oke, ik begin een beetje te schijten op dat via bordje.
Het zit zo
- Via Eden 800 mhz (@800mhz) (8mb trident video als ik me niet vergis)
- enlight micro-atx unit
- IBM GN20 laptop hdd
- Pioneer 106S slot-in DVD
- 192mb samsung pc133
- win2000 pro
Phillips blackline PAL tv zit via rca aangesloten op pc. Schermresolutie is 800*600 op 16 bits kleuren.
DVD weergave geeft een storende lijn links in beeld, met intervideo windvd en powerdvd zelfde verhaal.
Nieuwste Divx 5.02 schokt, heb net op een pIII 600 met gf2mx vanilla sky gezien, perfecte beeldkwaliteit, haarscherp, soepel, perfect. Op via eden schokt ie (proc load 100%) en is het beeld gevlekt, wat trouwens ook het geval is met dvd weergave. Op de monitor is het trouwens hetzelfde verhaal.
MAW, tv-out van via suckt bigtime?
Het zit zo
- Via Eden 800 mhz (@800mhz) (8mb trident video als ik me niet vergis)
- enlight micro-atx unit
- IBM GN20 laptop hdd
- Pioneer 106S slot-in DVD
- 192mb samsung pc133
- win2000 pro
Phillips blackline PAL tv zit via rca aangesloten op pc. Schermresolutie is 800*600 op 16 bits kleuren.
DVD weergave geeft een storende lijn links in beeld, met intervideo windvd en powerdvd zelfde verhaal.
Nieuwste Divx 5.02 schokt, heb net op een pIII 600 met gf2mx vanilla sky gezien, perfecte beeldkwaliteit, haarscherp, soepel, perfect. Op via eden schokt ie (proc load 100%) en is het beeld gevlekt, wat trouwens ook het geval is met dvd weergave. Op de monitor is het trouwens hetzelfde verhaal.
MAW, tv-out van via suckt bigtime?