"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
koepic
Advanced sheep-counting strategies
Koepic natuurlijk
Je gaat je koetje toch niet frituren?
Je gaat je koetje toch niet frituren?
Geen één van beide, te onduidelijk. Maar als er toch gekozen moet worden: de 2e.
Als je zoiets verkleind naar 60x60, zie je weinig van, dus de 'koe' moet een hoger contrast krijgen.
Als je zoiets verkleind naar 60x60, zie je weinig van, dus de 'koe' moet een hoger contrast krijgen.
Ik vind ze geen van beiden echt mooi. Ze lijken in 5 mins in elkaar geflanst. Gewoon een plaatje en daar een effect overheen. Maak er dan echt werk van
Verwijderd
zeker weten de koepic, errug strak.
ps FLAPMO zou je nog een keer je scrippies kunnen mailen heb een heftige crash gehad met mijn koe alles kwijt.
alvast bedankt, mobees@gmx.net
ps FLAPMO zou je nog een keer je scrippies kunnen mailen heb een heftige crash gehad met mijn koe alles kwijt.
alvast bedankt, mobees@gmx.net
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Van de kalfjes krijg ik zin in een BBQ.
[/quote]Das natuurlijk niet helemaal de bedoeling, maar helaas ook precies mijn gedachte ..
Toch maar vegetarier worden denk ik
[/quote]Das natuurlijk niet helemaal de bedoeling, maar helaas ook precies mijn gedachte ..
Toch maar vegetarier worden denk ik
ik vind ze om eerlijk te zijn ook niet echt mooi.. je kan beter een orgineel logo verzinnen zonder de Dnet koe.. probeer zelf eens iets.. wat ik heb gedaan als lid van KNKB is het logo van de KNVB iets aagepast..
KNKB logo
en das een logo waar je iet mee uitstraalt en dat is het doel van een logo..
maar de effects zien er trouwens wel vet uit.. dat wel.. alleen het geheel is nie helemaal super..
KNKB logo
en das een logo waar je iet mee uitstraalt en dat is het doel van een logo..
maar de effects zien er trouwens wel vet uit.. dat wel.. alleen het geheel is nie helemaal super..
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Ik heb nu een aardig idee wat mooier is, en voor degenen die zeggen datie zo in elkaar geflanst is IK ZEI OOK DATIE NOG NIET AF WAS oftewel het is alleen de achtergrond hoor!
Allebei wel mooi, maar misschien alles iets duidlijker laten, zoals mijn logo bijv. gewoon school logo en koe door elkaar : www.antoniuscollege.nl/~rslootjes/ACC/index.html
Je kunt dat log downloaden van de site van www.distributed.net en dat formaat is eps, dus met illustrator of corel draw kan je dat formaat groter en kleiner maken, kwaliteit wordt dan niet minder, nog iets : Je kunt het ook in Flash importeren zonder dat er een groot formaat komt :):)
Denken jullie dat dat mijn logo is ofzo??? Iedereen heeft het erover dat er wat bij moet ja DUH hij is nog niet af dat is de achtergrond mensen!!
* Flapmo zegt dus dat hij nog niet af is en dat er nog van allez bij moet zoals het unieke voor De Kalfjes..........
* Flapmo zegt dus dat hij nog niet af is en dat er nog van allez bij moet zoals het unieke voor De Kalfjes..........
Pagina: 1