AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Die-hard Brexiteer
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
Het kan nooit de bedoeling zijn geweest van Idsoftware dat je 2 keer verder kan springen dmv deze truuk.
Met de nieuwe patch kan je dus niet meer "valsspelen" Ik denk dat een boel mensen alleen al om die reden gewoon bij 1.17 blijven.
Verwijderd
2. strafe jumping was een bug, maar is er in gelaten omdat het de speelsnelheid bevorderd.
3. release 1.25 wordt qua physics weer terug gedraaid in de volgende release.
4. als je wil strafejumpen, probeer dan met je muis een 'zwiep' te geven zodra je gaat springen.
naar voren: e
naar achter: d
strafe links: s
strafe rechts: f
mouse1: fire
mouse2: jump
Werkt wel behoorlijk wat makkelijker om te strafejumpen met deze config iig
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Strafe en circle jumpen is een skill, en het is zeker niet lastig, het is handig. En als het echt een bug was, waarom hebben ze het dan uberhaupt in Q3 ook weer ingebouwd terwijl het in Q2 al uit kon...
Bij lithium stond het bijvoorbeeld altijd uit.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
dan weet je dat het oorspronkelijk een bug is, net zoals rocket-jumping. Maar omdat deze elementen toevallig de speelbaarheid bevorderde, hebben ze deze er in gelaten....
In Q3 is het dus eigenlijk geen bug meer, omdat ze het al vanaf qw wisten...
Verwijderd
met de release 1.25p kun je wel strafejumpen maar na 2 jumps ga je dan niet meer sneller.
met release 1.25Y wel
het is dan allemaal wat sneller enzo
en dat is juist de bedoeling van een fast actions game
Forward=pijl omhoog
Backward=pijl omlaag
Links=pijl links
Rechts=pijl rechts
rechter control=bukken
INS(naast de pijl rechts)=springen
muis1=fire
muis2=strafe
Nou loop ik dus naar voren en druk op springen(INS) terwijl ik precies op dat moment ook op muis2 druk(strafe)
Ik houd naar voren vast, maar druk springen en strafen maar heel even in.[/quote]Doh!
Als je wilt strafejumpen dan moet je dat zo doen:
spring schuin vooruit (bijvoorbeeld naar rechts) en op het moment dat je neer komt, schuin de andere kant op (naar links dus).
Trouwens wat bedoel je met 'Links=pijl links, Rechts=pijl rechts'?
Links/Rechts draaien of strafen? Draaien heb je niet nodig, dat doe je al met je muis. Gebruik de toetsen hiervoor:
Links strafen = pijl links
Rechts strafen = pijl rechts
dan heb je ook geen 'strafe knop' nodig.