Toon posts:

winroute v.s w2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met winroute dat ik wil gebruiken op mijn w2k pc. Installeren gaat allemaal prima , het configureren van de ethernet-nic en adsl-nic gaat ook nog goed , maar dan ......... Het instellen van de ras verbinding gaat met geen mogelijkheid lukken, ik krijg het niet voor elkaar.

Als ik winroute start kan ik nergens geen verbinding meer mee krijgen (mail en http), stop ik winroute dan kan ik overal weer bij.

Het heeft mij al behoorlijk wat uren gekost maar ik weet het echt niet meer.

Wie weet waar het misschien aan zou kunnen liggen ???

alvast bedankt

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56
In win2k heb je toch helemaal geen winroute nodig?

Windows zelf kan prima internet delen enzo :)...toch :?

Verwijderd

Exlude this Computer from NAT aanvinken bij de adpaterconfig wil wel es helpen :z

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 18:48

SilentSimon

Have you been hopped?

persoonlijk vind ik winroute een erg bruut proggie, jouw probleem vind ik een beetje vaag eigenlijk, heb nooit zoiets gehad. al op de website gekeken/help van winroute?

* SilentSimon denkt dat hij dat al vast gedaan heeft.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem al gexcluded from nat , maar helaas pindakaas

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Winroute werkte bij mij ook nooit echt... Neem anders Sygate.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

werkt bij mij perfect, al jaren. Heb je em geregged, want na een maand stopt ie er mee.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:22

Pogostokje

* twiet *

Check je firewall instellingen en maak desnoods een rule aan die alles allowed, zowel in als uitgaand. Dan ben je niet veilig, maar dan weet je wel zeker of het werkt. ;)

Does the trick ... bij mij. Niet vergeten daarna weer een beetje de firewall af te sluiten he. 8-)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
geregged, genat, tjeemig the peemig wat kan ik nog meer bedenken , ik heb bij mijn weten alles geprobeerd, ik heb al geprobeerd op winroute op fat32 neer te zetten in plaats van ntfs , maar dat is het ook niet

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

DNS forwardig goed ingesteld? Kijk daar eens naar. Vul desnoods de IPaddressen van je ISP dns's in.

http://www.hroling.nl

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 08:56

RvE

http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_winroute.asp

Als je dit gedaan hebt, dan moet je nog ff het volgende doen:

My error log reports WRSendPacket() failed. What does this mean and how do I fix it?
The WRSendPacket() failed error means that WinRoute is receiving too large number of packets and is unable to process them. This error is common in PPPoE ADSL. This error is usually fixed by making a modification to the registry that will allow winroute to fragment these large packets. First you will need to stop the WinRoute engine. Proceed to the registry editor by going to the start menu -> run and type regedit from the text box . Follow the path Hkey_Local_Machine/Software/TinySoftware/WinRoute. In the right screen find IpFragMode. Modify its value to 1 and exit regedit, then restart the WinRoute engine.

En klaar en Kees!

Everywhere you go you always take the weather with you

Pagina: 1