Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire
je geeft zelf al oplossing .... dus denk dat meerdere reply's overbodig zijn ... KOOP EEN NIEUWE CASE
... MMORPG Addict.
Dat kan. Als er teveel spanning (in de zin van stress) op die kaarten staat, dan kunnen ze (deels) uit de sloten schieten en daardoor slecht contact maken.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
inderdaadOp maandag 17 juni 2002 20:19 schreef CRiMiNaL het volgende:
je geeft zelf al oplossing .... dus denk dat meerdere reply's overbodig zijn ... KOOP EEN NIEUWE CASE
Verwijderd
normaal zit een kaartje al redelijk vast hoor, zelfs zonder schroeven. Ik moet hier al redelijk sleuren om er een kaartje uit te trekken. (MSI K7T Turbo)Op maandag 17 juni 2002 20:19 schreef CRiMiNaL het volgende:
dus, koop een nieuw mobo
Verwijderd
Noppes nieuwe case, ik ken het probleem, kijk eerst eens hoe eenvoudig je de PCI kaarten erin kunt stoppen en of het vastschroeven veel moeite kost, zoja dan moet je het achterplaatje iets verbuigen. PS het kan een enkele kaart zijn die die problemen geeft.
denk er voordurend aan om nieuw mobo te kopen. heb nu ecs K7S5A en die bevalt totaal niet! mijn kast is btw wel goed... heb met dat model al meerdere pc's gebouwd, en allen met succes/tevredenheid.
dit bord vind ik maar klote. alleen, wat zou ik anders moeten kopen? heb ongeveer 150 euro tot beschikking
dit bord vind ik maar klote. alleen, wat zou ik anders moeten kopen? heb ongeveer 150 euro tot beschikking
Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire
idd had ik ook met een oudere kast.....het moederbord pas niet goed in kats zeg maar dus dan zit de achter kant van de vid of sound kaart een stukkie uit en dan maakt hij niet goed contact en dan kan hij het wel eens niet doen 
Je moet er voor zorgen dat de gouden rand van de kaarten niet zichtbaar zijn dan maken ze goed contact.......anders zouk het niet weten soz
Je moet er voor zorgen dat de gouden rand van de kaarten niet zichtbaar zijn dan maken ze goed contact.......anders zouk het niet weten soz
Ik heb het zelf ook met mijn tv-kaart: systeem loopt vast en wil niet meer booten. Misschien kan je een desktopkast kopen. Dan staan de kaarten vertikaal.
DAt zei ik ** replies geleden al ... Sluiten die hapOp maandag 17 juni 2002 20:19 schreef CRiMiNaL het volgende:
... MMORPG Addict.
Dat heb ik hier ook met een kastje.
oplossing: Gebruik een hamer
oplossing: Gebruik een hamer
Pagina: 1