Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Misschien dat er te veel stof inzit?
Moet je ff alle toetsen deruit wippen en ff schoon blazen
Moet je ff alle toetsen deruit wippen en ff schoon blazen
Ik druk altijd op de zijkant van de toetsen als ik aan het gamen ben en dat vind me toetsenbordje ook niet erg prettig 
Maar wat versta jij onder raar
Maar wat versta jij onder raar
Nu ook zonder stropdas
Verwijderd
als zo'n ding oud is is de weerstand om de toetsen in te drukken juist klein dacht ik, dan heb je ineens een laptop toetsenbord
gewoon een keertje met de stofzuiger overheen gaan of kijken dat je voedsel niet de indruk weg blokt
[quote]Op maandag 17 juni 2002 21:50 schreef Mr-FaTMeN het volgende:Op maandag 17 juni 2002 22:01 schreef T-1o0o het volgende:
gewoon een nieuwe kopen ding zal wel aan het eind van zijn latijn zijn
zonder een nieuwe te kopen.
/quote]
Beter lezen vriend
Verwijderd
1. Toetsenbord in beide handen nemen, daarbij de toetsenzijde naar beneden richten.
2. Sla met het toetsenbord flink op het buroblad.
3. Herhaal stap 2 naar eigen inzicht.
4. Maak je buroblad schoon voor je verdertypt.
(Dit werkt ook voor verstopte neusgaten)
ja mijn toetsenbord op school hier typt ook 'raar' en hij is nog ranzig vies ook!
Yeah Yeah
Mwah, aangezien jullie zelf zeggen dat het toetsenbord vies is lijkt het mij dus een stof/troep probleem.Op dinsdag 18 juni 2002 13:34 schreef Maronius het volgende:
ja mijn toetsenbord op school hier typt ook 'raar' en hij is nog ranzig vies ook!
Haal de toetsen er van af en maak eens het bordje grondig schoon. Voor meer informatie over een toetsenbord schoonmaken: [topic=426528/1/100]
ow dus als ik mn toetsenbord op mn bureau sla dan is mn neus niet meer verstopt.Op maandag 17 juni 2002 22:15 schreef Celcius het volgende:
1. Toetsenbord in beide handen nemen, daarbij de toetsenzijde naar beneden richten.
Maar ff serieus, ik zou der ff de toetsen uit halen. als je wilt kun je die in een bak met afwasmiddel en water gooien. wel onthouden waar ze horen te zitten. en ff leegzuigen.
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
hij typt erg zwaar soms krijg ik hem bijna niet in gedrukt, hij is bijna een jaar oud.Op maandag 17 juni 2002 21:57 schreef Glitch het volgende:
typt 'raar'? wat bedoel je? Hoe oud is tie? Wat is et voor toetsenbord?
Verwijderd
Ooow, dat komt me bekend voor.
Wat ik doe met regelmaat (eens om het jaar of zo) is het complete keyboard uit elkaar schroeven, knopjes afnemen en zo. alles met uitzondering van de elektronica gaat lekker het bad in met een krachtige ontvetter. Ik rook ook, dus zit er ook wel een klein beetje teerafzetting onder welke ik zeer gemakkelijk weg krijg met "Muscle voor de keuken(fabrikant johnson als ik het goed heb)" (kan je vinden bij de betere shop). Die muscle is trouwens het enige die ik in al die jaren heb gevonden die efficient schermen, printers, alles van plastic... reinigt met teerafzetting op door roken. Na zoeen behandeling alles nettes drogen en in elkaar zetten. En je hebt terug een nieuw toestel (of keyboard)
Wat ik doe met regelmaat (eens om het jaar of zo) is het complete keyboard uit elkaar schroeven, knopjes afnemen en zo. alles met uitzondering van de elektronica gaat lekker het bad in met een krachtige ontvetter. Ik rook ook, dus zit er ook wel een klein beetje teerafzetting onder welke ik zeer gemakkelijk weg krijg met "Muscle voor de keuken(fabrikant johnson als ik het goed heb)" (kan je vinden bij de betere shop). Die muscle is trouwens het enige die ik in al die jaren heb gevonden die efficient schermen, printers, alles van plastic... reinigt met teerafzetting op door roken. Na zoeen behandeling alles nettes drogen en in elkaar zetten. En je hebt terug een nieuw toestel (of keyboard)
Ik heb wel eens mijn toetsenbord schoon gemaakt (als je eenmaal weet wat er allemaal onder je toetsen zit
).
1) Zorg ervoor dat je onthoudt/opschrijft waar alle toetsen zitten (even met een webcam een foto nemen of op een papiertje je toetsenbord na tekenen).
2) Haal een teiltje met sop.
3) Sloop al je toetsen uit je toetsenbord met een schroevendraaier
4) Alles lekker afsoppen & etensresten verwijderen
5) Alles netjes afdrogen en/of in de zon zetten
6) Toetsen weer terug op hun plek & alles weer in elkaar schroeven -> KLAAR
.
1) Zorg ervoor dat je onthoudt/opschrijft waar alle toetsen zitten (even met een webcam een foto nemen of op een papiertje je toetsenbord na tekenen).
2) Haal een teiltje met sop.
3) Sloop al je toetsen uit je toetsenbord met een schroevendraaier
4) Alles lekker afsoppen & etensresten verwijderen
5) Alles netjes afdrogen en/of in de zon zetten
6) Toetsen weer terug op hun plek & alles weer in elkaar schroeven -> KLAAR
Verwijderd
spuit olie
ik doe mijn toetsen met een HEEEL KLEIN drupje olie in het toetsgelijdertje typt ie weer lekker...
Pas wel op TEVEEL is niet goed
ik heb hem net schoon gemaakt en gelijk een beetje olie er in gedaan.Op dinsdag 18 juni 2002 15:59 schreef T-Mug het volgende:
spuit olieik doe mijn toetsen met een HEEEL KLEIN drupje olie in het toetsgelijdertje typt ie weer lekker...
en dat helpt idd er goed.
moet gewoon weer wennen zo zacht typt hij nu weer.
Verwijderd
Mijn toetsenbord typt ook zwaar, en als je de toetsen op de zijkant raakt, drukt ie al helemaal niet in. Het is een Safeway. Ik ben er echt niet tevreden mee.
Is olie hier ook een oplossing voor? Anders koop ik een logitech met draadje. Volgens mij zijn alle Logitech toetsenborden wel goed, of niet?
Is olie hier ook een oplossing voor? Anders koop ik een logitech met draadje. Volgens mij zijn alle Logitech toetsenborden wel goed, of niet?
Het houdt je wel in conditie he al die oefening voor je vingers op die zwaar typende toetsenborden.
Yeah Yeah
Of je kijkt op je andere toetsenbord...Op dinsdag 18 juni 2002 14:50 schreef wwillem het volgende:
[..]
[..]
(iedereen heeft tegenwoordig toch meer dan één toetsenbord? of ligt het weer aan mij???)
Pagina: 1