GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
die kun je downloaden op www.download.com
die pas wel op een diskette. als je die spel ga install dan moet je die op diskette installeren en daarna vanaf de disk af te spelen.
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Commander Keen 1 tot 99
Secret Agent
Crystal Caves
Verder natuurlijk :
Lemmings,
The Incredible Machine,
Duke Nukem 3D project manhattan,
return to castle Wolfenstein,
Genoeg leuke spellen. (Moet je trouwens eigenlijk wel een joypad op de laptop kunnen aansluiten.
Idd.Op maandag 17 juni 2002 19:32 schreef Kroetsjov het volgende:
Als je toch een cd-rom hebt -> gewoon een leuk spel installeren (en later er weer vanaf halen) ...
Of anders een film kijken.
Ik weet iig weinig geen leuke spellen die werken zonder dat je het installeerd. Of je hebt van die antieke.
🌞🍃
outrun
prince of persia
monster bash (de shareware versie)
streetrod
Verwijderd
He who controls the Spice, controls the Universe.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Die antieke games kunnen nog best leuk zijn hoor.Op maandag 17 juni 2002 20:02 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Idd.
Ik weet iig weinig geen leuke spellen die werken zonder dat je het installeerd. Of je hebt van die antieke.
Laatst ook weer wat op een oude 486 gevonden, lekker weer Crystal Caves en Doom spelen.
Verwijderd
Jah, Stunts ook, alleen jammer dat je zo snel kapot bent.Op maandag 17 juni 2002 20:55 schreef PouwelZ het volgende:
supaplex... zeker weten... stunts ruled ook de pan uit... of ga painten
Verwijderd
streetrod is 2 disks (1.44)Op maandag 17 juni 2002 20:03 schreef Chaot het volgende:
golden axe of ski or die moeten ook nog lukke
outrun
prince of persia
monster bash (de shareware versie)
streetrod
Mahjong is een aanrader
Totdat de laatste diskette het niet doet bij het uitpakkenOp maandag 17 juni 2002 20:03 schreef MaStEr[D] het volgende:
Duke Nukem 3D.... welliswaar op 30 floppy's maar ach, who's counting. Met arj kwam je vroeger best ver
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
kwee nog niet wat voor systeem het is heb ik nog niet naar gekeken. is wel een pIII als d'r een beetje goeie videokaart in zit (denk ut niet) zulle de meeste spelletjes het dus wel doen.
maar ik installeer ze er liever niet op, geeft zoveel troep op de laptop.
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
hehe, lol, heb 'm eerder eens helemaal gestript zodat ie gearjd op 8 diskettes paste!Op maandag 17 juni 2002 20:03 schreef MaStEr[D] het volgende:
Duke Nukem 3D.... welliswaar op 30 floppy's maar ach, who's counting. Met arj kwam je vroeger best ver
Is het nu tof of saai, want het klinkt niet eht ok zo....Op maandag 17 juni 2002 19:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ik heb nu een erg tof vakantiebaantje. Ik zit me eigenlijk de gehele dag achter m'n laptop te vervelen.
The incredible machine is inderdaad een aardige game. Kostte me zowat een jaar op school
Ik weet niet op hoeveel diskettes Warcraft 1 en 2 passen, maar dat zijn ook echte aanraders
Leisure Suit Larry 1
Ook aanraders: klonen van tetris, pacman en breakout.
superB
Of andere DOS meuk die weliswaar niet op 1 diskette past, maar je niet hoeft te installeren (gewoon op de HDD copieren in directory \temp): Doom, Wolfenstein 3D
What about MAME?
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Dat heb ik tijdens mijn stages kweeniet hoe vaak gespeeld...
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Verwijderd
Test Drive
Vette
Outrun
F-29 Retialator
Chuck Yeager
LHA
J-Bird
Tapper
Missile Command (een topper)
Space Invaders
PacMan
FirePower
...
Alle oude spelletjes passen er gewoon op.
Kijk ook eens in alt.binaries.old.games
Tja dan zou je zeggen Golden Axe... maar dat gaat dus echt niet draaien op zo'n pentium 3, m'n pentium 100 ging al veeeeels te snel
Der zit geen snelheidsremmer op...
Ennehm... de gezippede spellen op deze link zijn unzipped ready to go
Mods en andere hoge piefjes > Nee het zijn geen warez, de oude dosspellen op die site staan staan niet meer onder licensie, en de spellen die dat wel staan, zijn niet downloadable daar (staat er zo'n link naar de maker van het spel
Hoi
weet alleen niet of die op een diskette past...
Stunts lekker je eigen banen maken
Sim City 2000
Dat lag dan toch echt aan jou hoor!Op maandag 17 juni 2002 21:01 schreef nextor het volgende:
[..]
Jah, Stunts ook, alleen jammer dat je zo snel kapot bent.
(als je 't tenminste over 4-d sportscar driving hebt)
Verwijderd
street rod is 1 diskOp maandag 17 juni 2002 22:56 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
streetrod is 2 disks (1.44)
Mahjong is een aanrader
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
sim-pel
Dan kun je net zo goed de gba emu ook gelijk op de cd erbij zetten. Beetje nutteloos om dat dan op floppie te zettenOp dinsdag 18 juni 2002 14:12 schreef Geqxon het volgende:
download een emulator voor GBA games, die kun je vanaf flop openen.Daarna stop je er een cdrom in met 400 spelletjes die je met die emulator vanaf de cdrom kan openen
sim-pel
soms duurt ut echter een half uur tot een uur voordat ik gebeld wordt dus vandaar.
Verwijderd
-triplane
-crazy cars3
-wolfenstein
-lotus
-max payne
-poller coaster tycoon
-sim city
-sim city 2000
-SOF2
passen wel op een floppy
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Verwijderd
dit is spielerij en niet HK.... klein beetje serieus mag welOp dinsdag 18 juni 2002 20:06 schreef jdh009 het volgende:
he man probeer
-triplane
-crazy cars3
-wolfenstein
-lotus
-max payne
-poller coaster tycoon
-sim city
-sim city 2000
-SOF2
passen wel op een floppy
Verwijderd
LOL!!!!Op dinsdag 18 juni 2002 20:06 schreef jdh009 het volgende:
he man probeer
-triplane
-crazy cars3
-wolfenstein
-lotus
-max payne
-poller coaster tycoon
-sim city
-sim city 2000
-SOF2!
passen wel op een floppy
moet je eens naar http://www.apogee1.com gaan...
Edit by The Will: Abandonwarez zijn niet toegestaan hier, en wel degelijk illegaal.
Mario (compleet)
Charlie (shareware)
Charlie II (shareware)
Super Angelo (shareware)
Sint 98/99/00
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Er is nu een windhoos-versie: Windigger
Optimization hinders evolution.
Downloaden (game zelf en allerlei levels en mods 'n shit) : http://www.lieroextreme.com/
Is inlcusief simpele leveleditor 380 kb (zipped).
Je kan evt ook nog extra levels van die site downloaden.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
http://www.jbgames.co.uk/
Helaas is het 2,86mb (gezipt) maar je kan het met Winzip misschien wel splitten in 2 files van 1,43 mb zodat het misschien net past op 2 floppy's.
Het is een soort topdown-view shooter, met verschillende missies, echt c00l
Tis nog wel een beetje buggy, maar je kan zo'n beetje alles eraan editten (levels, units, geluiden, wapens)
Op zaterdag 13 juli 2002 12:04 schreef Oneindig het volgende:
eehmm uiteindelijk heb je alleen maar "Transport Tycoon" nodig ^_^
Wat kom jij nou weer stom doenPastasaus:
O ja joh ?
Ik ben het met die gozer eens, dus quote ik hem.
Zeg er dan iig bij 'Vind ik ook' oid.Op zaterdag 13 juli 2002 12:54 schreef ddc het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer stom doen
Ik ben het met die gozer eens, dus quote ik hem.
Verwijderd
Maar nu de spelletjes:
Larry 1, Space Quest 1, 2 en 3, KQ 1,2,3 (4 is al meer diskettes)
PQ 1 en 2
Nou dan ben je al wel een weekje zoet,
Tetris, BlockOut (zeer coool spel!!!), Supaplex (one of the best) 1on1 basketball, StreetRod 1 en 2, Airborne Ranger, Ford Simulator, FS 1 en 2,
Tank Platoon 1, 688 Atack Sub (subliem! duikbootspel)
nou en zo kunnen we wel eventjes doorgaan, genoeg te doen dus, tussen het hallo u spreekt met firma Janssen en Janssen nee mij collega is er niet die is met vakantie..
hehehe yupOp maandag 17 juni 2002 20:03 schreef MaStEr[D] het volgende:
ski or die is zeker een aanrader
Meer:Op zaterdag 13 juli 2002 14:26 schreef Piet_S het volgende:
www.freegames.de
Daar kun je er genoeg vinden denk ik
www.dosgames.com
www.dosgamesarchive.com
www.gamehippo.com
www.free-games-net.com
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
rpg voor windows
am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
De hoeveelheid verschild alleen maar wat
Van 1 tot 900 diskettes.
lol
aahh durka durka durka
Verwijderd
Veregeten er bij te zetten.
Misschien is X-wing ook nog wel wat. En Raptor Call of the Shadows.
Is nu een shareware-versie die ook onder XP draait.
space quest 1,2
larry 1 (ega-versie)
king's quest 1,2
spellcasting 101
Idd.
[quote]
Of je hebt van die gedownloade spellen waarmee je alleen je alleen zo'n reg bestandje moet openen om het te installeren