Toon posts:

Lengte van Svideo kabel voor leadtek ti4400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een leadtek Ti4400. Ik wil gebruik maken van de svideo uitgang. Alleen is de bijgevoegde kabel niet lang genoeg. Ik heb ongeveer 4 meter nodig.
Mijn vraagje is :
bestaat er kwaliteitsverlies in svideo kabels?
Zijn deze te koop ergens van ongeveer 4meter lang?

Gr
Xanthus6

Verwijderd

In de betere electrozaken heb je die svideo kabels te koop.

Pak aub. goede kwaliteit daar betaal je wel meer voor, maar je krijgt er geen spijt van.

En nee 4 meter geeft geen kwalteitsverlies af.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 11:29 schreef Soldier2000 het volgende:
In de betere electrozaken heb je die svideo kabels te koop.

Pak aub. goede kwaliteit daar betaal je wel meer voor, maar je krijgt er geen spijt van.

En nee 4 meter geeft geen zichtbaar kwalteitsverlies af.
Kwaliteitsverlies heb je altijd met een kabel ;)

They made me do it.

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:58
ik heb op het werk een Svideo kabel van 15 meter (van black BOX) deze geeft geen zichtbaar verlies. is zeer zeker wel afgeschermd en heeft z'n goud kleurtje

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

swopdark

ja doe maar...

ik heb zelf ook die leadtek maar ik gebruik gewoon dat tulpje, merk je nou echt verschil tussen svideo en tulpjes?
ik hoorde laatst ook al zo'n verhaal van de PS2 met svideo aansluiting dat deze veel scherper was weet iemand of dit nou echt waar is?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
nope bij ps2 niet want bij ps2 is rgb het beste daarna s-video en daarna die stabdaard scart

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie allemaal voor jullie reactie!

Dus ik kan met gerust een langere svideo kabel halen, nu nog effe kijken waar ze dit verkopen.

Met betreft de tulp en/of svideo aansluiting.
De svideo geeft zo'n 50% beter beeld dan de tulp aansluiting.

Ik heb zelf ook een ps2 en gebruik daarbij de RGB-kabel. De RGB is het mooiste beeld wat men kan krijgen met de ps2.
Het verschil tussen rgb en svideo is niet zo groot, je zult de beeldkwaliteit wel zien als je goed kijkt. Het grootste vooruitgang boek je als je overgaat vanuit tulp naar een van deze twee!!!

gr
Xanthus

Verwijderd

Topicstarter
Dit wou ik nog effe kwijt:

Van lelijkst naar mooist

tulp aansluiting
svideo aansluiting(ps2)
Rgb aansluiting(ps2 kost zo'n 10 a 15 euro, maar niet als je voor de orgineel kiest 99 gulden)

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 11:58 schreef swopdark het volgende:
ik heb zelf ook die leadtek maar ik gebruik gewoon dat tulpje, merk je nou echt verschil tussen svideo en tulpjes?
ik hoorde laatst ook al zo'n verhaal van de PS2 met svideo aansluiting dat deze veel scherper was weet iemand of dit nou echt waar is?
Voor PS2 blijkbaar niet, maar anders is tulp of S-VHS ongeveer het verschil tussen VHS en S-VHS. Hiertussen zie je wel degelijk verschil.

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

swopdark

ja doe maar...

okay thx mensen,
Ik ben nu al niet ontevreden met de beeldkwaliteit van me ps2 maar ik zal morgen wel ff zo'n rgb stekker kopen kijken of het dus echt supermerkbaar is ;)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Pagina: 1