Ik heb geen probleem meer ergens mee, ik vraag me gewoon af of iemand hier een logische verklaring voor heeft:
Ik was dit weekend bij een peeceetje waar de harddisk niet meer herkent werd,
na een hele berg gepruts en gekloot en nog meer gepruts en gekloot kwam ik er dus achter dat de hardisk alleen gevonden werd door de bios als er OOK een cdrom speler aangesloten zat..
Nou ik heb al veel meegemaakt maar DAT nog niet..
Ik heb vanalles getest en het was gewoon echt zo..
jumpers hebben al alle mogelijke standjes gehad die maar konden.. maar wat ik ook probeerde, zolang de cdrom speler niet op de kabel zat werd de harddisk gewoon simpelweg ook niet gevonden..
Het werkt nu gewoon allemaal dus ik zit niet te springen om een antwoord ofzo..
maar als iemand enige logica in dit verhaal kan vinden laat ie me dat dan 's vertellen..
Want ik mis dit gewoon ff....
Na tig pc's in mekaar te zetten weet ik echt wel hoe iets aangesloten moet worden, dus daar lag het niet aan...
Ik was dit weekend bij een peeceetje waar de harddisk niet meer herkent werd,
na een hele berg gepruts en gekloot en nog meer gepruts en gekloot kwam ik er dus achter dat de hardisk alleen gevonden werd door de bios als er OOK een cdrom speler aangesloten zat..
Nou ik heb al veel meegemaakt maar DAT nog niet..
Ik heb vanalles getest en het was gewoon echt zo..
jumpers hebben al alle mogelijke standjes gehad die maar konden.. maar wat ik ook probeerde, zolang de cdrom speler niet op de kabel zat werd de harddisk gewoon simpelweg ook niet gevonden..
Het werkt nu gewoon allemaal dus ik zit niet te springen om een antwoord ofzo..
maar als iemand enige logica in dit verhaal kan vinden laat ie me dat dan 's vertellen..
Want ik mis dit gewoon ff....
Na tig pc's in mekaar te zetten weet ik echt wel hoe iets aangesloten moet worden, dus daar lag het niet aan...