Verwijderd

Topicstarter
What up peeps,

Zijn er van de MULIMEDIA CARD's voor in byvoorbeeld een MP3 speler of de SIEMENS SL45 ook 128 MB card's te verkrijgen? Tot nu toe ken ik alleen de 16, 32 en 64 MB kaarjtes vinden. Ik las op MP3MAN.nl wel over een nieuwe MMC kaart van 128 MB, en word 'Secure Digital' genoemd, maar weet verders niet of die ook in een SL45 passen? Ken iemand my daar by helpen?
Dit is de volgened URL van MP3MAN: De Secure Digital

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:46
Let wel op dat wanneer je een SD kaartje neemt dat je apparaat het ook ondersteund want qwa interface is MMC en SD gelijk maar je apparaat moet het wel ondersteunen
Correct me if I'm wrong

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

SD en MMC zijn twee verschillende dingen. Hoewel ze MEESTAL wel compatible zijn. (zie faq)

Voor zover ik weet worden MMC niet meer verder ontwikkeld of tenminste op een vreselijk laag pitje. Ik herinner me wel dat er vorig jaar iets over een 128MB MMC-kaart en 256 SD kaart gelezen te hebben, maar exact weet ik het ook niet meer.

Je moet iig zeker weten dat je apparaat dat grotere kaartje ondersteund.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

128mb multimedia zijn zeldzaam en duur!

Ik heb een link gevonden waar ze deze verkopen (helaas niet in Nederland)

http://www.mittoni.com/products/flashmemory/cards/sdmb-128.html

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd.
Bedankt, maar ik ken echt alleen maar vinden over dat de MMC card ondersteund word. Dan ga ik er maar voor de zekerheid vanuit dat die SD card's op de SL45 niet ondersteund worden. Khoop ooit iemand in de buurt te hebben die zo'n SD card heb dan komen we er snel genoeg achter. Of zijn er mensen die dat hier al es getest hebben in een SL45?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 17:04 schreef max3534 het volgende:
128mb multimedia zijn zeldzaam en duur!

Ik heb een link gevonden waar ze deze verkopen (helaas niet in Nederland)

http://www.mittoni.com/products/flashmemory/cards/sdmb-128.html
Hey thnx, ze zijn er dus wel van MMC, das wel cewl.
Ze zijn goedkoper dan de SD card van 128 MB by MP3MAN.nl.

Verwijderd

Een SD-card past niet in de SL45.

Het is namelijk wat dikker dan een MMC.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 10:56 schreef Rivade het volgende:
Een SD-card past niet in de SL45.

Het is namelijk wat dikker dan een MMC.
OK thnx dan weet ik het nu zeker.
Moet ik toch nog erens die 128 MMCtjes zien op te doen.

• kmf
  • Niet online

kmf

Op dinsdag 18 juni 2002 11:36 schreef Ger-E het volgende:

[..]

OK thnx dan weet ik het nu zeker.
Moet ik toch nog erens die 128 MMCtjes zien op te doen.
Ik weet niet hoe duur ze zijn, maar ik denk dat als je ze vind, je tot de conclusie komt dat je voordeliger uit bent als je 2x64MB haalt.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 16:50 schreef athlonkmf het volgende:
Voor zover ik weet worden MMC niet meer verder ontwikkeld of tenminste op een vreselijk laag pitje. Ik herinner me wel dat er vorig jaar iets over een 128MB MMC-kaart en 256 SD kaart gelezen te hebben, maar exact weet ik het ook niet meer.
Bedoel je soms deze:

256 en 512 MB SD-kaartjes
128 MB MMC

Wel duur, maar je kan ze gewoon bestellen.

• kmf
  • Niet online

kmf

Op dinsdag 18 juni 2002 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Bedoel je soms deze:

256 en 512 MB SD-kaartjes
128 MB MMC

Wel duur, maar je kan ze gewoon bestellen.
Yup. die bedoelde ik :P

Maar GOD! Die MMC kaarten zijn nog duurder dan ik dacht! $160 vor een 128MB? Kan je bijna 3 van 64MB van kopen!!!

Verwijderd

Topicstarter
Die zijn wel heel duur jah, dan haal ik maar 2 X zo'n 64 MB kaartje en een 'USB reader' want die Upload is me toch een partij langzaam, maar das logisch vanwege de COM poort ofcourse.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:46
Kijk hier eens: 256SD
Je ziet hier dat er zelf 256 MB SD kaartjes zijn. prijs weet ik niet
[edit]
Neem ook eens een kijkje bij deze pagina en kijk eens tot wel formaat ze dit jaar al verwachten te zijn... 1GB

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Pagina: 1