Ik word er helemaal GEK van al 5 dagen GEEN stats
weet iemand waar dat aan ligt zitten ze bij Distributed.net uit hun neus te eten of zo?
weet iemand waar dat aan ligt zitten ze bij Distributed.net uit hun neus te eten of zo?
en die is van..... ja 12 juni.... te oudOp maandag 17 juni 2002 18:30 schreef MarcyDarcy het volgende:
had je dat niet in de desbetreffende RC5 hitparade kunnen posten
(tis inderdaad flink balen, misschien dat je voortaan naar een proxy moet flushen...die hebben o.a. als voordeel dat je dan wel wat stats hebt)
Juist
|Specs|
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Verwijderd
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Goed werk MarkBOp maandag 17 juni 2002 21:27 schreef MarkB het volgende:
Ik ben vanmiddag even op bezoek geweest bij #distributed. Een verslag hiervan kan je hier lezen.
Verwijderd
nou ik zie toch echt nog 12 juni staan hoor...Op maandag 17 juni 2002 23:14 schreef SeWPKiP het volgende:
Mooi! Er gebeurt eindelijk eens iets
Het lijkt erop dat 13 juni eindelijk verwerkt is:
Data shown reflects all blocks received as of 13-Jun-2002 at 23:59 UTC
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
idd, doet die website ook nog wat nuttigsOp maandag 17 juni 2002 23:22 schreef MarcyDarcy het volgende:
Ik heb op www.dutchpowercows.org maar weer gereageerd. Zo betrek je het er nog een beetje bij
Wie bedoel je met de persoon die je niet echt bekend voorkomt? [eNeRGy] ken je toch wel...mij bedoel je niet dus je hebt het over DSmartyOp maandag 17 juni 2002 23:29 schreef Witlof het volgende:
*knip*
Wat ik daar ook wilde zeggen is dat die ene hele botte reaktie wel van iemand komt die mij niet echt bekend voorkomt of heb ik dat mis?
*knip*
Verwijderd
Raar, ik had het fout. Sommige accounts zijn wel verwerkt, anderen niet:Op maandag 17 juni 2002 23:16 schreef Ingmar het volgende:
[..]
nou ik zie toch echt nog 12 juni staan hoor...
Maarre, hoe eerder weer stats hoe liever.
Ohhh heheheOp maandag 17 juni 2002 23:34 schreef Witlof het volgende:
Doelde meer op davehartM uit de chatlog van MarkB
bron: [url="http://www.distributed.net/credits.html"]<a href="http://www.distributed.net/credits.html" target="_blank">http://www.distributed.net/credits.html[/url]</a>User Support (also known as "The Masochists"):
Anthony "complex" Elizondo (complex@split.org)
Brandon "Prototype" Galbraith (prototype@distributed.net)
Colin "Lefty" Moller (colinm@island.net)
Dave "davehart" Hart (davehart@distributed.net)
Mogen we hem spammen danOp maandag 17 juni 2002 23:44 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Ohhh hehehe
[..]
bron: [url="http://www.distributed.net/credits.html"]<a href="http://www.distributed.net/credits.html" target="_blank">http://www.distributed.net/credits.html[/url]</a>
Lijke me dat hij het is, misschien dat een e-mailtje hier op z'n plaats is?
Verwijderd
Gheghe, en dat onder een naam zoals eerder gegeven (RC5-72Op dinsdag 18 juni 2002 00:19 schreef xoploosx het volgende:
Ja stelletje rukkers van D.net. Volgens mij klopt er geen ene hol meer van die stats en ik geloof ook heilig dat die key helemaal niet gevonden wordt. Zou best lachen zijn, kunnen ze 't hele project overnieuw gaan doen.
Ik ook niet, ik kan welOp maandag 17 juni 2002 23:34 schreef SeWPKiP het volgende:
Ik weet het ook niet..
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
/me denkt dat DSmarty aandelen dnet heeftOp dinsdag 18 juni 2002 06:45 schreef DSmarty het volgende:
Overdrijven is ook wel een vak hoor
Wat een verhaal weer he, ik zie wel dat ik op tijd weer opgestapt ben bij RC5 en OGR. Een goede basis om veel mensen te vinden die zich voor RC5-72 gaan inspannenOp maandag 17 juni 2002 21:27 schreef MarkB het volgende:
Ik ben vanmiddag even op bezoek geweest bij #distributed. Een verslag hiervan kan je <a href="http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=211">hier</a> lezen.
Verwijderd
Ook even niet vergeten dat die gasten van Dnet het ook non-profit doen, en er méér energie insteken dan wie dan ook hier.Op dinsdag 18 juni 2002 09:45 schreef Droopy- het volgende:
Een goede basis om veel mensen te vinden die zich voor RC5-72 gaan inspannen(de clients draaien ook bij vrijwilligers, dat vergeten ze even)
Verwijderd
Je hebt vast niet goed de IRC log gelezen waar MarkB naar verwees.Op dinsdag 18 juni 2002 11:39 schreef Floppus een reactie op mijn reactie op het ontluisterende IRC relaas van MarkB:
Verwijderd
Ineens?Op dinsdag 18 juni 2002 12:24 schreef Floppus het volgende:
en ineens gaan er een paarhonderdduizend lui met je meedoen...
En dan gaan we gewoon met een ander project verder.Op dinsdag 18 juni 2002 12:24 schreef Floppus het volgende:
Tsja; misschien hebben ze wat heftig gereageerd...
Maar dan toch even een vergelijk; als jou koe crasht, staan er niet direct 20.000 mensen te gillen dat je het op moet lossen en dat je een eikel bent, terwijl je in eerste instantie alleen een beetje als hobby met die koe begonnen bent. See the perspective?
Ik had ook graag stats gezien, maar ik kan me wel enigszins voorstellen hoe het voor die lui is (geweest); je begint een hobby, en ineens gaan er een paarhonderdduizend lui met je meedoen...
Al met al denk ik dat wij er (veeeeeeeeeel) meer lol van beleven dan zij, en dat dat niet hun uitgangspunt is geweest.
Als je dan kritiek #8578835 binnenkrijgt terwijl je in je vrije uren al zit te zweten om het op te lossen, kan ik me enige lichte mate van frustratie voorstellen...
Als we maar genoeg blijven zeiken, stoppen ze er vanzelf wel een keer mee, en dan is er geen distributed.net meer...
Paar voto's van die knakkert ....Op maandag 17 juni 2002 23:34 schreef Witlof het volgende:
Doelde meer op davehartM uit de chatlog van MarkB
Verwijderd
Het communicatieprobleem wat jij tussen quotes zet (en ik dus niet, want het is zoals het is) is niet iets van de laatste tijd.Op dinsdag 18 juni 2002 15:48 schreef Floppus het volgende:
tsja; ik snap wel dat het frustrerend is, ik wil óók stats...
Het enige probleem wat er is is dat de stats er even niet zijn. Het "communicatieprobleem" is hier gevolg van omdat zij er mee bezig zijn en iedereen aan hun hoofd loopt te zeuren.
Verwijderd
Ik ben het er ook niet mee ONeens dat ze het anders zouden moeten aanpakken; ik vraag me alleen af of iedereen er wel bij stil staat wat er van hun kant speelt...Op dinsdag 18 juni 2002 16:14 schreef Mobster het volgende:
Denk aan Goldberg, TGA, MF-en etc.
Laatste post (van mij) en dan gaan we gewoon wachten op stats.Op dinsdag 18 juni 2002 16:51 schreef Floppus het volgende:
Goldberg -> op zich terecht gebanned vanwege illegale clients
MegaFlushes -> is logisch verklaard vanwege de serverbelasting (MF's hadden nadelige gevolgen voor de stats, dus dat kún je nu natuurlijk niet aandragen)
DPC staat idd (nog steeds) op 1 in de overall stats.Op dinsdag 18 juni 2002 17:06 schreef Mobster het volgende:
zonder DPC was dnet nooit zo groot geworden.
Ik blijf van mening dat, behalve het discriminatie is dat DPC niet mag MF'en en andere teams wel, de visie op MF'en sterk verouderd is.Op dinsdag 18 juni 2002 kwam het MegaFlushen weer ter sprake:
Sommige mensen gaan er nu vanuit (dit lezende in verschillende threads op GoT en op reacties op mijn verhaal op <a href="http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=211">wdo</a> dat RC5-72 er daadwerkelijk aan komt. Dit is niet het geval. Voordat ik het stuk op wdo plaatste heb ik het eerst aan Scott Dodson laten lezen en die wees me daarop.D.net is dus aan het overwegen om met RC5-72 te starten maar dit is niet zeker!!
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Ondertussen kun je dan met je huis tuin en keuken aldi pc het hele RC-5 spectrum nog ff narekenen op een vrije zaterdagmiddagOp dinsdag 18 juni 2002 19:00 schreef DSmarty het volgende:
Ik ga er wel vanuit
* DSmarty zal zeer zeker weer van de partij zijn
Project voor de rest van m'n leven
"Hey Opa, wat doet dat koetje op mijn PC? Nou mijn jongen, dat is het DPC koetje, je weet wel, dat verhaal wat ik je heb verteld uit de vorige eeuw"
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com