yep it's me
Je kunt onderandere gebruiken:
Motherboard Monitor 5
PC Alert 3
MProbe
proc amd 1700 xp
en ik heb nu een temp van 52 en een kast temp van 43 dat vind ik een beetje veel.
yep it's me
Verwijderd
Lekker eenvoudig proggie en nauwkeuriger dan MBM
Bij mij nu trouwens cpu 34/kast34 en heb net uurtje thps 3 zitten doen
edit:
en je 3d mark score is ook niet echt om over naar huis te schrijven
edit2:
en je hebt soundblaster verkeerd geschreven in je sig
Verwijderd
Mijn temperatuur (mbm5) was net na een uurtje F1 2002 spelen:
Kast : 46c
Proc : 52c
MSI KT3 ultra en Athlon 1700+, nu zijkant van me kast eraf gehaald en al een stuk koeler.. Toch eens een betere kast met goeie fans kopen
Kamertemperatuur weet ik niet, maar geloof me, warm..
Volgens mij had me TI4200 het ook een beetje warm, framerate was wat lager dan normaal...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
k wil niet vervelend doen maar mijn asus p4b266e bord is ook 38 graden hoorOp maandag 17 juni 2002 21:05 schreef FreakNL het volgende:
Koop dan ook een Asus
Nee zo bedoel ik het niet. De topic starter vroeg wat voor programma je moest gebruiken. Dus ik bedoelde, dat je bij Asus gewoon asusprobe erbij krijgtOp maandag 17 juni 2002 21:11 schreef jumperfree het volgende:
[..]
k wil niet vervelend doen maar mijn asus p4b266e bord is ook 38 graden hoor
Ik dacht altijd dat een xp proc niet warmer mocht worden dan 55.
en daar zit ik toch niet ver vanaf.
yep it's me
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
/me z'n proc is 55 graden as we speak.
Verwijderd
moet je je echt geen zorgen om maken hoor.Op maandag 17 juni 2002 21:14 schreef smashnl het volgende:
bij wat voor temperaturen gaan jullie je nu eigelijk zorgen maken.
Ik dacht altijd dat een xp proc niet warmer mocht worden dan 55.
en daar zit ik toch niet ver vanaf.
Mijne was ooit es 84°C. Hij deed het toen nog prima. Zolang je niet boven de 90 uitkomt, dan zal hij echt niet stuk gaan. 100 kan ook nog wel d8 ik. Maar dan moet je je afvragen waarom ie zo warm wordt
Verwijderd
Verwijderd
OhOp maandag 17 juni 2002 21:01 schreef SEFje:
en je hebt soundblaster verkeerd geschreven in je sig
tis echt tijd voor een gpu-waterblok
stressed: 57
na het erop richten van een 120mm Titan fan
idle: 41
stressed: 44
Verwijderd
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]http://gathering.tweakers.net/forum/find
Verwijderd
cpu 55
case 36
mijn computer is nog in aanbouw, er zitten nog geen casefans in, en hij staat open (houten frame alleen nog maar) en een alpha 8045 met 'papst iets met ngm' fan erop, maar die werkt niet optimaal omdat er weinig airflow is... maar als het goed is komt het allemaal nog wel goed.
oh ja, ik moet mijn sig nog aanpassen
Verwijderd
Verwijderd
ok sorry maar volgens mij is asus probe ook niet helemaal correct hoorOp maandag 17 juni 2002 21:14 schreef FreakNL het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. De topic starter vroeg wat voor programma je moest gebruiken. Dus ik bedoelde, dat je bij Asus gewoon asusprobe erbij krijgt
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/527097Op maandag 17 juni 2002 21:32 schreef ispierings het volgende:
Hij word dadelijk toch gesloten zoals die andere van eerder van vandaag, dus watmaakt het uit he?
deze topic past meer bij dit onderwerp. Dus ga gewoon naar dit topic toe en post daar je replies.
Hier staat het verkeerd.
Verwijderd
Met MBM 5 :
CPU (stressed) = 57 (hoogste temp ooit gehaald trouwens)
Case (stressed) = rond de 36
Kast temp. is wel 1 graad gezakt van 40 naar 39 graden vergeleken met vanmiddag.
Kast dicht maakt overigens niks uit voor de temp (getest met stuk karton), alleen nu is de zijkant eraf om een gat te zagen voor de 120mm.
Met kast dicht gebruik ik overigens nog wel een outtake, toch wel slim
Verwijderd
mijne is ooit met een tb1400@1540(verhoogt voltage) 97°C. ventilatoren vergeten aan te sluiten(n00b actieOp maandag 17 juni 2002 21:17 schreef UltimateCarnage het volgende:
[..]
moet je je echt geen zorgen om maken hoor.
Mijne was ooit es 84°C. Hij deed het toen nog prima. Zolang je niet boven de 90 uitkomt, dan zal hij echt niet stuk gaan. 100 kan ook nog wel d8 ik. Maar dan moet je je afvragen waarom ie zo warm wordt
Verwijderd
Is het in jouw case koeler dan in je kamer...Op maandag 17 juni 2002 22:06 schreef garnage het volgende:
[..]
mijne is ooit met een tb1400@1540(verhoogt voltage) 97°C. ventilatoren vergeten aan te sluiten(n00b actie) maar mijne is nu proc: 45°C en sys 27°C niet al te warm op mijn kamertje is het nu ongeveer 29/30°C best wel warm dus
Hoe doe je dat...
Verwijderd
dit is dus m'n kamertemperatuur
had zelf ooit eens een sensor gemaakt en aan m'n webserver gekoppelt, voor het verloop van de afgelopen 4 weken,
http://eddo.dyndns.org/sensor/graph.php
Heb de kast open gezet en een ventilator dr op gericht. werkt prima!
CPU was hoger dan 62 graden wat resulteerde in een blue screen.
Nu nog maar 53 graden!
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
ben ik dan de enige met een extreme temperatuur..
(ik zit daarentegen wel op een zolderkamer, sauna temp
Mijn case temp zit constant rond de 65 en processor idle rond de 55
kast = 29 graden
cpu stressed tussen de 48-56(ligt eraan of fan op 7v of 12v staat)
cpu idle = 32 graden (HALT TWEAK
Verwijderd
ik heb net gemeten het is in mijn kamer 24°C maar kheb net een stuk gefietst dus dan voelt het aan als 30°C snappie? maar ik weet ook niet of die meting wel goed isOp maandag 17 juni 2002 22:09 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Is het in jouw case koeler dan in je kamer...
Hoe doe je dat...
en misschien zit dat meting ding wel recht voor mijn fan dus denkt ie he het is ..°C ik weet ook niet hoe dat precies werkt
Verwijderd
heb je win 98? die geeft bij mij bij 61 een blauw schermOp maandag 17 juni 2002 22:13 schreef kazz1980 het volgende:
in mijn case is het ook koeler dan in de kamer
Heb de kast open gezet en een ventilator dr op gericht. werkt prima!
CPU was hoger dan 62 graden wat resulteerde in een blue screen.
Nu nog maar 53 graden!
Verwijderd
CPU: 72c
Kast: 42c
als ik de kast open zet word het zo'n graad of 4 kouder. Ik heb trouwens een athlon 1200@1200, hij loopt wel stabiel.
nu tijdens got bekijken: 65 graden, mobo 43
Dacht dat er 8 á 9 graden speling in zat dus; 56 graden.
Dit topic is gesloten.
![]()