Ik heb mxstream ADSL , maar ik heb een probleem. Ik krijg geen linesync. Het groene linesync ledje op het modem blijft knipperen, dus is er geen verbinding met de centrale ofzo. KPN zegt dat het zou moeten werken , de order is afgerond. Ik heb planet gebeld omdat ik ook nog geen login gegevens had en die zouden morgen de lijn openzetten, maar volgens mij zou ik al wel linesync moeten hebben. of zie ik dit verkeerd? Ik heb het modem ook rechtstreeks zonder splitter aangesloten maar dan werkt het ook niet. Iemand een idee. Of moet ik kpn maar weer achter de vodden zitten
Kan je de router aanraken zonder je handen te verbranden?
If "nee", dan zou ik het ook niet weten en bel de KPN maar weer
if "ja", dan zou het heel goed kunnen dat het daar aan ligt(heeft de mijne namelijk ook)
If "nee", dan zou ik het ook niet weten en bel de KPN maar weer
if "ja", dan zou het heel goed kunnen dat het daar aan ligt(heeft de mijne namelijk ook)
Verwijderd
heb ik ook gehad duurde 1 maand voordat ik adls kreeg. gewoon blijven stalken daar bij kpn. hielp bij mij. ik werd in eens op een zondag gebeld en 5 min later kan ik adslen.
ik krijg nu wel linesync na een paar uur! , dit is niet echt normaal volgens mij. Ik heb m`n modem aangesloten op het ISRA punt (waar de hooflijn binnen komt in het huis) en daar werkt het ook niet. Helaas moest ik even m`n modem uitzetten en weg linesync.
Ik had oook hetzelfde toen ik ADSL aansloot, na 3 weken mxstream pakketje thuis met briefje van blabla veel plezier enzow ermee. Alles netjes geinstalleerd, geen line-sync. Ik had de logingegevens nog nie binnen van xs4all maar me abbo was al geactiveerd, dus ik wist zowieso dat ie wel werkte (pass en login ken ik natuurlijk al, bij registratie doe je dat).
Na tijdje achter KPN aanzitten en hoppa, int weekend belde iem. vanuit de centrale in mijn buurt en ik kon internetten
Dus gewoon stalken! 
edit: Ik lees niet goed vandaag, merk ik hehehe. Je prob is al opgelost dus
Na tijdje achter KPN aanzitten en hoppa, int weekend belde iem. vanuit de centrale in mijn buurt en ik kon internetten
edit: Ik lees niet goed vandaag, merk ik hehehe. Je prob is al opgelost dus
ja ik ben misschien te ongeduldig, sorry. Ik krijg linesync na pas 15 minuten. In m`n vorige woning was dit veel sneller , vandaar dat ik dacht dat ie het helemaal niet deed. Ik ben te ongeduldig geweest dus. Het werkt nu
Verwijderd
Indien je last blijft houden van die langzaam opkomende line-synch, moet je eens kijken op mxstream.nl, afdeling service & support. Onder de downloads bij je ethernetmodem staat een firmware-update die het probleem kan oplossen. Flash hem echter niet met een open verbinding.
lijkt idd in de modem zelf te zitten. Maar of het softwarematig is valt niet zo te beoordelen. Je kunt het proberen met andere firmware, anders eerst even KPN bellen om te vragen wat ze ervan vinden.......misschien is het modem wel rot
Pagina: 1