dat is helaas haast niet te doenOp maandag 17 juni 2002 18:46 schreef Sjadow_ het volgende:
Weet iemand toevallig of er een programma is om te kijken hoeveel Watt je comp gebruikt ?
en bedenkt volgende keer een goeie topictitel
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Denk niet dat zoiets bestaat...
Manier:
Zet ALLES, maar dan ook echt ALLES in huis uit!
(Behalve je comp dan)
Ga nu naar de meterkast en kijk hoe hard die schijf rond draait
Manier:
(Behalve je comp dan)
moet je wel een uur daar zitten en dan opmeten hoever die dan is met het metertje...Op maandag 17 juni 2002 18:49 schreef Praeth het volgende:
Denk niet dat zoiets bestaat...
Manier:
(Behalve je comp dan)
oke huiskamernivo soz
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Nee. Op de meter staat hoeveel toeren (rondjes dat de schijf heeft gedraaid) een kWh is.Op maandag 17 juni 2002 18:49 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
moet je wel een uur daar zitten en dan opmeten hoever die dan is met het metertje...![]()
oke huiskamernivo soz
bijvoorbeeld 600tr = 1 kWh
ja weet ik wel...Op maandag 17 juni 2002 18:52 schreef RuNnaH het volgende:
[..]
Nee. Op de meter staat hoeveel toeren (rondjes dat de schijf heeft gedraaid) een kWh is.
bijvoorbeeld 600tr = 1 kWh
je kan er namelijk ook zolang achter gaan staan voordat hij 1kwh heeft gedraait... maaja.. wel tijd bijhouden,, maar ik stop hier met posten
Verwijderd
Kun je niet het beste gewoon ff zo'n verbruiksmeter van de conrad ofzow in je stopcontact van je comp steken? Veel betere manier dacht ik zo. En die dingetjes zijn niet zo heel duur.
Genoeg topics te vinden over het verbruik van je pc, kan niet met software iig.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()