is een slot cooler wel handig/goed?

Pagina: 1
Acties:

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik heb nu een slot cooler en waar zou ik die het best kunnen plaatsten? want warme lucht stijgt toch op en die slot koeler zit gewoon onderin mn pc in een pci-slot.
heeft het dan nog wel veel nut om de slot cooler te plaatsten?

momenteel heb ik alleen een intake fan in mn kast zitten en geen outtake, die kan ik niet plaatsen.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je kunt 'm imo het beste onder je video kaart doen, zodat de warmte van de videokaart wordt afgezogen.

Ik heb ook nog een slotcooler liggen, die ik erin doe als de videokaart te heet wordt(dan moet het flink warm zijn in mijn kamer) :)

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:25

VisionMaster

Security!

Ik heb een PCI-slot koeler boven mijn vga-kaart.
Heb een Geforce 2 Ti en die wordt ondanks een vga-koeler upgrade nog erg heet aan de boven zijde van de kaart. Vooral aan de achterkant vlak onder de gpu dus... wordt ie erg heet. Ook de memory chip touwens.

Ik heb de koeler dus zo geplaatst dat het direct al het stof van de kaart af kan zuigen ;)
Hierdoor produceerd mijn slot koeler veel warmte aan de achterkant (concl.: Dus minder hitte in mijn kast)

I've visited the Mothership @ Cupertino

• MAFF
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 14:35
Onder je videokaart, gezien die het heetst wordt van al je kaarten. Voor extra ruimte kan je er ook een ethernet ertussen zetten. Je videokaart fan en je slotfan blazen vanelkaar af vlak bovenelkaar.

Test het gewoon ff en post dan de resultaten weer.

Life is to short too explore the whole world!

Verwijderd

hoeveel case temperatuur win je ermee?

Verwijderd

Ik heb er ook 1tje Is dus echt super stil je hoort em niet. Ik heb em in het bovenste slot geragd en voorteffelijke results mijn :)
CPU 4 Gr gedaalt
Mobo 5 Gr gedaalt
Video 1 Gr gedaalt

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-01 10:44
Ik heb ook zo'n pci slot cooler. Ik heb em nu onder m'n videokaart zitten met 1 slot ertussen. Is dat handig, of kan ik em beter direct onder m'n videokaart zetten?

Facebook :: Twitter :: PSN

Pagina: 1