[IIS]Poort 80 Niet Te Forwarden Met Adsl

Pagina: 1
Acties:

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 13:18
Ik heb hier een getweaked adsl modem, op een computer heb ik iis draaien op poort 80. Nu heb ik op de modem een nat toegevoegd naar poort 80 met ip adres 10.0.0.155 (van mijn server). Maar op de een of ander manier werkt het niet. Kan het ip wel pingen maar er verschijnt geen pagina, terwijl dit intern wel het geval is. Ik krijg gewoon een 404, dus een probleem met rechten is het waarschijnlijk ook niet.

Ik heb bijna alle oplossingen die ik in de search vond uitgevoerd, maar niets werkt.

Nu is dus mijn vraag, hoe kan dit :?

Oplossing:Ik probeerde dus mijn computer te benaderen via het ip adres welke ik van de provider gekregen heb. Maar met een getweaked adsl modem werkt dit dus niet als je in het zelfde netwerk zit.

[ Voor 17% gewijzigd door Phenomenon op 11-12-2002 23:53 ]

Verwijderd

Heb je IIS op een bepaald IP adres ingesteld, of op 'all unassigned'? Is die 404 een 'echte' 404, of zo'n Internet Explorer '404'? IE liegt namelijk dat hij barst als het om foutmeldingen gaat.

• Phenomenon
is een echte 404, en ik heb hem op all unassigned ingesteld gehad, maar ik heb ook handmatig het ip adres van de modem eens ingetikt, maar dat maakt allemaal niets uit. Duurt trouwens wel redelijk lang voor ik een 404 krijg.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Kan nog wel een rechtenverhaal zijn, aangezien internet-rechten kunnen worden uitgedeeld, maar dan zou er geen 404-melding horen te komen....enniewee, het lijkt me zelf de firewall in je modem......

effies uitschakelen dat ding door er naartoe te telnetten en dan "ipconfig firewalling=off" in te typen

testen en gaan met die kiwi (banaan is zo afgezaagd)

iRacing Profiel

• Phenomenon
heb ik ook gedaan, maar het blijft niet werken.

Dus als volgt

Server 10.0.0.155 --> werkt intern goed
Op de modem:
code:
1
Create protocol tcp inside_addr=10.0.0.155:80 outside addr=0.0.0.0:80

en dan ff saven

Ik heb voor outside addres ook mijn Internet Ip genomen, maar maakt ook niet uit. :(

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Als je iemand die extern zit jou IP adres laat intikken, werkt het dan wel ?

Wat met een getweaked ADSL gaat het never nooit niet lukken om intern je server te bereiken dmv je externe IP

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Phenomenon
Ik probeer het idd intern, maar heb het ook al thuis geprobeerd en daar lukte het ook niet, maar dat is nog niet met die firewall uit, dus dat is het proberen wel waard.

Maar ik heb thuis ook een server draaien zonder getweakte modem en daar lukt het wel als ik een mijn internet ip intoets, waarom niet met een getweakte modem dan?

• Phenomenon
En dat was idd het probleem.

Hartelijk bedankt voor het helpen oplossen
Pagina: 1