• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06-2025
Ik heb een probleempje. Ik heb vanmiddag een Philips SBC RP 520 afstandsbediening gekocht om mijn pc te bedienen. Mijn keus was op de Philips gevallen, omdat deze 4 toetsen heeft die mij uitstekend geschikt lijken om de muis mee te besturen (zie plaatje hier). Ik gebruik de IRax van www.gadgetdelivery.nl om de IR-signalen te ontvangen, en het programma Girder om deze om te zetten in de gewenste actie.
Nu is het probleem echter dat slechts 1 van de toetsen (de toets "naar beneden" van de blauwe toetsen op het plaatje) een commando naar de IRax lijkt te zenden. Hebben meer mensen deze afstandsbediening of dit probleem? Want het lijkt me sterk dat dat ding nu al kapot is...

• kauwgomballen
schopje?

iemand enig idee?

• kauwgomballen
ik probeer het nog 1 keer...

heeft echt niemand zo'n afstandsbediening?

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 20:18

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Die IRax werkt verder wel goed met een andere AB? Het zou kunnen dat die AB niet goed werkt met de IRax doordat de frequentie van de signalen van de Philips AB buiten het bereik vd IRax ligt (en dat die bewuste ene knop er net binnen valt).

• kauwgomballen
nou, in principe doen alle knoppen van de philips AB het, behalve dan die 4 "richtingstoetsen", waarvan er maar 1 het doet... dat is juist het vage ervan

ander AB's werken wel, dus het ligt denk ik niet aan m'n IRax