Toon posts:

Tv-out van Epia integrated video

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
oke, ik begin een beetje te schijten op dat via bordje.
Het zit zo

- Via Eden 800 mhz (@800mhz) (8mb trident video als ik me niet vergis)
- enlight micro-atx unit
- IBM GN20 laptop hdd
- Pioneer 106S slot-in DVD
- 192mb samsung pc133
- win2000 pro

Phillips blackline PAL tv zit via rca aangesloten op pc. Schermresolutie is 800*600 op 16 bits kleuren.

DVD weergave geeft een storende lijn links in beeld, met intervideo windvd en powerdvd zelfde verhaal.
Nieuwste Divx 5.02 schokt, heb net op een pIII 600 met gf2mx vanilla sky gezien, perfecte beeldkwaliteit, haarscherp, soepel, perfect. Op via eden schokt ie (proc load 100%) en is het beeld gevlekt, wat trouwens ook het geval is met dvd weergave. Op de monitor is het trouwens hetzelfde verhaal.

MAW, tv-out van via suckt bigtime?

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

it;s a fact die gare cpu is netzosnel als een p 75 hahaahah
nee for real ik denk pII 350 ofzop?

niks

Verwijderd

nou die streep met dvd weergave is idd een manco van je tv-out functie..
dat je pc schokt tijdens het afspelen van een divx ligt niet aan je tv-out maar aan je cpu.. die via eden processor's zijn geen snelle jelles.. dus de kans is groot dat hij een divx niet vloeiend afspeelt wat ERG irritant is..

wat je kan proberen is je qualiteit van decoden kan geloof ik met de nieuwste Playa.. wat naar beneden zetten..

en anders tja uhw tweaken die cpu :).. (ik ken het brodje niet dus ik weet niet of het kan)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 21:47 schreef _DaWamZ_ het volgende:
nou die streep met dvd weergave is idd een manco van je tv-out functie..
dat je pc schokt tijdens het afspelen van een divx ligt niet aan je tv-out maar aan je cpu.. die via eden processor's zijn geen snelle jelles.. dus de kans is groot dat hij een divx niet vloeiend afspeelt wat ERG irritant is..

wat je kan proberen is je qualiteit van decoden kan geloof ik met de nieuwste Playa.. wat naar beneden zetten..

en anders tja uhw tweaken die cpu :).. (ik ken het brodje niet dus ik weet niet of het kan)
ja dat tweaken gaat niet echt, kan met wcpuid de multiplier omhoog gooien alleen zonder volt mod opties is het veel te instabiel