Toon posts:

Vivo en twee monitoren? Een illusie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb even zitten zoeken op het net, maar kan het niet vinden. Weet iemand of er videokaarten zijn waarbij en twee monitoren en video-in van mijn videorecorder tegelijkertijd aangesloten kunnen worden ?

Verwijderd

Dacht dat mijn Aopen Aeolus Geforce4 Ti4200 128MB dat wel kan. Echter nog niet getest, maar denk toch wel dat dat mogelijk is.

Verwijderd

Topicstarter
Oh, ik had hem al wel op de website gezien van A-open, maar ik wist niet dat hij al in NL op de markt was. Kon nlook geen prijs vinden in pricewatch en google. Waar heb je hem gekocht en wat kost die ?

Verwijderd

Aangezien ik in Belgïe woon ook daar gekocht. 269EUR: is altijd duurder in Belgïe dan in Nederland hoor. Heb al een aantal mensen zien voorbijkomen in het Ti4200 ervaringen topic die hem in Nederland voor zo'n 239EUR of zoiets op de kop getikt hebben.
Ik kan je dit kaartje echt aanraden. Ook de 2D is superb (is zeker niet minder dan m'n Radeon8500 die 'k voorheen had!)

Verwijderd

Topicstarter
Zit er ook digitale videorecorder software bij?

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat kan je met VIVO??

VO snap ik, TV aansluiten op de PC, maar geeft VI mij de mogelijkheid om mn tvtunerkaart EXTERN te verbinden met de videokaart?

Hoe werkt VI? Moet ik een applicatie starten die het VI beeld in een schermpje gooit?

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Topicstarter
Nou het leuke ervan is dat je TV programma's of andere videobronnen op de harde schijf kan opnemen. Daarbij kan je als er gebeld wordt opnemen (de telefoon bedoel ik dan) en de video aanzetten en vervolgen na ophangen (weer de telefoon) gewoon verder kijken waar je was terwijl het programma verder ook opgenomen wordt. Time shifting heet dat. Leuke gadget :)

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 09:22 schreef Maro het volgende:
Zit er ook digitale videorecorder software bij?
Ja, er zit Intervideo Winproducer bij.

Verwijderd

Topicstarter
Hee, bedankt, trommelvlies. Ik ga op zoek.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zit er een tvtuner op dan :?

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Pagina: 1