(en geen begroetingen onder je posts, dan blijft er in jouw geval maar weinig over
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Is een lekkere binnen komer heOp maandag 17 juni 2002 20:26 schreef fleppuhstein het volgende:
Check die gast zn stats eens, dit is go%$#&*%^%$ zn eerste post, hij moet eerst maar eens alle guides gaan lezen
MAar ja dan moeten we hem maar niet afkraken en hem rustig zijn verhaal laten doen. Dus we w88
Ik denk dat ie nu bang geworden is door de bovenstaande grote jongensOp maandag 17 juni 2002 20:28 schreef jbcyber het volgende:
[..]
Is een lekkere binnen komer he
MAar ja dan moeten we hem maar niet afkraken en hem rustig zijn verhaal laten doen. Dus we w88
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Denk niet dat ik zo'n grote jongen ben draai wel ff mee maar ben niet zo'n super poster.Op maandag 17 juni 2002 20:32 schreef thedolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nu bang geworden is door de bovenstaande grote jongens
Je mag nog reageren hoor we zijn niet zo eng als we lijken
Verwijderd
Precies ... mss weet die nog niet hoe die een plaatje (schema) moet postenOp maandag 17 juni 2002 20:26 schreef fleppuhstein het volgende:
Check die gast zn stats eens, dit is go%$#&*%^%$ zn eerste post, hij moet eerst maar eens alle guides gaan lezen
Nou alvast een tip voor de poster ... geen verhaal in OCE zonder plaatjes / schema's
Verwijderd
Kunnen we nieuwe users niet eerst ff testen op hun vermogen een redelijk fatsoenlijke nederlandse zin in elkaar te zetten?
[/zeik-modus]
Lijkt me best leuk zo'n print! Geef es wat meer info als je wilt!
Verwijderd
Protel99SE
Merkwaardig programma, 2x geprobeerd, beide keren werd het prog volledig onbruikbaar door het experimenteren met enkele simpele instellingen.
Verwijderd
Ja idd een plaatje van het schema en een eventueel foto'tje van de schakeling zou niet gek zijn. Daarnaast wat technische specificaties als maximale belasting (aan fan's) etc is ook wel aardig. En een PCB layout is natuurlijk helemaal top.Op maandag 17 juni 2002 20:40 schreef elguapo het volgende:
Lijkt me best leuk zo'n print! Geef es wat meer info als je wilt!
Ik heb al heel wat technische fan schakelingtjes gebouwd en bedacht .. ideeën van anderen op z'n tijd is ook wel eens leuk
Verwijderd
In die volgorde?Op maandag 17 juni 2002 20:44 schreef mad_maxz het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat technische fan schakelingtjes gebouwd en bedacht .. ideeën van anderen op z'n tijd is ook wel eens leuk
Verwijderd
Euh .... je doet een beetje vaagOp maandag 17 juni 2002 20:47 schreef exter het volgende:
[..]
In die volgorde?
[topic=309815]
[topic=223979]
[topic=379894]
[topic=324186]
[topic=359380]
[of wil je je vinding alleen voor jezelf houden?]
alvast bedankt!
Aantal posts: 1
Gem. aantal posts/dag: 1
Daar ben je tegenwoordig wel effe zoet mee :-/Op maandag 17 juni 2002 21:36 schreef fleppuhstein het volgende:
protel post gelijk niks meer, hij houdt wijselijk zn mondt en studeert op alle guide's en FAQ ?
Verwijderd
Zou wel kunnen hé: hij is geboren op 25 december 1946Op maandag 17 juni 2002 20:20 schreef PROTEL het volgende:
Als print ontwerper heb ik al zoveel ervaring en wil je waarschuwen voor onbetrouwbare spullen
das 56, hij komt hier nooit meer terugOp maandag 17 juni 2002 21:53 schreef toffenboy het volgende:
[..]
Zou wel kunnen hé: hij is geboren op 25 december 1946
Verwijderd
Ja, 't is hier ook zo warm, maar eh, ben ook erg benieuwd naar het baksel van Protel...Op maandag 17 juni 2002 20:54 schreef mad_maxz het volgende:
[..]
Euh .... je doet een beetje vaag.... het gaat erom dat de topicstarter bij z'n mooie verhaal een pic plaats van zijn gebruikte schema en eventueel PCB layout is natuurlijk ook niet gek. Een helemaal in dit topic is een plaatje van het resultaat. Wat daar staat .... vergeet maar
Protel.... telefoonbedrijf uit Heinenoord dacht ik.... die ken ik.........
ARME AOW’er
[diss mode]Op maandag 17 juni 2002 22:51 schreef Dick het volgende:
Ik ben 53 en kom toch ook dagelijks hoor....
Aantal posts: 192
Gem. aantal posts/dag: 1
Ja elke dag een keer.
[diss mode]
Ja maar die protel die is er net, dan moet je eerst eens ff de regels doornemen
ARME AOW’er
Verwijderd
Protel maakt een PCB-ontwerpprogramma, ik heb hier bv een demo van Protel98SE...Op maandag 17 juni 2002 22:51 schreef Dick het volgende:
Ik ben 53 en kom toch ook dagelijks hoor....
uhuh, 56 ja...Op maandag 17 juni 2002 20:20 schreef PROTEL het volgende:
loop toch allemaal naar de kloten baiiiiiiiiiii
Dit topic is gesloten.
![]()