https://wren.co/join/Devian
Dit soort reacties zijn vaak een punt van discussie op TMF, aangezien je eigenlijk commentaar hebt op het artikel, waarbij je commentaar (imo) meer bestemd is voor de mensen in TFF, die gaan namelijk over de nieuwspostings op de frontpage.
Op zich is de reaktie wel informatief, maar er valt over te discussieren of dit soort reakties op de frontpage thuishoren, een icq/mail/etc naar de nieuwsposter, met je stukje tekst over de verouderde links was misschien iets praktischer geweest, of je had een stukje in TFF kunnen posten dat de links verouderd waren
Op zich is de reaktie wel informatief, maar er valt over te discussieren of dit soort reakties op de frontpage thuishoren, een icq/mail/etc naar de nieuwsposter, met je stukje tekst over de verouderde links was misschien iets praktischer geweest, of je had een stukje in TFF kunnen posten dat de links verouderd waren
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik ben het met rennie eens, op 1 punt na. De 1e reactie is IMO een 1, de 2e is idd TFF werk, dus naar de 0. 
Ik geef 1 +puntje, ik weet nog niet helemaal zeker welke
Ik geef 1 +puntje, ik weet nog niet helemaal zeker welke
woops, die 1e kan inderdaad naar de 1 toeOp dinsdag 18 juni 2002 09:13 schreef Netman867 het volgende:
Ik ben het met rennie eens, op 1 punt na. De 1e reactie is IMO een 1
beter lezen Rennie
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter