Toon posts:

[Onetelnet] Factuur bekijken :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu tijdje onetelnet en bevalt me prima, alleen ik kan nergens vinden hoeveel uur in nu al online ben geweest...

Kep me al aangemeld voor virtuele klantenservice van onetelnet maar ik kan daar nergens iets vinden. Als ik kijk bij "Bekijk uw facturen" of "Snelle scan van uw factuur" of Uw finaciele overzicht" zie ik nix. Alleen een knopje met Analyseer rekening maar als ik daarop klik komt er nix.

Kortom kan iemand die ook onetelnet heeft ff uitleggen waar je je uurtje kan zien.

alVaST BeDaNkT

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Clear je Inet cache eens, misschien wil dat helpen.
Of je hebt een "plug-in" geen permissie gegeven om te werken.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op maandag 17 juni 2002 16:56 schreef G4s het volgende:
Ik heb nu tijdje onetelnet en bevalt me prima, alleen ik kan nergens vinden hoeveel uur in nu al online ben geweest...

Kep me al aangemeld voor virtuele klantenservice van onetelnet maar ik kan daar nergens iets vinden. Als ik kijk bij "Bekijk uw facturen" of "Snelle scan van uw factuur" of Uw finaciele overzicht" zie ik nix. Alleen een knopje met Analyseer rekening maar als ik daarop klik komt er nix.

Kortom kan iemand die ook onetelnet heeft ff uitleggen waar je je uurtje kan zien.

alVaST BeDaNkT
dat kan nog niet hoor, moet je zelf bijhoudne

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 19:38 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

dat kan nog niet hoor, moet je zelf bijhoudne
Ik heb toch echt ergens gelezen dat het kon d8 ik. Ik zal het eens opzoeken...

Hmmz vaagzorz kzal et wel bij een andere abbo hebben gezien ofzo.

Weet iemand toevallig een makkelijk proggy om me uurtje bij te houden. Gewoon een simpel terllertje onderin ofzo...