Tweak je 3210 (5.31/5.36): 5 games i.p.v. 3!

Pagina: 1
Acties:

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Mijn Nokia 3210 heeft 5 spelletjes i.p.v. de gebruikelijke 3: Rotation, Snake, Pairs, Logic en React!
Omdat ik al enkele vragen hierover kreeg heb ik alles op m'n site geplaatst.
Op mijn site vind je bij Tips&Tricks de beschrijving om het zelf te doen! Je hebt wel software-versie 5.31 of 5.36 nodig.
Have fun!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
kan het niet vinden.. alleen een of andere commerciele site.. of is dat soms je persoonlijke homepage met gratis nuttige tips? >:)

• Gash
Ik ben toch wel duidelijk geweest?
Wanneer je naar mijn site gaat zie je toch in de linkerframe Tips&Tricks staan?
Wanneer je hierop klikt krijg je een nieuw scherm met o.a. de regel: Beschrijving hoe u 2 extra spelletjes kunt toevoegen in uw Nokia 3210 (versie 5.31/5.36)....
Ook zie je bovenaan in het openingsscherm staan: Voorzie je Nokia 3210 van 5 spellen. Klik hier!...
Dit kan niet meer misgaan! Succes.

Verwijderd

Sorry, hoor maar is dit geen spam?

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:52
Je kan het ook hier posten ipv van mensen naar je site te sturen..

• Gash
Ik heb geen flauw idee hoe je plaatjes post en je dient ook nog eens een programma te downloaden.
Ik ben er echt niet op uit om gewoon wat mensen naar m'n site te halen, dit is puur informatief: verschillende mensen hebben mij namelijk gemaild met de vraag hoe je die spelletjes uit je 3210 te voorschijn kunt halen. Ik ben er van overtuigd dat ik hiermee een hoop mensen een plezier doe.
Om nu te voorkomen om telkens weer dezelfde vragen te moeten beantwoorden heb ik het duidelijk op m'n site geplaatst...
:)

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 12:55

duderuud

Sliden is koel

Gash, geinig hoor! Hoe heb je dat in hemelsnaam uitgevonden?? (Jammer dat ik een 5.10 heb:()

Motor-Forum.nl

• Gash
Om eerlijk te zijn heb ik dat niet zelf uitgevonden, maar ik heb vrienden met heel veel kennis over GSM's, met name Nokia's. :) :)

Verwijderd

Nu toch da opper hero van comtronics in da huis is, kan deze vraag wel hier.
Ik had laast een f/m bus kabel voor 3210 gekocht, alleen nou doet opeens alleen nog maar de Fbus het... hoe kan dat??

Verwijderd

werkt perfect hoor die spelletjes snap alleen de balle nie van dat react ofzow :)

• Gash
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 22:16 schreef Januz_ het volgende:
Nu toch da opper hero van comtronics in da huis is, kan deze vraag wel hier.
Ik had laast een f/m bus kabel voor 3210 gekocht, alleen nou doet opeens alleen nog maar de Fbus het... hoe kan dat??[/quote]Ik neem aan dat deze datakabel (een tijdje geleden) bij ons gekocht is. Het enige wat ik kan bedenken is dat een pinnetje van de connector die je op de 3210 plaatst verbogen is (hij zit in ieder geval niet meer op de juiste plaats).
Wanneer je de kabel (+ kopie faktuur) naar mij terugstuurt zal ik ervoor zorgen dat hij zo snel mogelijk vervangen wordt.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 20:47
Ik heb versie 04.65.. Damn

Verwijderd

Denk niet dat ik dat factuur nog heb, of ik zou heeel goed moeten zoeken.
Kan het evt owk zonder? Weet nog wat ik erbij besteld had. Als je zelf een databeestje bij houdt kun je het misschien zow vinden.

• Gash
Is goed, stuur maar op naar ons adres in A'dam. Het volledige adres is te vinden op de site bij 'contact'.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Argh.. werkt dit echt niet met oudere versies? (5.26) :)

• Gash
Helaas Bigs,echt niet...........

Verwijderd

ghegheghe sjit happens >:)>:)
Pagina: 1