ik wil een database maken om foto's in te zetten. Nu heb ik dus een tabel waar de plaatjes in moeten komen te staan (samen met beschrijving etc.), maar als ik daar een form voor maak krijg ik de JPEG plaatjes niet te zien in het formulier (BMP files bijv. wél). Er staat alleen een icoontje en als ik daar op klik opent ie de foto pas in het programma dat ik gekoppeld heb aan jpeg extensie.
De help van access zegt het volgende:
In dit topic: [topic=374307/1/999] wordt volgens mij hetzelfde probleem bedoelt, maar er zijn geen replies op..
Weet iemand hoe ik die JPEG bestanden wél te zien kan krijgen in een formulier?
De help van access zegt het volgende:
Ik heb dus setup opnieuw uitgevoerd (office 2000 premium), maar JPEG-filter was al geinstalleerd.Voor Data Access-pagina's hoeft u geen afzonderlijke grafische filter te installeren om Windows-bitmaps (.bmp, .rle, .dib) in te voegen. U hebt echter wel een afzonderlijk grafisch filter nodig om de bestandsindelingen Graphic Interchange Format (.gif), JPEG File Interchange Format (.jpg), Portable Network Graphics (.png) en X-Bitmap (.xbm) in te voegen.
Deze afzonderlijke grafische filters worden niet bij de zelfstandige versie van Access 2000 geleverd. U kunt de filters alleen gebruiken als u behalve over de zelfstandige versie van Microsoft Access 2000 ook over Microsoft Office 2000 Professional Edition, Microsoft Office 2000 Premium of de zelfstandige versie van Microsoft Word 2000 beschikt
In dit topic: [topic=374307/1/999] wordt volgens mij hetzelfde probleem bedoelt, maar er zijn geen replies op..
Weet iemand hoe ik die JPEG bestanden wél te zien kan krijgen in een formulier?