nie fetchen

Pagina: 1
Acties:

• MIG
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:24
Mijn koe geeft dit aan[Oct 07 19:02:45 UTC] Input buffers are full (or projects are closed).
No fetch required.
Maar ik wil fetchen omdat ie anders vannacht zonder loopt, buffer checking staat op 4.
Hoe kan ik nu weer wel fetchen?

p.s. en hij moet nog niet fluschen

Verwijderd

bij versie 8010 is het 2>13> en daarinvullen rc5=5000 dan krijg je 5000 wu's :P

• MIG
Ik snap er ook nix van want het gaat al 2 dagen goed, dus kon gewoon buffer heel de tijd weer updaten, nu is buffer maar 197 ofzo en das te weinig voor de nacht, maar er staat wel ingesteld dat ie 500 moet fetchen, en toch zegt ie dat ze vol zitten.

Verwijderd

stuur je ini ff naar herman@tebenet.nl zal ik ff kijken of hij goed is :P:D

• MIG
email ligt al binne denk :)

Verwijderd

bij jouw ook ja :P:P

Verwijderd

ik heb dit ook weleens eerder gehad, niet op het maximum zitten maar toch niet meer kunnen fetchen. Ik denk dat het komt door het aantal packet tov wu's>>>> veel packets met weinig wu's. maar buffer erg groot in de richting van 5000-10000 en restart de client als ie genoeg heeft gefetched, zo doeik het nu!!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50

NightBird

DPC-Crew Coding
Wat ook zo is, als je fetcht aan de hand van tijd (fetch-time-threshold) dan moet je eerst een benchmark doen of een packet afronden voordat je kan fetchen. Omdattie anders niet kan weten hoeveel hij moet fetchen omdattie je snelheid niet weet.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

het ligt aan energy's keyserver! ik had het ook en bij distributed.net zelf ging het wel gewoon!

Verwijderd

jah dat klopt :(

heb het net opgelost d.m.v. andere keyserver :P:P

• MIG
Volgens mij klopt er nu wel meer niet bij die keyserver van energy want bij de stats staat dat wij maar 500 blokkies gedaan hebben terwijl er op energy al 1100 zijn gefluscht.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>het ligt aan energy's keyserver! ik had het ook en bij distributed.net zelf ging het wel gewoon![/quote]Ehm, en wat ligt er dan precies aan mijn keyserver, dat jouw client maar 500 packets kan fetchen ? Ik heb geen controle (totaal niet) op de blokjes die ik van Distributed krijg. Anders had ik 100% 28^33 blokjes gehad hoor.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Volgens mij klopt er nu wel meer niet bij die keyserver van energy want bij de stats staat dat wij maar 500 blokkies gedaan hebben terwijl er op energy al 1100 zijn gefluscht.[/quote]Bedoel je toevallig dat 5 oktober alle stats gereset zijn in verband met het nieuwe DPC-seizoen dat die dag begon ?

Iets duidelijker mag ook wel.

• MIG
owkee nog een keer proberen :)

Gister zijn er op jouw keyserver 1100 blokkies gefluscht, maar bij de stats van dnet staat maar dat we er 530 hebben gedaan.
Dus waar is de rest gebleven.

• MOL
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Ook een mogelijkheid van dit probleem kan zijn dat je een email stuurt naar fetch@distributed.net met daarin de tekst: numblocks=500 of meer, en indien je het wilt blocksize=33 of iets anders.

Een half uurtje wachten, je email checken en daar heb je een verse buff-in.

• [eNeRGy]
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 14:07 schreef MIG het volgende:
owkee nog een keer proberen :)

Gister zijn er op jouw keyserver 1100 blokkies gefluscht, maar bij de stats van dnet staat maar dat we er 530 hebben gedaan.
Dus waar is de rest gebleven.[/quote]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/52519

Verwijderd

energy: over de packetsize zeur ik niet meer want daar kan je nix aan doen...

ik wilde fetchen maar dat ging niet omdat ie zei: inputbuffers are full or contest is closed (ofzoiets..) terwijl die buff in wel 0 blokken was.... toen ik bij d.net fetchte ging het wel

Verwijderd

Gisteren had ik een zelfde probleem, wilde fetchen met nog maar 180 wu's in buff-in en in ini 3000 maar helaas ook melding: <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>inputbuffers are full or contest is closed [/quote]Ik denk echter dat dit een soort bug is in de client want ik heb het ook wel eens bij d.net gehad.

• [eNeRGy]
*zucht*

je kan maar 500 packets fetchen, als je dan weer gaat fetchen zegt ie buffers full dus.

Verwijderd

Oké, maar dat is nog geen antwoord op het oorspronkelijke probleem. Hoe komt het dat je met een bijna legen buff-in soms niet kan fetchen.
Pagina: 1