Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Wát heb je zelf allemaal geprobeerd? Ben je met DIMM's, PCI kaarten, PSU's e.d. in de weer geweest? Heb je verder nog in je BIOS rondgekeken voor 'gekke' settings?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Zou die wel een koeler hebbenOp maandag 17 juni 2002 21:37 schreef -StraracZ het volgende:
wat voor koeler heb je?
can you read my mind?
Verwijderd
Me ruikt misschien geheugen problemen. Hoeveel bankjes heb je erin. Als je meer dan 1 hebt haal de rest er eens uit. Of probeer eens een ander socket. Probeer dit es en vertel of het heeft geholpen.
En 50/60 graden is nogal een verschil. Als je tegen de 60 aanzit krijgt ie het behoorlijk warm. Hoewel het nog wel binnen de specs is kan het zeker voor lockups zorgen misschien wel reboots. En coolermaster is niet per definitie goed ofzo. Welke heb je?
En 50/60 graden is nogal een verschil. Als je tegen de 60 aanzit krijgt ie het behoorlijk warm. Hoewel het nog wel binnen de specs is kan het zeker voor lockups zorgen misschien wel reboots. En coolermaster is niet per definitie goed ofzo. Welke heb je?
Dit had een vriend (scout) van mij ook van de week met een Asus A7V333. Dat de pc plotseling uitviel.
Het bleek dat de koeler er niet 100% recht op zat, waardoor de cpu overhit raakte en de perfect werkende overhitbeveiliging in werking sloeg en de pc uit zette. We hebben lang moeten zoeken voordat we de oorzaak gevonden hadden, omdat de temp. sensor maar zo'n 40 á 45 graden aan gaf.
Ik weet voor 90% zeker dat jij hetzelfde hebt. Kijk maar eens goed langs de zijkant van de heatsink of ie er helemaal recht opzit. Bij ons zat ie toen een heel klein beetje scheef, omdat een kant op de verhoging van de socket ruste...
Het bleek dat de koeler er niet 100% recht op zat, waardoor de cpu overhit raakte en de perfect werkende overhitbeveiliging in werking sloeg en de pc uit zette. We hebben lang moeten zoeken voordat we de oorzaak gevonden hadden, omdat de temp. sensor maar zo'n 40 á 45 graden aan gaf.
Ik weet voor 90% zeker dat jij hetzelfde hebt. Kijk maar eens goed langs de zijkant van de heatsink of ie er helemaal recht opzit. Bij ons zat ie toen een heel klein beetje scheef, omdat een kant op de verhoging van de socket ruste...
wat voor'n CPU heb je .... want de ene word standaard warmer dan de ander ...
... MMORPG Addict.
Pagina: 1