Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Dat niet geregistreerd zijn slaat op de eigenaar van de machine, zoals ericsson dat ziet. IN Psiwin kan je dat bij de "machine manager" inseellen, ik neem aan dat de synchronisatie software van ericsson ook zoiets heeft (aangezien het een soort verrijkte copie is van psiwin)
sterker nog.. ik gebruik gewoon psywin met mijn ericsson mc218 omdat het origineel wat er bij zat bij mij niet echt wilde werken op 1 of andere manier ...het werkt gewoon perfect nuOp dinsdag 18 juni 2002 07:23 schreef winnie het volgende:
Dat niet geregistreerd zijn slaat op de eigenaar van de machine, zoals ericsson dat ziet. IN Psiwin kan je dat bij de "machine manager" inseellen, ik neem aan dat de synchronisatie software van ericsson ook zoiets heeft (aangezien het een soort verrijkte copie is van psiwin)
Werkt het ook met dat Off-line web?Op dinsdag 18 juni 2002 07:58 schreef _NeMeSiS_ het volgende:
[..]
sterker nog.. ik gebruik gewoon psywin met mijn ericsson mc218 omdat het origineel wat er bij zat bij mij niet echt wilde werken op 1 of andere manier ...het werkt gewoon perfect nu
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
die heb ik dacht ik niet geinstalleerd (tenzij die dat automatisch doet .. dan wel)Op dinsdag 18 juni 2002 09:24 schreef alexandervisser het volgende:
[..]
Werkt het ook met dat Off-line web?
maar ik heb hem thuis laten liggen en zit tot vrijdag niet thuis.. dus kan het ook even niet nakijken voor je
Heel graag. Ik ga ook zo effe psiwin installeren.Op dinsdag 18 juni 2002 09:28 schreef _NeMeSiS_ het volgende:
[..]
die heb ik dacht ik niet geinstalleerd (tenzij die dat automatisch doet .. dan wel)
maar ik heb hem thuis laten liggen en zit tot vrijdag niet thuis.. dus kan het ook even niet nakijken voor je
effe over psiwin: de versie 2.3.3 is win2k compatibel, de eerdere versies niet. EN de ericsson software is (voor zover ik weet) ook niet win2k compatibel.
Helaas Off-line web doet het niet met Psiwin aangezien Off-line web dat niet als Ericsson software ziet.
Als iemand een oplossing heeft houd ik me aanbevolen.
Als iemand een oplossing heeft houd ik me aanbevolen.
Welk os draai je? EN is dat off-line web een app die je onder windows of op je psion moet instaleren (of beide)? (Ik heb de ericsson cd wel thuis liggen, maar ben te lui om het op mijn mc218 te instaleren)
off-line web installeer je op je PC. De html files kun je dan vervolgen met opera of de standaard meegeleverde browser bekijken, maar zoals ik al zei: Het werkt alleen met de meegevelerde Ericsson "psiwin" niet met de psiwin die je van de windows site kunt downloaden.Op woensdag 19 juni 2002 07:15 schreef winnie het volgende:
Welk os draai je? EN is dat off-line web een app die je onder windows of op je psion moet instaleren (of beide)?
[...]
dat het niet met psiwin werkt had ik al begrepen. maar onder welk windows versie draai je de ericsson software?
Ik draaide de Ericsson software onder Win NT 4. Onder Win2k draai ik psiwin (zonder off-line web dus).Op woensdag 19 juni 2002 13:00 schreef winnie het volgende:
dat het niet met psiwin werkt had ik al begrepen. maar onder welk windows versie draai je de ericsson software?
Pagina: 1