[Mobo] Liteon AA 280- KT333 ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• Crvdwoestijne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03-2020
Medetweakers, iedere keer als ik in de pricewatch kijk zie ik dit mobo staan bij Comptechworld. Het is overigens ook te verkrijgen bij Gistron. http://www.gistron.com/scripts/info.php?artnr=22188
Er zit optioneel dus ook nog een Promise Raid controller op. Ik weet overigens niet welke versie ze bij beide aanbieders hebben. Maar nu komt het allerbelangrijkste: met een prijs van 90 Euro is dit natuurlijk zeer aantrekkelijk.
Diepgaand searchen op google etc. leverde alleen wat prijslijsten op. Daarom de vraag of er iemand is die dit mobo bezit en wat zijn je ervaringen eventueel aangevuld met benchmarks.

Hoofdsysteem , Usenetdownbak

Verwijderd

Hier nog zo'n iemand... (twijfel tussen ECS K7S6A/SIS745/EUR75,- en die Liteon AA280/KT333/EUR85,-) Dit boardje is nog erg vers; alleen specs te vinden met Google, nog geen reviews, helaas...

• Crvdwoestijne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03-2020
Ik heb inmiddels een Gigabyte GA7VRXP besteld. Moet nog binnenkomen. Maar ik had toch graag wat reakties gezien.
Is er dan echt niemand die dit bordje gekocht heeft. Zou wel handig zijn in verband met toekomstig in elkaar te zetten pc's voor andere mensen.

Hoofdsysteem , Usenetdownbak

Verwijderd

Succes d'r mee; ik ga die gasten van Gistron maar es bellen, die zullen wellicht meer kunnen vertellen.

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-07 08:16
Op vrijdag 28 juni 2002 00:09 schreef Crvdwoestijne het volgende:
Ik heb inmiddels een Gigabyte GA7VRXP besteld. Moet nog binnenkomen. Maar ik had toch graag wat reakties gezien.
Is er dan echt niemand die dit bordje gekocht heeft. Zou wel handig zijn in verband met toekomstig in elkaar te zetten pc's voor andere mensen.
Beetje laat maar, ja, ik heb em! :)
Check deze post voor meer info -> [topic=495669/1/25]