Thomson VTH6250G, goeie koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views sinds 30-01-2008

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Topicstarter
Hallo, onze videorecorder heeft het begeven en nu zoeken we een nieuwe.

De verkoper raadde ons de Thomson VTH6250G

Is dit een goeie? Ik heb geen ervaring met het merk thomson. Wat zou een betere keuze zijn in deze prijsklasse (rond 225 euro)?

bvhd

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:20
Op maandag 17 juni 2002 19:29 schreef TB het volgende:
Hallo, onze videorecorder heeft het begeven en nu zoeken we een nieuwe.

De verkoper raadde ons de Thomson VTH6250G

Is dit een goeie? Ik heb geen ervaring met het merk thomson. Wat zou een betere keuze zijn in deze prijsklasse (rond 225 euro)?

bvhd
Thompson komt uit Scandinavië. Goed merk dacht ik.

[weetje-modus]

Ze hebben allemaal nep Thompson apparatuur bij de Ikea staan.

[/weetje-modus]

Powered by KPN

Verwijderd

Thomson is frans,

het is een goed merk,

voor dat geld zou ik liever voor een panasonic nvfj 630 (of 620) gaan. Dat zijn betere, sterkere videorecorders, en in deze prijsklasse absolute toppers.
Thompson komt uit Scandinavië. Goed merk dacht ik.
Thompson is een geweer gek :) :9 :*

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
ik kan je vertellen wat ik gehoord heb.. ik dacht dat thomson in amerika nogal populair is, en ik hoorde van 'n 'bepaald iemand' dat het frans is. Wat ik wel zeker weet is dat mijn videorecorder van het merk is en dat ik niest dan lof voor dit ding, want hij kostte werkelijk geen drol en het ding werkt als 'n gek. Knopjes voelen wel supergoedkoop aan en de afstandsbediening is lelijk. Maar daar gaat het niet om vind ik :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

Ik ben verkoper bij bcc en ben zeer te spreken over apparatuur van thomson.
Qua design niet echt top, maar kwalitatief een goed.

Thomson is een frans merk dat een eigen locatie heeft in nederland. Thomson werkt onder verschillende europeese namen. Ook maken ze veel apparatuur die onder andere namen in de markt zijn zoals:

*xbox (de hardware is ontwikkeld door thomson)
*alcatel modems (alcatel is een onderdeel van thomson)
*gsm telefonie (veel hardware in gsm's is ontwikkeld door thomson)
*saba (saba is onderdeel van thomson)

In america en frankrijk staat thomson op de 1e plaats, en heeft vele malen de buitenlandse "consumentengids" gewonnen. Merk is te vergelijken met JVC/Philips.

Thomson begon met zijn productie 5jaar garantie te leveren op hun producten. Dit is 2 jaar geleden terug gesteld naar 1jaar. Dit omdat ze dit even hebben gedaan enkel omzichzelf te bewijzen op de markt. Als fabricant moet je hier voor veel lef hebben vind ik.

Verder zie ik thomson weinig terug voor reparaties, terwijl we ze veel verkopen.
Zeer goede kwaliteits/prijs verhouding.

Dvd van thomson is ook heerlijk, makkelijk regiovrij te maken, en erg compleet qua functies.

en bij bcc weet je zeker dat je het goedkoopste koopt, altijd laagste prijs!!! Product ergens anders goedkoper? heb het er over met de verkoper en je krijgt het verschil + 25% van verschil zonder enkel probleem terug. BCC garantie voorwaarde zijn ook erg gunstig.

SUCCES!! afz flowerpower20nl

Verwijderd

Jammer dat je zo'n informatief bericht eindigd met spam voor BCC, kom op zeg.. :/

Waarom zou jij zo hardnekkig reclame maken voor je baas? jij wint er niks mee en het kost je je naam op het forum (ook al ben je nog kort geregistreerd)

Weer ontopic, ik heb buren die een Video recorder plus dvd-speler van thomson hebben, ik ben zelf erg te spreken over de recorder, beeldkwaliteit is stukken beter dan onze sony, ja weinig wetenschappelijk, maar viel me wel op, was met dezelfde video trouwens. ;)

Verwijderd

enorm oude koe / spam
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.