Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Ik zou er niet teveel van verwachten. Bovendien is de prijs van 270 pleuro nogal overdreven als je het mij vraagt.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
ja, 270 euro heb ik ook nog nergens zien staan. Maar ach, hij's gratis he en ik heb nog niet zo'n ding...
zolang ik niet te vaak
hoef te doen vind ik het goed. Ik kan tenminste es wat dvd'tjes gaan huren bij de videotheek... (DVD bij VIDEOtheek...:?)
zolang ik niet te vaak
tip: bibliotheek 2,50 euro voor 1 week
Reality beats fiction by far!
2,50??
Wow...ik ben sinds m'n 17 of zo niet meer in zo'n ding geweest. Toch maar es kijken in m'n dorpje of ze ook DVD's hebben dan ja.
Welke leeftijd moet ik eigenlijk denken, want ik denk niet dat het de nieuwste zijn he?
Welke leeftijd moet ik eigenlijk denken, want ik denk niet dat het de nieuwste zijn he?
Nog iemand deze ontvangen? Ik heb 'm nu...hij werkt fijn alleen dat hij vaak niet aan gaat. Paar zachte tikken aan de onderkant en dan werkt ie weer...Los contact vast ergens of zo he?
meestal rond 6maanden + is de onze. maar ik zou er niet teveel van verwachtenOp maandag 24 juni 2002 09:22 schreef Boy het volgende:
2,50??Wow...ik ben sinds m'n 17 of zo niet meer in zo'n ding geweest. Toch maar es kijken in m'n dorpje of ze ook DVD's hebben dan ja.
ik hhur daar bijna nooit (bijna) behalve als je een "klassieker" wit zien
Pagina: 1