iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja,
Ben nu ff de nieuwste aan het dl-en, es kijken of dat helpt.
Ben nu ff de nieuwste aan het dl-en, es kijken of dat helpt.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
een keer met lucht door je brander blazen. Lens kan vuil zijn
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
eergister deed ie ut nog..Op dinsdag 18 juni 2002 09:11 schreef The_Eagle het volgende:
een keer met lucht door je brander blazen. Lens kan vuil zijn
Lijkt me sterk dus.
welke versie van Nero? Kijk eens rechtsonderin of daar de naam van je brander wel staat, anders herkent nero die niet (?).
Kan toch makkelijk dat het nu wel vies is
Is niet iets wat langzaam gaat, is gewoon zo van ... doet het ... doet het niet meer ...
DJKlungel heeft helemaal gelijk.Op dinsdag 18 juni 2002 09:13 schreef Phydomir het volgende:
[..]
eergister deed ie ut nog..
Lijkt me sterk dus.
Ander probleem kan zijn dat je gewoon brakke CD's hebt... heb ik ook wel eens problemen mee. Gewoon paar keer in en uitgooien wil dan nog wel eens helpen..
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
dan heb je er zeker een 90 minuten cd in zitten?
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Welk merk brander heb je ? want sinds ik een plextor 40/12/40a heb , vraagt nero hier ook telkens om .
Clone cd geeft geen problemen .
Clone cd geeft geen problemen .
Pagina: 1