Toon posts:

Mijn hd 15 gig maxtor @ 7200 rpm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
help wat is er met mijn hd aan de hand.. ik heb ereen in hangen prim: zie topic naam sec: 60 gig @5400 rpm
ik heb geen ide 80 conductor cable ofzo... maar kan dit: http://members.lycos.nl/jellos/hdshit.html

daar aanliggen???????????

Verwijderd

vind je het gek als je 2x leechftp aan hebt staan.
ga jij een download test doen terwijl je nog 3 anders dingen download?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

een 80 conductor kabel zorgt voor snelheden boven de 33 mb/s dus, 66 mb/s en 100 mb/s, mits je harde schijven dit ondersteunen.
Dit scheelt veel ja, overigens vind ik t verschil tussen 5400 en 7200 RPM ook groot, ik wil ook nooit meer een 5400 toeren schijf.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Op maandag 17 juni 2002 21:59 schreef -StraracZ het volgende:
vind je het gek als je 2x leechftp aan hebt staan.
ga jij een download test doen terwijl je nog 3 anders dingen download?
T gaat toch niet om een downloadtest?

Verwijderd

Topicstarter
ja inderdaad, maar ik was aan het downen met opgeteld 140 kbps, maar dat moet niet zoveel uitmaken, morgen even zo'n goed kabeltje ophalen. zit dat niet standaard bij het mbord dan??? volgens mij heb ik het standaard kabeltje gebruikt namelijk.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 16:17
Volgens mij klopt die hd-score van dat compared system niet helemaal. Ik haal zo'n 1000 punten met een maxtor D740X 60 Gb en zo'n 1500 met m'n raid array die hieronder staat. En sisoft en hd-tach vertellen me bijde dat m'n hd's op goed niveau presteren. Dus 6000 punten voor de HD-test van pc-mark 2002 lijkt me erg sterk...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 22:28 schreef gabberjoost het volgende:
Volgens mij klopt die hd-score van dat compared system niet helemaal. Ik haal zo'n 1000 punten met een maxtor D740X 60 Gb en zo'n 1500 met m'n raid array die hieronder staat. En sisoft en hd-tach vertellen me bijde dat m'n hd's op goed niveau presteren. Dus 6000 punten voor de HD-test van pc-mark 2002 lijkt me erg sterk...
ja wat vaag, als ik met ander pcs vergelijk hebben sommige nog een lagere hd score dan mij mezelf.. kortom die gast waar ik eerst mee vergeleek heeft de boel een beetje zitten te bedonderen..
Pagina: 1