Ik wil een netwerk maken zodat op het moment dat ik op een computer ergens in huis inlog altijd mijn eigen mail instellingen heb en ook mijn eigen favoriten. Deze instellingen komen dan van de server. Maar de instellingen van de windows distributie waar haal ik die vandaan. Hoe heet dit systeem.
Lees de manuals van MS server versies en Wiink2k eens door.
Staat uigebreidt in beschreven hoe je de User profiles op een server kan zetten.
Staat uigebreidt in beschreven hoe je de User profiles op een server kan zetten.
Zou je eigenlijk een centrale server moeten neerzetten. bijvoorbeeld draaiend op linux of win2k server
Als je win2k server zou nemen, maar je dus als ik het goed heb een roaming profile.
Zodra je op een andere pc inlogt in je netwerk met jou username/password, krijg je dus je instellingen
Als je win2k server zou nemen, maar je dus als ik het goed heb een roaming profile.
Zodra je op een andere pc inlogt in je netwerk met jou username/password, krijg je dus je instellingen
Linux is zo cool dat ik het koud heb
uuuuuh, ik waan me terug in't secundair onderwijs, daar hadden we ook allemaal roaming profiles. Spijtig voor de leerkrachten da hun login namen opgebouwd waren gelijk die van ons en da hun paswoorden makkelijk te kraken waren :-))))
wie zegt dat ie met Windows 2000 wil gaan werken (of nt4)Op maandag 17 juni 2002 18:14 schreef martijntje het volgende:
Dit doe je met een domaincontroller met roaming profiles
mischien gaat ie wel met NetWare werken icm Zenworks...
A wise man's life is based around fuck you
Op maandag 17 juni 2002 19:05 schreef zwelgje het volgende:
[..]
wie zegt dat ie met Windows 2000 wil gaan werken (of nt4)
mischien gaat ie wel met NetWare werken icm Zenworks...
lijkt me duidelijkde instellingen van de windows distributie waar haal ik die vandaan.
Dat heet een IMAP server. Had het van een vriend te horen gekregen. En idd ik draai een server een Linux bak met sendmail
IMAP is toch iets met verdeeld aanklikbare plaatjes op een webserver?Op maandag 17 juni 2002 20:14 schreef Saiya_Jin_Vegeta het volgende:
Dat heet een IMAP server. Had het van een vriend te horen gekregen. En idd ik draai een server een Linux bak met sendmail
Makkelijk te doen met NT 4.0 server
W2k server denk ik ook wel (geen ervaring)
W2k server denk ik ook wel (geen ervaring)
Verwijderd
ZwervendOp maandag 17 juni 2002 20:50 schreef lennert het volgende:
Naam: Zwevend profiel
Internet Message Access Protocol dan ken je mailtjes en shit die remote opgeslagen staan krijgen en bewerken etc.Op maandag 17 juni 2002 20:55 schreef jadjong het volgende:
[..]
IMAP is toch iets met verdeeld aanklikbare plaatjes op een webserver?
IMAP zorgt ervoor dat je je mail en zooi op verschillende locaties kunt bekijken en heeft dus vrij weinig met je profile te maken!
|Specs|
maar het ging er juist om dat ie ze mailinstellingen in heel het huis hetzelfde waren....Op maandag 17 juni 2002 21:02 schreef Korn21 het volgende:
IMAP zorgt ervoor dat je je mail en zooi op verschillende locaties kunt bekijken en heeft dus vrij weinig met je profile te maken!
en dat is weer wel imap
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
maar de instellingen waarin vastgelegd wordt dat je email client moet ouwehoeren met een IMAP server wordt weer opgeslagen in je profielOp maandag 17 juni 2002 21:36 schreef heuveltje het volgende:
[..]
maar het ging er juist om dat ie ze mailinstellingen in heel het huis hetzelfde waren....
en dat is weer wel imap
Pagina: 1