The Chief
Kun je toch ook zelf maken 
Glowpad idee zeg maar, stukje plexiglas met een aantal LEDjes aan de zijkanten?
actie-pics?
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Volgens mij (tja wie ben ikOp maandag 17 juni 2002 19:57 schreef SEFje het volgende:
Kun je toch ook zelf maken
die heb ik dus niet omdat ik het nog niet gekocht hebt maar zat te denken om het onder m'n pc te "hangen" lijkt me wel lachen ... ???Op maandag 17 juni 2002 20:27 schreef Oxigun het volgende:
actie-pics?
The Chief
dit spul gloeit idd in zn geheel
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Dit is hetzelfde spul als wat er gebruikt wordt voor LCD backlights. (de niet-LED uitvoering dan). Het is superegaal verlicht, en is tamelijk zuinig met stroom. Nadeel is dat er een hoge spanning (inverter dus) nodig is om 'm goed te laten branden. De inverter kan een hoog piepend geluid maken.
Misschien leuk om dat ding in stukjes te knippen en als verlichte case-badge te gebruiken?
Misschien leuk om dat ding in stukjes te knippen en als verlichte case-badge te gebruiken?
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
ja, is op zich wel leuk als raampie, alleen kun je dit ook zelf maken, en dat vind ik toch beter!
Verwijderd
gaat niet, is nog geen mm dik en geeft zeer mooi egaal lichtOp maandag 17 juni 2002 21:44 schreef krekrrr het volgende:
ja, is op zich wel leuk als raampie, alleen kun je dit ook zelf maken, en dat vind ik toch beter!
daar kan geen glowpad tegen op
Plus dat je hier waarschijnlijk niet doorheen kijkt.
Ik geloof dat ze het bij Regenboog ook verkopen en daar hebben ze ook casebadges met transparante delen waar je zo'n stukje folie achter zou moeten plakken... lijkt me vreselijk kewl maar veels te duur!
Ik geloof dat ze het bij Regenboog ook verkopen en daar hebben ze ook casebadges met transparante delen waar je zo'n stukje folie achter zou moeten plakken... lijkt me vreselijk kewl maar veels te duur!
Dit is gewwon CCFL, maar dan in de vorm van een matje.
Tis wel duur. maar als je met meerderen 1 matje koopt prima te doen!
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Ja maar daar zit maar 1 invertertje bij, lastig delen!!Op maandag 17 juni 2002 22:14 schreef kazz1980 het volgende:
Dit is gewwon CCFL, maar dan in de vorm van een matje.
En kijk eens in het conrad boek daar ben je voor ongeveer hetzelfde idee (light folie blue) ongeveer 11 euro kwijt, incl inverter
Pagina: 1