a7v333 probleem

Pagina: 1
Acties:

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:29
Ik heb zelf ook een a7v333 maar ik heb een probleem
bij het opstarten van de computer valt ie na een tijd ineens uit ? maar als ik in de bios naar de temp van van cpu kijken dan blijft ie gewoon draaien....als ik dan weer op escape druk om terug te gaan valt ie weer uit
iemand een idee ???

ps heb al op de groote topic gekeken van dit onderwerp maar stond niks tussen :(

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Wát heb je zelf allemaal geprobeerd? Ben je met DIMM's, PCI kaarten, PSU's e.d. in de weer geweest? Heb je verder nog in je BIOS rondgekeken voor 'gekke' settings?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

wat voor koeler heb je?

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:06

cruncher

wanna crunch someone?

Op maandag 17 juni 2002 21:37 schreef -StraracZ het volgende:
wat voor koeler heb je?
Zou die wel een koeler hebben :+

can you read my mind?

• Possible
  • Laatst online: 08:29
Op maandag 17 juni 2002 21:40 schreef cruncher het volgende:

[..]

Zou die wel een koeler hebben :+
tuurlijk heb ik die .... is een Coolmaster dus moet geen problemen geven...
temp is 50/60 graden

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

Me ruikt misschien geheugen problemen. Hoeveel bankjes heb je erin. Als je meer dan 1 hebt haal de rest er eens uit. Of probeer eens een ander socket. Probeer dit es en vertel of het heeft geholpen.

En 50/60 graden is nogal een verschil. Als je tegen de 60 aanzit krijgt ie het behoorlijk warm. Hoewel het nog wel binnen de specs is kan het zeker voor lockups zorgen misschien wel reboots. En coolermaster is niet per definitie goed ofzo. Welke heb je?

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Dit had een vriend (scout) van mij ook van de week met een Asus A7V333. Dat de pc plotseling uitviel.
Het bleek dat de koeler er niet 100% recht op zat, waardoor de cpu overhit raakte en de perfect werkende overhitbeveiliging in werking sloeg en de pc uit zette. We hebben lang moeten zoeken voordat we de oorzaak gevonden hadden, omdat de temp. sensor maar zo'n 40 á 45 graden aan gaf.
Ik weet voor 90% zeker dat jij hetzelfde hebt. Kijk maar eens goed langs de zijkant van de heatsink of ie er helemaal recht opzit. Bij ons zat ie toen een heel klein beetje scheef, omdat een kant op de verhoging van de socket ruste...

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

wat voor'n CPU heb je .... want de ene word standaard warmer dan de ander ...

... MMORPG Addict.

Pagina: 1