Hoi mensen, ik heb laatst de soundtrack cd van Episode2 gekocht. Mijn cdspeler bestaat uit een aopen52x ide cdrom speler waarvan ik de digitale uitgang gebruik om het geluid bij m'n hifi receiver te krijgen. Nu is die no pc/man beveiling daar wel irritant bij, ik kan hem dus niet op mijn geluidsinstallatie gebruiken. Zijn er mensen die weten wat ze hier tegen kunnen doen? Het is niet bedoeld om cd beveiligingen te kraken of wat dan ook. (koop alles origineel, kwa soundtracks ;-) ) Maar't geval is dus dat ik een gekochte cd niet kan afspelen op m'n geluidsinstallatie omdat daar een cdromspeler inzit ipv. een echte dure cdspeler.
/offtopic
De tweede cd lijkt mij precies het zelfde te zijn als episode 1. En dat vind ik maar behoorlijk magertjes....
/offtopic
De tweede cd lijkt mij precies het zelfde te zijn als episode 1. En dat vind ik maar behoorlijk magertjes....
/offtopic
Nou... als eeh.. redelijke SW fan vind ik Ep2 cd toch behoorlijk al wat beter. Al moet ik toegeven dat ik liever zo'n top productje zoals Ep4/5/6 had willen zien. Cover stijlvol en dubbelcd. De stukken op de cd lijken al iets meer naar de 4/5/6 trilogy heen te gaan en dat is tof.
Hier zijn al wat topics over eigenlijk,
maar dat gaat toch meer over copyeren.
Als je je cd toch wilt draaien, dan kun je hem het beste fkes rippen met audiocatalyst ofzo.
maar dat gaat toch meer over copyeren.
Als je je cd toch wilt draaien, dan kun je hem het beste fkes rippen met audiocatalyst ofzo.