a7m266-d herkend xp2000 niet

Pagina: 1
Acties:

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
Ik gisteren 2 athlonXP's 2000 gekocht voor mijn dual board je. Nu weet ik dat de l5 moet worden door verbonden om ze in dual te laten werken. Ik installeer de 2 cpu's zonder de mod wetend dat deze niet zullen werken. geeft hij aan cpu 0 not installed cpu 1 mp incompatible. Ik denk shit een cpu gesloopt. stop cpu 0 in een a7v333 boot gewoon. Ik de 2 cpu's omgewisseld hij cpu 0 mp incompatible aan cpu 1 not installed. dus cpu 1 eruit en het systeem boot gewoon. de "rotte" cpu in socket 0 geen boot.
samengevat.
ik heb 2 xp2000, deze werken allebij op een a7v333 maar een werkt op een a7m266-d. ze komen bijde uit de zelfde batch. Het serie nummer verschilt maar een cijfer op het end.
Ik ehb ze bij een klein computerbedrijfje gekocht en die had ze al speciaal voor mij bestelt ik kan er niet gemakelijk een omwisselen en was nog niet van plan ze te modden zonder dat ze allebij werken.
Wat nu ??????

Acer 1501 : P4 bak

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
lijkt op een dood bordje eigelijk :)

als ze allebei wel werken in je andere single bordje :)

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 12:30

Shuriken

Life is all about priorities

Ik denk niet dat het een dood boardje is.

Ik heb al vaker gelezen dat de 2000+ problemen gaf in dual config.

Ik denk dat je de ene 2000+ moet omruilen voor een type wat wel werkt cq de melding geeft mp incompateble. En dan L5 unlocken.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
Het bord is zeker niet dood, mijn 2 xp1700 draaien perfect. Ik snap gewoon niet waarom een van die twee xp2000 gewoon niet wil draaien in single mode op mijn board. Ik kan ze wel modden maar dan kan ik ze zeker niet meer terug brengen.

Acer 1501 : P4 bak

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 23:48

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

Had natuurlijk ook gewoon twee MP kunnen kopen

\/ >:)