je moet
[img]zet hiet je url zonder spaties er voor of er achter[/img]
tags gebruiken
moment...
of wilde je het nog doen terwijl het vroeg was
en is ie moeilijk in te bouwen??
enne.. kun je er dan in het donker mee gamen ('snachts in bed bijvoorbeeld)??
Voor mensen met een GBA: Dit MOET je hebben!
Klik hier om naar mijn Afterburner "how-to" te gaan...
Tja moeilijk? Je moet iets kunnen solderen (hoeft op zich niet mega-precies) En een klein beetje handig zijn denk ik (net als voor brightness-dial) Verder denk ik dat je met een portie geduld er wel komt...Op dinsdag 18 juni 2002 01:41 schreef Reignman het volgende:
das beter ja..
en is ie moeilijk in te bouwen??
enne.. kun je er dan in het donker mee gamen ('snachts in bed bijvoorbeeld)??
Het schijnt dat de batterij tijd van 11 uur teruggaat naar 2,5 uur. Bij full-time aan.
Aangezien ik een brightness dial heb zal ik overdag de verlichting niet gebruiken. En denk dat het dus wel meevalt.
Je moet alleen niet vergeten dat Nintendo dit om die reden niet gedaan heeft. Al vind ik wel dat zij het desnoods met een extra switch of dial hadden kunnen maken....
Jij hebt er zelf ook een? Of denkt er één te gaan aanschaffen?
ga hem morgen bestellen denk ik.. hoop dat ie dan snel leverbaar is .. op liksang staat dat als ze die nieuwe lading krijgen dat het dan best snel kan gaan!
"met neme een badkamer - deuren + ramen helemaal dicht
geen ventilatie.. dan warme douche vol open zetten todat alles vol stoom is.. dan douche uit en wachten tot alles een beetje neerslaat... en voila - een cleanroom!"
Verwijderd
ik denk dat je het beter met wat perslucht iedere keer wat schoon blazen dan in een vochtige ruimte te gaan zitten. lijkt me ook iets beter werken op een bureau/werktafel dan in een badkamer
Als ik echt in een "cleanroom" wil werken dan doe ik het wel bij mijn vriendin in het ziekenhuis, afzuiging, beschermende kleding, steriel das pas clean
Als ik zie hoe voorzichtig ik het gedaan heb, en nog wel wat stof onder m'n display heb zitten. Vind ik het helemaal niet zo simpel. Verder is het soldeerwerk enzo wel super eenvoudig, en met de dremel wat plastic verwijderen van het frontpaneel kan ook niet veel mis gaan, want je hebt flink wat speling...
Verwijderd
Een How-to voor die Afterburner, heb er namelijk ook 1 besteld bij Lik-Sang.
Er zit dan wel een beschrijving bij, maar een nederlandse uitleg met tips is natuurlijk altijd welkom.
echt heeel
alleen vind ik het een beetje duur. Je kan toch ook gewoon zown lampje kopen of gewoon je nachtlamp(je) aanzetten
Verwijderd
Ik denk er zelfs over over om dit als een (dure

Had jij mijn tip al gelezen van de badkamer? Dat gaat absoluut werken, en je hoeft niet bang te zijn voor vocht ofzo, want je gaat hier alleen maar het LCD en backlight plaatsen....Op dinsdag 18 juni 2002 15:30 schreef FireWizz het volgende:
cool thx!ik heb er ook 1 besteld. uit je verhaal begrijp ik dus dat het geen overbodige luxe is om een busje lucht te kopen alvorens tot inbouw over te gaan? nog andere tips?
Euh... Wacht maar totdat je het met eigen ogen ziet.... Als je een GBA hebt weet je hoe irritant het kan zijn om precies bij het juiste licht te gaan zitten. Met een beetje sfeerverlichting krijg je dat zelfs soms helemaal niet voor elkaar! losse lampjes die je eraan hangt zien er niet uit, en zitten in de weg... Dit is DÈ oplossing...Op dinsdag 18 juni 2002 15:22 schreef M3ga_Man het volgende:
WOEI !!
echt heeel![]()
![]()
![]()
alleen vind ik het een beetje duur. Je kan toch ook gewoon zown lampje kopen of gewoon je nachtlamp(je) aanzetten![]()
Verwijderd
dat ziet er proffesioneel uit! Maar waarom is da gba van zichzelf eigenlij kzo donker dan? Waarom hebben ze bij nintendo daar nix op bed8Op dinsdag 18 juni 2002 23:47 schreef FlameBoy het volgende:
Het is idd beter dan geen brightness dial, want ik heb er geen zin in elke 3 uur batterijen te moeten vervangen.
Ik denk er zelfs over over om dit als een (dure) oefening te beschouwen en een nieuwe (zwarte) GBA te bestellen. En dan komt de brightness dial er zo uit te zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
jammer van de stofjes. maar zoals je zei zie je het bijna niet in het daglicht.
bedenk wel even of een nieuwe het eigenlijk wel waard is voor die brightness control op een andere plek en die paar stofjes.
www.tritonlabs.com
Ik ben echt een totale soldeer no-no namelijk
het solderen stelt geen ruk voor.. het is vooral het stofvrij houden van je display en het snijden in je gba case wat het lastigst is.. ik zit zelf nog te twijfelen waar ik dat wieltje in ga bouwen, 'barry style' in de zijkant of onder het displayOp woensdag 19 juni 2002 13:28 schreef QuarK het volgende:
Zit er in NL (in de randstad) geen bedrijfje wat dit op professionele wijze kan monteren?
Ik ben echt een totale soldeer no-no namelijk
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
want met een lamp van buitenaf op de display heb je altijd last van die stomme "flare"
Misschien kan ik het gaan inbouwen op grotere schaal. Maar ik zou het persoonlijk gewoon zelf doen, is wel zo leuk ook.Op woensdag 19 juni 2002 13:29 schreef Reignman het volgende:
of in regio brabant![]()
Euh een GBA koop je geloof ik op dit moment voor €109,- en de Afterburner heeft mij incl. verzenden iets van €46 gekost. Dus totaal zit je dan op een €155,-Op woensdag 19 juni 2002 14:23 schreef ajampaniki het volgende:
Hoeveel heeft het je uiteindelijk nou gekost? Want ik denk er nu wel zwaar over om zo'n ding te bestellen.
Het display van een GBA is een sem-refelctief TFT display. Dat wil zeggen dat als je in het donker wil kunnen spelen altijd backlight nodig hebt. (Zie PDA's bijvoorbeeld, die hebben dat ook) Nintendo heeft ervoor gekozen die niet in te bouwen om de batterijtijden enorm te verlengen. Ik geloof 11 uur dat ie met een setje kan doen. Als je ziet dat dat op deze manier teruggebracht wordt naar 4! Is dat een fors verschil. Waarom Nintendo het niet met een extra schakelaar heeft gedaan enzo of net als hier met ene brightness dial, Tja, misschien kosten-besparing?Op dinsdag 18 juni 2002 23:55 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
dat ziet er proffesioneel uit! Maar waarom is da gba van zichzelf eigenlij kzo donker dan? Waarom hebben ze bij nintendo daar nix op bed8Is er daarvoor nergens een optie of truukje?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Tsja ik blijf een tweaker
Kan iemand die zo'n setje binnenheeft kijken of op het lichtschermpje een merk, serienummer of weet ik wat voor aanduiding van herkomst staat?
Verwijderd
http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=0&products_id=1761&
Nee staat helemaal niets op. Ik denk overigens dat je het niet overal kan kopen. Als je bedenkt hoelang het geduurt heeft voordat je de afterburner kon bestellen en de mailings leest die ik steeds kreeg van Adam Curtis (hij heeft het bedacht) Kan het goed zijn dat de lichtunit wel iets of wat gemodificeerd is...Op donderdag 20 juni 2002 01:25 schreef bluh het volgende:
wat ik me nu afvraag is wat voor lichtje ze hiervoor hebben gebruikt, het lijkt mij namelijk logisch dat dit lichtschermpje niet speciaal voor de afterburners wordt gemaakt. Als je dan dat lampje evt dmv een inkoopactie hier op GoT voor het belachelijk hoge bedrag van €20 kan kopen ben je nog goedkoper uit dan als je dit setje koopt..
Tsja ik blijf een tweaker....
Kan iemand die zo'n setje binnenheeft kijken of op het lichtschermpje een merk, serienummer of weet ik wat voor aanduiding van herkomst staat?
Klopt is naar verhouding heel goedkoop, maar ik denk wel dat zij geen moeite nemen een brightness dial of aan/uit-schakelaar in te bouwen. Dus backlight is altijd aan.Op donderdag 20 juni 2002 09:42 schreef FireWizz het volgende:
Lik Sang verkoopt trouwens ook GBA's met een Afterburner ingebouwd. kost dan 116.83 euro
http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=0&products_id=1761&
Verwijderd
Nog iets over die brightness-dail, het licht zal nooit helemaal uitgaan, maar het zal minder fel branden. Is dit normaal, of heb ik iets verkeerd aangesloten.
het is dus wel speciaal ontworpen voor de GBA als je de verhalen op de site sinds vorig jaar gevolgd hebtOp donderdag 20 juni 2002 01:25 schreef bluh het volgende:
wat ik me nu afvraag is wat voor lichtje ze hiervoor hebben gebruikt, het lijkt mij namelijk logisch dat dit lichtschermpje niet speciaal voor de afterburners wordt gemaakt. Als je dan dat lampje evt dmv een inkoopactie hier op GoT voor het belachelijk hoge bedrag van €20 kan kopen ben je nog goedkoper uit dan als je dit setje koopt..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Verwijderd
is niet clean op mijn werk hebben we wel eeen echte clean room philips nijmegen. 10 stofdeeltje per 1000 litter lucht en die zijn niet groter dan 1/100 van de dikte van een mensen haar. daar heb je geen last van stof.Op dinsdag 18 juni 2002 11:13 schreef Mad_Doctor het volgende:
ja tuurlijk een "cleanroom", wel nog een beetje vochtig niet??
ik denk dat je het beter met wat perslucht iedere keer wat schoon blazen dan in een vochtige ruimte te gaan zitten. lijkt me ook iets beter werken op een bureau/werktafel dan in een badkamer
Als ik echt in een "cleanroom" wil werken dan doe ik het wel bij mijn vriendin in het ziekenhuis, afzuiging, beschermende kleding, steriel das pas clean
Verwijderd
trapezium effect?Op zaterdag 06 juli 2002 14:17 schreef eRR_ het volgende:
ik heb hem nu ingebouwd, maar vind het zwaar tegenvallen. het is net of ie aan de bovenkant helemaal naar beneden loopt, alsof ie niet plat tegen de display aan zit, maar schuin loopt. beetje lastig uit te leggen
zit je afterburner wel goed tegen je screencover aan? en ben je niet vergeten het 2e beschermlaagje van je AR-film af te pulken?
ik heb die van mij paar dagen terug geinstalleerd, en ik moet eerlijk zeggen dat het aanbrengen van die film echt een HEL is als het niet in 1x goed gaat (ik ben dan nu ook op zoek naar iets waar ik extra AR-films kan bestellen)
en ik heb tijdens m'n poging de brightness dial in te bouwen het wieltje vastgelijmd
het solderen en het snijden van de behuizing stelt verder geen ruk voor
Of is er een bedrijf die het doet (behalve Lik-Sang want ik heb al een GBA, dus ik hoef er geen 2...)
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Ik ben er nog niet helemaal achter of het nou klopt, als het er zo uit ziet (en dan doel ik op die schuin aflopende randen links en rechts, niet die horizontale strepen door het beeld)Op zaterdag 06 juli 2002 17:43 schreef Ener-G het volgende:
trapezium effect?

Volgens mij wel, en is daar nog iets aan te doen als ie eenmaal vast zit? Of moet je dan een nieuwe film aanschaffen?zit je afterburner wel goed tegen je screencover aan?
Er zit toch gewoon aan beide kanten een plastic plakker? En een dun wit streepje aan de bovenkant? Zijn er af ja.en ben je niet vergeten het 2e beschermlaagje van je AR-film af te pulken?
voor $2 bij tritonlabs. (ik kan overigens niet op dat forum registreren, scriptfouten...)(ik ben dan nu ook op zoek naar iets waar ik extra AR-films kan bestellen)
die guide is inderdaad kut, niet te doen die dimmer op de aanbevolen in bouwen. ik heb wel op dat forum een mooie manier gezien, aan de zijkant, ik ga dat alsnog proberen..en ik heb tijdens m'n poging de brightness dial in te bouwen het wieltje vastgelijmddus daar ben ik eveneens naar op zoek
Ik ben overigens niet te spreken over het beeld, vind het heel erg flets. Hoort dat zo? Het is wel te spelen, maar mooi is anders. Kan me van m'n ouwe sega gamegear herinneren dat die backlight STUKKEN beter was..
Ik heb hem ook besteld bij Lik-Sang, en denk dat ik i.p.v. die brightness dial er gewoon een aan/uit schakelaartje opzet (kleiner, makkelijker en helemaal uit).
Verwijderd
Met name de brightness dial zou ik ergens anders in bouwen, niet in die halfgare plek die in de manual staat maar volgens de barry methode..
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Dit is een soort transparant stickertje wat op de LCD display moet worden geplakt. Ik las ook dat dit vaak fout ging en een lastige klus was. Je moet het in een keer goed doen.
Gelukkig vind ik de AR film terug en ben ik vol goede moed opnieuw begonnen de GBA te ontleden en de draden los te solderen. Gelukkig kreeg ik ook de display weer uit de case.
Hierna alles goed stofvrij gemaakt en de AR film over de display geplakt. Dit ging eigenlijk best goed; hij zat er goed recht op en op een klein luchtbelletje helemaal in de hoek zit ie verder perfect. Ik raad je aan dit in 1 vloeiende beweging te doen met behulp van het bijgeleverde zwarte "pasje".
Ik ben echter wel een beetje onvoorzichtig met de (uiteraard bij de eerdere poging reeds van beschermlagen ontdane) Afterburner zelf omgesprongen. Ik las (te laat) in de manual dat je deze in geen geval mag aanraken, ook niet met een doek om schoon te maken. Uiteraard had ik het ding met regelmaat zitten op te poetsen en lag het onbeschermd op een platenhoes (wat ik als onderzetter gebruikte tijdens het demonteren).
Enfin, alles weer inelkaar gezet, en 2 uur later kon ik eindelijk de schakelaar aanzetten. En nu kon ook ik eindelijk zeggen, zoals ik overal wel las maar zelf niet vond: *WAUW*
Het scheelt enorm nu de AR erop zit. Zeer goed verlicht, nauwelijks kleurverloop, veel feller ook dan zonder AR. De krasjes op de Afterburner zijn nauwelijks waarneembaar. Er zit hier en daar wel wat stof tussen, maar ook dit valt in het niet bij het resultaat. Zeer tevreden !
De direction-pad gaat alleen niet helemaal lekker naar links dus vanavond moet hij nog ff open om eea recht te zetten. Wil ik ook gelijk de trimmer op de [i][url="http://www.tritonlabs.com/cgi-bin/ikonboard/ikonboard.cgi?s=3d2bb84562faffff;act=ST;f=1;t=169;hl=barry""]Barry-mode[/i][/url] in bouwen, netjes aan de zij/onderkant dus ipv "bloot" aan de bovenkant dmv gaatjes. Dat is nl. geen fijne oplossing, het zit los en is niet optimaal. Resultaten zal ik later melden
Misschien kun je erbij plaatsen dat je gewoon de technische dienst van Nintendo kunt bellen: 030-6097166 dan sturen ze er zo 1 op. Had ik ook gedaan en de volgende dag lag ie in m'n brievenbus, helemaal gratis en voor niks. Goeie service.Mocht je de cover beschadigen of is hij al bekrast, hier kun je een nieuwe bestellen.
nee.Op donderdag 20 juni 2002 01:25 schreef bluh het volgende:
het schermpje is helemaal door Adam Curtis ontwikkeld, die heeft zelf ook eerst aan zitten kloten met witte ledjes enzo
Verwijderd
Gaat ie echt uit, en een knopje kun je mooier/makkelijker wegwerken
Verwijderd
De dial kun je ook prachtig wegwerken hoor, volgens de "barry" methode. Bevalt me uitstekendOp woensdag 10 juli 2002 13:02 schreef RRazoRR het volgende:
Kun je niet gewoon een knopje maken ipv bightness dial?
Gaat ie echt uit, en een knopje kun je mooier/makkelijker wegwerken
Verwijderd
edit: pics van de ingebouwde dimmerOk, my results. I've been working for one morning and 2 evenings already on the installation. I'll start from the beginning. Everything went quite smooth the first time, about 4 hours of work, with the dimmer on top, like the manual suggests. For this i drilled 4 holes left of the shoulderbutton. I had to push the electric wires trough these holes first, after that solder it to the dimmer, then push the dimmer with its 4 legs in the holes. I was totally dissapointed with the effects when i was done. Total washed out colors and a huge trapazoid effect visible at all times. Games were so washed out that it was hardly visible. I wondered wy everyone's reaction was *wow* where mine was *shit*. I started to read the forum (after my installation, stupid! and noticed people talking about the AR film. AR film? Isn't that the thingy where i soldered the wires on? Finally this Einstein came to the conclusion that i completely oversaw the AR film. I even didnt notice it was shipped with my AB. Luckily i found the plastic thing dwelling on the desk, so the next evening i dismantled the GBA again to insert the AR film. I took out the AB and *smart step 2* asked my GF to give it a firm clean with a towel. So she did. Huray, i read that under no circumstances you are allowed to touch the AB with anything. Hm. Now to apply the AR film on the LCD. This, strange enough, went very smooth. As in the manual i put it on in one move with the plastic card. Only one small bubble in the uppercorner, thats it. Hardly visible. After putting back all the parts i was amazed with the result and finally went *wow* like everyone ! There were some small pieced of dust, but the results were so overwhelming that dust doesn't anoy me. There are scratches on the AB, but they are not visible when playing. Only when looking in some extreme angle they are noticible. Means that the AB doesn't need the EXTREME attention like described in the manual. Remember, i was moving it all over the table without the protective layers, even rubbing it with a cloth.
Satisfied i started to play a pinball game when i suddenly had the dimmer in my hand, hanging on a wire. Also the left button of my direction pad wasn't working. I decided to give it another operation the next evening.
So i did. Dismantled it again and decided to go for the Barry method for the dimmer. I did the cuttings exactly as the pictures in barry's thread show and it went ok. I used the exacto knife to do this, without heating it up. Took me 1,5 hours to finish the cuttings. Now the part that i hate most, and i completely suck in doing it: Glueing. I used 2 components glue, the stuff you have to mix. I wish i had used 3 seconds glue. Glued the dimmer in, but released my finger too soon. It got loose. Shit. My finger became sticky, pushed it back in place. Now the wheel got stuck, glue was visible in between. Aargh! Rushed to the store to get me alcohol. Drunk a bottle and put some drops of alcohol on the wheel and started to turn it for some minutes. It went quite smooth but still the glue was noticable. Anyway. Cleaned up the glue rests from the metal part and the body and glued it in again. This time i let my GF sit down, gave her sigarettes and a phone, enough gear to let her sit down 30 minutes, the time required to push down the wheel into the body in order to let the glue do its work. Done. Screwed back all the parts and switched on the GBA. Nothing. SHIT! Wheel stuck. SHIT! Even worse: Because i tried to move the wheel so hard i pushed it back in the body. Also the grip was gone because of my nail scratching the wheel. But what bothered me the most was that the AB was not working. Huray. Dismantled the gba again. Took out the wheel. Luckily, i managed to turn it and it got loose. Used some alcohol again to remove glue form the body and this time i made sure i used more space for the wheel. I also let it well dry this time, for the whole night. This morning the wheel was firmly in place and after some pulling it also moved around. Tonight when back from work i will screw back the GBA an HOPEFULLY the AB is working then ! (the reason might have been that the transistor was touching some metal part, maybe some sort of shortcut?) Ill make sure that all wires are clean, and i wil see tonight if all works. Will post some pics too.

Verwijderd
Ik krijg hem morgenochtend binnen uit HongKong bij liksang vandaan en ga de AB morgennacht inbouwen. Ik probeer hem eerst zonder dimmer, dan hoef ik mijn case niet te vijlen.
Verwijderd
Waarom zonde? Ik ben er erg tevreden over, want de manier die in de manual staat is helemaal k*t, namelijk aan de bovenkant, en dus niet ingebouwd.Op maandag 15 juli 2002 21:59 schreef noki_JA het volgende:
Zohee! Zonde van je GBA man! Had je niet het goede gereedschap om de sleuf voor je dimmer te maken?
Ik krijg hem morgenochtend binnen uit HongKong bij liksang vandaan en ga de AB morgennacht inbouwen. Ik probeer hem eerst zonder dimmer, dan hoef ik mijn case niet te vijlen.
Het lijkt mischien wat lelijk gesneden, maar vergeet niet dat dit extrem uitvergroot is. In het echt zie je er niets van
vraagje... wat ga je met de meegeleverde dial doen die je niet in gaat bouwen? kan er namelijk nog wel 1 gebruikenOp dinsdag 09 juli 2002 10:25 schreef S1W het volgende:
Oops... balen...
Ik heb hem ook besteld bij Lik-Sang, en denk dat ik i.p.v. die brightness dial er gewoon een aan/uit schakelaartje opzet (kleiner, makkelijker en helemaal uit).
volgens mij deden zij het op de manier zoals in de manual van de AB, en ze komen binnenkort met speciale losse cases waarin al een uitsparing zit om de dial in in te bouwenOp donderdag 20 juni 2002 21:10 schreef FlameBoy het volgende:
[..]
Klopt is naar verhouding heel goedkoop, maar ik denk wel dat zij geen moeite nemen een brightness dial of aan/uit-schakelaar in te bouwen. Dus backlight is altijd aan.

Je hoeft alleen maar een kleine chip op je printplaatje te plakken en een paar draaitjes te solderen. Daarna kun je gewoon door op een paar knoppen te drukken de brightness veranderen.
Er is al een discussie geweest over welke knoppen dit zouden moeten zijn. Het wordt waarschijnlijk: de select knop 4 sec inhouden (hij is dan gelocked) en dan met de a en b knop de brightness veranderen.
De maker heeft er zelfs al een filmpje van gemaakt:
[url="http://www.division-6.com/GBDimmer.mpg"]http://www.division-6.com/GBDimmer.mpg[/url]
Voor info check het forum:
[url="http://www.tritonlabs.com/cgi-bin/ikonboard/ikonboard.cgi?s=3d3c1bb30a93ffff;act=ST;f=1;t=1616"]http://www.tritonlabs.com/cgi-bin/ikonboard/ikonboard.cgi?s=3d3c1bb30a93ffff;act=ST;f=1;t=1616[/url]
Hij komt uit America, maar wil ook internationaal zijn produkt gaan verkopen.
Voor zover ik weet (en kan zien) is dit hetzelfde wieltje.Op vrijdag 19 juli 2002 12:05 schreef Ener-G het volgende:
[..]
vraagje... wat ga je met de meegeleverde dial doen die je niet in gaat bouwen? kan er namelijk nog wel 1 gebruiken
En wanneer zou dit voor ONS beschikbaar worden? klinkt leukOp maandag 22 juli 2002 17:06 schreef 3style het volgende:
Voor diegenen die het nog niet wisten. Er is een leuk alternatief voor de zogeheten brightness dial.
[url="http://www.division-6.com/diminst.jpg"][afbeelding][/url]
<knip>
Hij komt uit America, maar wil ook internationaal zijn produkt gaan verkopen.
Ik zit nu te wachten op mijn afterburner. Hij is afgelopen woensdag verzonden vanaf Lik-Sang met Global Priority.. en er staat 5-14 dagen voor de verzending (5 dagen is vandaag
hehe, ik heb hem ook vorige week (dinsdag)besteld (ook Global Priority), ik heb alleen nog geen creditcard dus ik heb met een overschrijvingsformulier moeten klooien. Er staat nu bij mijn status dat ze het bericht hebben ontvangen dat ik heb betaald, maar dat ze het geld nog moeten binnen krijgen (is vorige week woensdag al van mijn rekening afgeschreven)Op maandag 22 juli 2002 17:53 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Voor zover ik weet (en kan zien) is dit hetzelfde wieltje.
[..]
En wanneer zou dit voor ONS beschikbaar worden? klinkt leuk
Ik zit nu te wachten op mijn afterburner. Hij is afgelopen woensdag verzonden vanaf Lik-Sang met Global Priority.. en er staat 5-14 dagen voor de verzending (5 dagen is vandaag) Iemand een idee hoe lang ik nog moet wachten?
In ieder geval, ik heb al een keer een grotere bestelling bij LS geplaatst, toen hebben we gekozen voor UPS, was toen binnen een paar dagen binnen. Met Global Priority heb ik eigenlijk geen ervaring, misschien dat je het deze week binnen krijgt.
Ga je ook de "cleanroom"
Ik ook dinsdag, alleen wel met VISA. De volgende dag om ongeveer 1uur NL-tijd stond er op de site dattie verzonden was.Op maandag 22 juli 2002 19:03 schreef 3style het volgende:
[..]
hehe, ik heb hem ook vorige week (dinsdag)besteld (ook Global Priority), ik heb alleen nog geen creditcard dus ik heb met een overschrijvingsformulier moeten klooien. Er staat nu bij mijn status dat ze het bericht hebben ontvangen dat ik heb betaald, maar dat ze het geld nog moeten binnen krijgen (is vorige week woensdag al van mijn rekening afgeschreven)Maar ik kreeg een aardig mailtje dat het snel wordt verwerkt , bla bla
Ik heb de afterburner, een setje van 5 gba-doosjes (voor games) en een verlengkabel voor de Dreamcast besteld. Die ¤41 vond ik geen ¤25 verzendkosten waardIn ieder geval, ik heb al een keer een grotere bestelling bij LS geplaatst, toen hebben we gekozen voor UPS, was toen binnen een paar dagen binnen. Met Global Priority heb ik eigenlijk geen ervaring, misschien dat je het deze week binnen krijgt.
Cleanroom? Badkamer bedoel jeGa je ook de "cleanroom"methode hanteren?
Er stond op het forum van tritonlabs een mooie oplossing. Een jumpertje tussen de 2 batterijen in. Dat past precies, en het is uit het zicht, maar toch toegankelijk
Mijn AR-film is bijzonder goed gegaan. Slechts 1 heel klein bubbeltje, en nog wel helemaal in de rechterbovenhoek
Alleen mijn afterburner zelf had vingers, stof en strepen. Heb deze een beetje verwijderd, maar ik vind het toch nog niet mooi genoeg. Weet iemand hoe je dit het beste schoon kunt maken? Zie daar alleen wel tegenop, weer open maken, lossolderen, schoon maken, en ondertussen maar hopen dat je niet ook nog je AR-film beschadigd.
Morgen even zo'n schermpje bij nintendo bestellen. Dan ziet ie er weer toppie uit.
Nou ja, dit is het resultaat. Sorry voor de brakke webcampics.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Verwijderd
Futuremax heeft het van de website afgehaald, moet je ff heen bellen. Kost daar 80 euro met kit en inbouwen. Kit alleen kosten 65 euro. In Dordrecht ook ronde deze prijzen. Ze bouwen beiden geen zogeheten brightness dialer in, dus het licht zal altijd branden.

Of je speelt ze gewoon op je laptop
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
EmulatorOp dinsdag 23 juli 2002 12:28 schreef Reignman het volgende:
cool.. hoe heb je dat gedaan met je laptop???
[url="http://vboy.emuhq.com/"]http://vboy.emuhq.com/[/url]
Je mag alleen games spelen waar je de orginele rom van hebt... een emulator is nooit illegaal. Roms die niet in je bezit zijn moet je binnen 24 uur wissen.
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
hmmm... deze pics lijken precies op de pics [url="http://www.casefreakz.net/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=7&page=1"]hier[/url], duz wie heeft er nou de how-to gemaakt ? want ze stijken beide met de eerOp dinsdag 18 juni 2002 01:51 schreef FlameBoy het volgende:
Nou hier issie dan! Wat commentaar toegevoegd....
Voor mensen met een GBA: Dit MOET je hebben!
[url="http://koos.cinemaskoop.com/GBA/"]Klik hier om naar mijn Afterburner "how-to" te gaan...[/url]
This how-to is written by Carlo van Meel aka gfo email carlo_van_meel1@hotmail.com
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Hey die laptop lijkt op die van mijOp dinsdag 23 juli 2002 11:17 schreef Vampier het volgende:
offtopic:
[url="http://members.home.nl/parkel/gba.jpg"][afbeelding][/url]
Of je speelt ze gewoon op je laptop
is dat een asus p6300?
en zo niet, dan lijkt ie er wel veel op
SchopOp zondag 28 juli 2002 00:48 schreef Deacon het volgende:
ik heb nu ook zo'n afterburner er in zitten maar ik vind dat het beeld heel erg flets wordt, het beeld wordt veel te wazig ... hebben jullie dat ook of is er iets niet goed bij mij ?
Verwijderd
Heb je de Anti-Reflection (AR) film op het display geplakt?
En heb je ook de bescherm plasticjes van BEIDE kanten eraf gehaald? De afterburner zelf heeft ook van die bescherm plasticjes maar die zie je duidelijk zitten.
Ik heb nu in 2 GBA's de afterburner ingebouwd. De eerste keer is redelijk goed gelukt, alleen ziet de GBA er van binnen niet meer uit
De 2e ging super.
Nog wat tips voor mensen die 'm nog moeten inbouwen:
• Koop een bus met compressed-air
• Zodra je het LCD-scherm los hebt moet je de AR-film er zo snel mogelijk op plakken om stof te voorkomen. Maak het LCD-scherm schoon met lucht. Zit er toch een vuiltje op dan kun je dat verwijderen met een stuk plakband.
• Om de bescherm-plasticjes van de AR-film te halen kun je een plakbandje op 1 van de hoeken plakken. Trek rustig aan het plakband en hij komt er heel makkelijk vanaf. Dit voorkomt kromme/bobbelige hoeken.
(deze tips heb ik van het forum van tritonlabs)
[EDIT]
Ow... Onder overige diensten...
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
-
Verwijderd
zo kan ik het ook jaVampier schreef op 23 juli 2002 @ 13:49:
[...]
Emulator
[url="http://vboy.emuhq.com/"]http://vboy.emuhq.com/[/url]
Je mag alleen games spelen waar je de orginele rom van hebt... een emulator is nooit illegaal. Roms die niet in je bezit zijn moet je binnen 24 uur wissen.
Maaar het eindresultaat zinde me totaal niet !! in tegenstelling tot alle andere reacties, ik heb alles nagekeken (meerdere malen) maar het beeld was echt onduidelijk, en veel trapezoid effect.........ik weet zeker dat alles goed zat, de AR film zat er mooi op, alle beschermfolies eraf (4)...maar nog steeds bleef het beeld slecht, heb ik daarna mijn voorkapje eraf gehaald en voorzichtig tegen de AB zelf aangedrukt, met de gedachte dat het hard plastic zou wezen, dus niet !!
Stonden er 2 vingers in beeld, hup m'n AB weg kunnen mieteren en weg 49 Euro..
Dusja voor mij was het een slechte ervaring, maar zijn er nou meer mensen die het zo hebben meegemaakt zoals mij..want ik hoor eigenlijk "alleen" positieve reacties op de AB ??