Yo luistert eens ik kwam net op een goed id. en wilde weten of iemand het al heeft gedaan. Je hebt toch van die achterfiets verlichting die vanzelf aanspringen als het donker wordt...van gazelle volgens mij...die werkt op 1 1,5 V batterij....als je die nou in je bak bouwt is da nie wat??....en dan wel die lichtsensor buiten je kast plaatsen. Heeft iemand dit al een keer gedaan en hoe ziet dit eruit......graag reacties en pics.!!
Tja, leuk. Maar heb je d'r echt wat aan?
Is op zicht een leuk projectje om in mekaar te knutselen. Echt praktisch is het niet volgens mij. Een gewone aan/uit schakelaar werkt in de praktijk prettiger denk ik.
Lijkt me best lache van die lampen die aangaan als het donker wordt in je kamer,...weet je wanneer het tijd is om de lamp aan te doen
of om te gaan slapen
Ik denk dat het er gewoon uitziet als een normaal ledtje (dat zit volgens mij in die lampen) in de vorm van een fietslamp in je PC vind het een beetje rare vraag van hoe het eruit ziet kan je zelf toch ook wel bedenken
Verwijderd
ik heb al 3 blauwe ledjes van die inkoopactie voorin in mijn koplamp zitten,
geeft een best wel bruut effect op de mensen die je tegemoetkomen fietsen, en bij het uitgaan is het helemaal
geeft een best wel bruut effect op de mensen die je tegemoetkomen fietsen, en bij het uitgaan is het helemaal
Ja da kan natuurlij ook zal er best goed uitzien lijkt me.....net zo'n pooierbak, maar dan in de vorm van een fiets
Zal je best wat gezichten mee trekken. Cool idee
ik heb mijn batterijen in mijn fietskader zitten ...
5 x 1.2V niMh cellen (typ C) = 6V
deze laad ik op dmv nimh lader van velleman gewoon door een stekkertje in te steken op fiets ....
wil ik nu licht hebben dan steek ik er gewoon een stekkertje in dat kort gesloten is ...
de laadstroom loopt eveneens door de lampjes , lampjes hebben vrij lage weerstand en deze laten de stroom dus ook door ... werkt prima zo ...
langs de andere kant mmoest ik geen dure 3 polige stekker nemen maar gewoon een 2 polig model (let wel op dat je deze stekker er maar in 1 richting kan insteken)
waarom gebruik ik een stekker ? omdat zo niemand je verlichting kan aanzetten ...
5 x 1.2V niMh cellen (typ C) = 6V
deze laad ik op dmv nimh lader van velleman gewoon door een stekkertje in te steken op fiets ....
wil ik nu licht hebben dan steek ik er gewoon een stekkertje in dat kort gesloten is ...
de laadstroom loopt eveneens door de lampjes , lampjes hebben vrij lage weerstand en deze laten de stroom dus ook door ... werkt prima zo ...
langs de andere kant mmoest ik geen dure 3 polige stekker nemen maar gewoon een 2 polig model (let wel op dat je deze stekker er maar in 1 richting kan insteken)
waarom gebruik ik een stekker ? omdat zo niemand je verlichting kan aanzetten ...
Verwijderd
cool idee van in je koplamp zetten maar ik zat er aan te denken gewoon zon fiets lichtje die heen en weergat ofzo dat printplaatje eruithalen en verlengen dan heb je ook een knight rider schema en kun je met een knopje ook nog andere dingen doen zijkt me zeer 
ik denk dat dit zeer onlogisch is want je kan hem zeer moeilijk verlengen... kan het altijd proberen
ik denk dat dit zeer onlogisch is want je kan hem zeer moeilijk verlengen... kan het altijd proberen
knightrider op je fiets w00t
[This space is for rent]
Ja lekker!, lig je net lekker te vozen met je vrouwtje..springt ineens dat licht aan van je pc....goh ;b
[Z]-W0kk3L-
[Z]-W0kk3L-
Dadelijk gaan je lampen ook nog tegen je praten ... en komt je fiets gewoon naar je toe als je um nodig hebtOp maandag 17 juni 2002 19:29 schreef PoweRoy het volgende:
knightrider op je fiets w00t
wel leuk, maar idd wel erg irri als je net probeert te slapen, dat dan je verlichting aan gaat. hebben ze bij conrad geen schemer-schakelaars? die doen t zelfde!
PS: je kunt ook zo'n Gazelle draaibel op je fiets zetten
PS: je kunt ook zo'n Gazelle draaibel op je fiets zetten
Pagina: 1