Toon posts:

animated gif import

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me vertellen hoe ik een animated gif kan importeren in een .psd bestand? Ik heb namelijk net iets gemaakt in photoshop en wil nu 2 animated flaggetjes erbij doen. Maar ik krijg het niet voor elkaar in photoshop en/of imageready.

Kan iemand me verder helpen?

Alvast bedankt!

• Limhes
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 19:06
Wordt vrij lastig, want .psd kan geen animerende troep aan.

Verwijderd

Topicstarter
Okey, dan sla ik um op als .gif...
Maar in welk programma kan ik in die (normale) gif afbeelding een animated gif importeren? :?

Verwijderd

In principe wordt een animated gif door ImageReady in een psd bestand opgeslagen in losse layers. Elk frame is in een psd dus een layer.

Als je het als animated gif wilt exporteren, dan moet je dus in ieder geval met ImageReady aan de gang, want Photoshop kan niet overweg met animaties, die stapelt de frames dus op als layers.

Verwijderd

Topicstarter
Dankje Cheatah.

Het wordt morgen dan maar eens met ImageReady spelen. :)

Of weet er iemand nog een betere oplossing?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 20:30 schreef Kavelnikov het volgende:
Dankje Cheatah.

Het wordt morgen dan maar eens met ImageReady spelen. :)

Of weet er iemand nog een betere oplossing?
openen met iets als Jasc Animation Shop (zit bij PSP) of een andere ani-gif-editor, en de framepjes los opslaan :)

en als je klaar bent kan je ze dan op de omgekeerde manier weer in elkaar sleutelen :)

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Alle animated gif programma's zijn uiteindelijk hetzelfde, als je altijd met PSP werkt gebruik dan hun gif pakket als je altijd met Adobe spulletjes werkt gebruik dat dan.

Het beste bestaat meestal niet :)

|{ brrr }] |

Pagina: 1