Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Kijk maar eens op www.snogard.de
Is volgens mij best wel goedkoop, ik heb me daar vorige week mijn abit kt7 + duron 600 gehaald.
Is volgens mij best wel goedkoop, ik heb me daar vorige week mijn abit kt7 + duron 600 gehaald.
Hmmm Tbird 900Mhz... 549 DM... 1000Mhz.. 799 DM! Ik denk dat ik al weet waar ik ga sjoppeuh
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Volgens mij rekenen ze in Duitsland heel veel verzendkosten, zeker naar het buitenland, en zeker onder rembours.
Houdt daar rekening mee.
Ik heb wel eens voor een klein pakje (50 DM waarde) 60 DM verzendkosten moeten betalen: eens maar nooit meer!
Houdt daar rekening mee.
Ik heb wel eens voor een klein pakje (50 DM waarde) 60 DM verzendkosten moeten betalen: eens maar nooit meer!
Jepz,, check www.winniscomputershop.de
hier (bij venlo) net over de grens, scheelde mijn otendertijd op mun proc. (athlon800)
bijna 200 piek met nederland (MyCom)
hier (bij venlo) net over de grens, scheelde mijn otendertijd op mun proc. (athlon800)
bijna 200 piek met nederland (MyCom)
I see dead pixels...
UPS verzending voor Mobo+DIMM+CPU is ongeveer 32 DM bij Snogard. Die lui hebben behoorlijk scherpe prijzen!
Reken je niet rijk; ik heb de prijzen van snogard eens vergeleken met die van www.prijsindex.net.
A7V + Tbird900:
NL: 1090 Fl (mobo van CTW en cpu van DVC)
DE: 938 DM (~ 1056 Fl)
Daar komt bij dat snogard al op zijn webpage vermeld dat ze niet naar het buitenland versturen. Dus je moet er langs .. wat kost een tank benzine tegenwoordig? +120 piek? Dan moet je je afvragen of je niet liever de spullen door CTW en DVC onder rembours laat opsturen. Dat is namelijk 27,50 (DVC) plus 19,- (CTW).
A7V + Tbird900:
NL: 1090 Fl (mobo van CTW en cpu van DVC)
DE: 938 DM (~ 1056 Fl)
Daar komt bij dat snogard al op zijn webpage vermeld dat ze niet naar het buitenland versturen. Dus je moet er langs .. wat kost een tank benzine tegenwoordig? +120 piek? Dan moet je je afvragen of je niet liever de spullen door CTW en DVC onder rembours laat opsturen. Dat is namelijk 27,50 (DVC) plus 19,- (CTW).
En als je dan ook nog eens terugmoet voor bv. een garantiegevalletje.... tsja
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ik heb ff gekeken.. gerekend.. enneuh.. Funprice is eigenlijk een beetje goedkoper.. dan toch maar de zooi in Nederland halen
Verwijderd
Funprice zuigt
't is misschien wel goedkoop maar ze verkopen wel veel rotzooi, zoals defect geheugen en videokaarten
't is misschien wel goedkoop maar ze verkopen wel veel rotzooi, zoals defect geheugen en videokaarten
Ah, daar zit ik nou ook al weer niet op te wachten... Het brakke van Mycom is, is dat ze niet verkopen wat ik wil hebben. Ik wil best iets meer betalen en alles bij Mycom kopen (heb ik hele goede ervaringen mee).. of hebben ze meer dan dat ze op hun site hebben staan?
Verwijderd
je mot gewoon je spul, bij snogard gaan halen. mijn vriend haalt daar altijjd zijn spullen, en de service is daar perfect, en ze zijn goedkoop dus wat wil je nog meer. en dat geziek over als iets kapot gaat om daar weer heen te rijjden is gezeik, want hoe vaak gaat zoiets nou kapot, tenminste al s je normaal mee omgaat..
Pagina: 1