nieuws wat met mobile te maken heeft. Met daarop nieuws (van buitenlandse sites), reviews vertalen, uitleg over de techniek achter gsm, gprs etc.
Maar later ook zelf tests uitvoeren (als je vertrouwen hebt opgebouwd bij fabrikanten) en informatie over gadgets.
Is hier interesse voor?

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mja, why not? :)
Ik heb net eventjes gezocht, maar zo te zien zijn er niet veel van zulk soort vergelijkbare site's. Of ik zoek niet goed. ;)

Het lijkt mij iig wel leuk. :)

🌞🍃

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:43
Klinkt goed, maaruh..
Op dinsdag 18 juni 2002 11:25 schreef sigma01 het volgende:
.. reviews vertalen, ..
Ik denk dat je moet uitkijken met copyright hierbij. Of je moet het a la t.net doen, dus stukken quoten en verwijzen naar de pagina waar de rest te vinden is.

• sigma01
Zouden jullie misschien ook kunnen aangeven waar het meeste behoefte aan is :). Dan kan de site misschien over twee weken al in de lucht zijn.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• sigma01
Op dinsdag 18 juni 2002 11:37 schreef Jasper het volgende:
Klinkt goed, maaruh..
[..]

Ik denk dat je moet uitkijken met copyright hierbij. Of je moet het a la t.net doen, dus stukken quoten en verwijzen naar de pagina waar de rest te vinden is.
Ik dacht daar ook aan, of toestemming aan die sites vragen omdat ze toch niet op Nederland gericht zijn.
Omdat ik over een gratis host beschik (een goed >:)), word de site voorlopig non-profit (zolang de hosting gratis is).

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:44
Op dinsdag 18 juni 2002 11:38 schreef sigma01 het volgende:
Zouden jullie misschien ook kunnen aangeven waar het meeste behoefte aan is :). Dan kan de site misschien over twee weken al in de lucht zijn.
In 2 weken een complete site in elkaar zetten :?

Maar volgens mij is er al zoiets, en nog van een mede-gotter ook. Ik ga even zoeken...

• sigma01
Op dinsdag 18 juni 2002 11:39 schreef RobbertC het volgende:

[..]

In 2 weken een complete site in elkaar zetten :?

Maar volgens mij is er al zoiets, en nog van een mede-gotter ook. Ik ga even zoeken...
Ik denk dat je http://www.gsmtest.nl bedoeld, maar ik vind die site weinig inhoudelijk.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:43
Zouden jullie misschien ook kunnen aangeven waar het meeste behoefte aan is :).
Ik zie het liefste uitgebreide informatie over de verschillende telefoons en info over nieuwe telefoons (pics, reviews, etc.)

• sigma01
<font color=red>Poll deleted</font>

Het is niet echt de bedoeling dat we hier polls gaan gebruiken. Een topic oke, maar dit soort gein liever niet. :)

Verwijderd

Nouja, voor mij niet, want ik ben zelf al bezig met zoiets (al een heel eind) degene die hem willen zien komen wel achter wat mijn site is.

Verder heb ik zelf ervaren dat het wel moeilijker is dan je denkt en je heeel veel tijd nodig hebt (wat ik dus niet echt heb :P)

Een deel van de site is nog niet klaar enzo. beetje tijdgebrek.

Verwijderd

Is behoefte aan als je m up to date kan houden. Zijn er weinig die compleet zijn namelijk. :)

En kijk uit.. Ben Woldering :P :P :P hijgt in je nek ;)

• sigma01
Op dinsdag 18 juni 2002 14:36 schreef Tuxus het volgende:
Is behoefte aan als je m up to date kan houden. Zijn er weinig die compleet zijn namelijk. :)

En kijk uit.. Ben Woldering :P :P :P hijgt in je nek ;)
Ik wil de site zo compleet mogelijk houden, volg het laatste jaar zeer aandachtig allerlei buitenlandse sites en weet welke als eerste het nieuws hebben.
Mijn site word toch op een andere doelgroep als die van Ben Woldring gericht. Ik ben ook (nog) niet van plan om iets met abonnementen ofzo te gaan doen omdat daar al goede sites over zijn, maar er zijn nog een aantal witte vlekken in de markt...

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:11
Lijkt me wel wat..
Zijn allemaal maar half verder

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
goed idee :)

een forum is dan natuurlijk ook onmisbaar (en die moet uiteraard ook via wap te bereiken zijn) :P

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Meer duidelijke diepgaande technische documentatie, zoals:
- Maken van datakabels
- Zelf unlocken
- Zelf flashen/software updaten
- Zelf programma's schrijven voor communicatie PC - telefoon, dus diepgaande documentatie over het dataprotocol van de datakabel

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Op dinsdag 18 juni 2002 11:58 schreef sigma01 het volgende:

[..]

Ik denk dat je http://www.gsmtest.nl bedoeld, maar ik vind die site weinig inhoudelijk.
Vind ik ook, en heeft zelfs een gedeelte van mijn oude lay-out gejat. :{

Volvotips.com

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-03 20:45

Pogostokje

* twiet *

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• sigma01
Op woensdag 19 juni 2002 11:06 schreef Pogostokje het volgende:
* kuch *

http://www.bryte.net/

:+
Het is inderdaad een goede site :), maar met mijn site wil ik meer nieuws over de terminals brengen, jou site gaat meer over het zakelijke nieuws.
Maar ik probeer het anyway, er is een behoefte!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-01 23:35

Draven

It wasn't me

Is wel goed id denk k zo

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 10:36 schreef Bart-Willem het volgende:

[..]

Vind ik ook, en heeft zelfs een gedeelte van mijn oude lay-out gejat. :{
Shit wat een schooier zeg !
Hij heft op het forum van mijn site gewoon een berichtje achtergelaten van :
Voor gsm's kijk snel op ********.
EIKEL.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-03 20:45

Pogostokje

* twiet *

Het is inderdaad een goede site :), maar met mijn site wil ik meer nieuws over de terminals brengen, jou site gaat meer over het zakelijke nieuws.
Hm, ja, als je alleen naar het nieuws kijkt.
Kijk je verder, dan vindt je daar ook alle uitleg over de techniek en een uitgebreide FAQ-achtig iets. Daar had je het over, eerder in de draad.

Wat wij (ik doe het niet alleen) niet hebben is een uitgebreid toesteloverzicht, zoals op www.spraakmakertele.com te vinden is.
Maar ik probeer het anyway, er is een behoefte!
Zeker weten! :)
Het was ook niet als dood-doener bedoeld hoor, hoe meer sites hoe beter het is toch? De bezoekers gaan toch wel naar die site die ze het meeste aanspreekt. Hoeveel sites er zijn maakt niet uit, als er maar goeie info op staat. :)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Wat ik graag zou willen zien zijn goede uitgediepte reviews zoals op gsmbox.uk met uitgebreide tests van alle functies daadwerkelijke accuduur met dagelijks gebruik etc, plus en minpunten van het toestel en een vergelijking met toestellen in dezelfde prijsklasse.

als ik nog meer verzin edit ik de zooi wel :)

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 17:58 schreef Pogostokje het volgende:

[..]

Hm, ja, als je alleen naar het nieuws kijkt.
Kijk je verder, dan vindt je daar ook alle uitleg over de techniek en een uitgebreide FAQ-achtig iets. Daar had je het over, eerder in de draad.

Wat wij (ik doe het niet alleen) niet hebben is een uitgebreid toesteloverzicht, zoals op www.spraakmakertele.com te vinden is.
[..]

Zeker weten! :)
Het was ook niet als dood-doener bedoeld hoor, hoe meer sites hoe beter het is toch? De bezoekers gaan toch wel naar die site die ze het meeste aanspreekt. Hoeveel sites er zijn maakt niet uit, als er maar goeie info op staat. :)
Voor de bezoeker is da idd handig, maar voor degene die de site maakt niet zo, want ik heb nu best en goede site (vind ik zelf) kan altijd nog veel aan verandert worden. Het is alleen moeilijk om veel bezoek te trekken. Dus binnenkort maar eens wat anders proberen :)

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Op woensdag 19 juni 2002 14:27 schreef Hyphylus het volgende:

[..]

Shit wat een schooier zeg !
Hij heft op het forum van mijn site gewoon een berichtje achtergelaten van :
Voor gsm's kijk snel op ********.
EIKEL.
Weet ik. Doet 'ie namelijk op elitelife.nl ook telkens.

Pas geleden zelfs een geintje dat 'ie een link plaatste naar een gsm-site, maar het was geen directe link: gewoon een refferal van zijn kliks.nl-bannerinkomsten. Had ie zowel op GoT als op mijn forum gedaan.

Volvotips.com

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 21:43 schreef Bart-Willem het volgende:

[..]

Weet ik. Doet 'ie namelijk op elitelife.nl ook telkens.

Pas geleden zelfs een geintje dat 'ie een link plaatste naar een gsm-site, maar het was geen directe link: gewoon een refferal van zijn kliks.nl-bannerinkomsten. Had ie zowel op GoT als op mijn forum gedaan.
Damn wat smerig.
Pagina: 1