Toon posts:

PC start niet door ;-(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteravond start m'n pc niet meer door; als ik hem aanzet, gaan de coolers van de voeding en m'n processor wel draaien. Daar houdt het dan ook mee op; de coolers blijven draaien, de pc piept niet en start niet verder door. Ik heb een msi mobo, alle vier lampjes blijven rood. M'n monitor geeft aan dat ie "no signal" krijgt. Weet iemand van jullie wat er hier aan de hand kan zijn?

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
4 lampjes rood? is dat niet iets met je cpu?

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Kan van alles zijn. De makkelijkste manier om te ontdekken wat het probleem is, is zo'n PCI kaartje van iemand lenen dat de POST codes geeft.

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:16
dit is veelvoorkomend bij de msi k7t pro serie. Het ligt niet aan jou, de moederborden gaan gewoon vaker dan gemiddeld kapot. Ik hoop dat je garantie hebt, suc6 en gecondoleerd.

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:22
Kijk of de videokaart nog goed in het agp slot zit en controleer of je geheugen goed in de bankjes zitten.

• edgar108
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 15:21

edgar108

www.dune.de

wij hadden ook een aantal k7t bordjes, na een ongeveer een jaar bleken dat de condensatoren niet goed waren, en dus bol stonden, m.a.w omruilen dus...

inderdaad AAD

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:29

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> PMG

Misschien issut een idee om in je moboboekje te kijken wat die 4 rooie lampjes beteken? :{

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Op dinsdag 18 juni 2002 11:42 schreef LopeZ het volgende:
Move OH -> PMG

Misschien issut een idee om in je moboboekje te kijken wat die 4 rooie lampjes beteken? :{
Lijkt mij ook. Het staat er zeker weten in.
Als je het boekje niet hebt is er altijd wel een online manual te vinden op de site van MSI
Pagina: 1