Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
Guess what: proc is nog netjes 44 graden (normaal zo'n 42), maar mn northbridge vliegt bijna in de fik
Warm weer sucks!
en dan ben ik gisteren ook nog eens enorm verbrand
Verwijderd
noord ding ook ff wcen of er een propelor opgooien.Op maandag 17 juni 2002 16:16 schreef FragFrog het volgende:
Die van mij liep net ook al 2 keer vast, een watergekoelde Athlon XP2000@2200+ op een Tyan S2466N-4m dual
Guess what: proc is nog netjes 44 graden (normaal zo'n 42), maar mn northbridge vliegt bijna in de fik
Warm weer sucks!
en dan ben ik gisteren ook nog eens enorm verbrand
Verwijderd
Ik had zonder een intake fan een temp van 50+ graden en nu met een temp van max 39 graden
en een dragon orb 3 op mn dondervogeltje maar het schiet niet op zo
een standaard fan die de lucht wegblaast.
53 graden nu
hij is wel redelijk actief bezig vandaag
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
1.4@1533mhz.... nu nog iets tegen de hooikoorts
Verwijderd
Maaaaaaaaar ik denk dak hem zo maar ff uit doe want strax burnt tie :d
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
fucking warme weer ook weer.
Verwijderd
Bij staan alle fans op 7volt en wordt ie nu 51 graden idle.
Stress ga ik maar niet uitproberen
Heb ook geen zin in iets zwaarders dan internetten met zulk weer...
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
zelfde hier alles staat op silent en heb net wel effe goed zitten stressen en niks aan de handOp maandag 17 juni 2002 16:38 schreef markster het volgende:
whaha daar heb ik lekker geen last meer van, me 120mm fan blaast recht op mijn videokaart en northbridge duz no problemos hiero
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
theworldforizabel.la
Verwijderd
mijn xp 1800+ ook niet maar ik vind nu 48 graden en stilOp maandag 17 juni 2002 16:29 schreef bopitje het volgende:
mijne is 49 graden zo hoog is hij nog nooit geweest.
met een buiten temp van 30 graden prima gelukt mijn airflow mod
cpu koeler zalman 6000 cu en ja die is ook stil fannetje mooi 1500 toeren
kamertemp is 25 graden, fans draaien allemaal op 8 volt (ja

onderste rijtje is zelfgebouwde SMBUS-sensor dinges
Verwijderd
ja athlon 800 zo kan ik het ookOp maandag 17 juni 2002 16:49 schreef Losha het volgende:
nou, ik heb geen last vant warme weer ...
kamertemp is 25 graden, fans draaien allemaal op 8 volt (ja
[afbeelding]
onderste rijtje is zelfgebouwde SMBUS-sensor dinges
ok, je hebt het niet begrepen. kijk eens naar zijn temps.Op maandag 17 juni 2002 16:51 schreef killerdog het volgende:
[..]
ja athlon 800 zo kan ik het ook
probeer hem duidelijk te maken dat ietwat hoge temps niet perse vastlopers hoeven te veroorzaken.
zijn cpu-temps zijn binnen specs.
MIJN via-chipset temp. vind ik veel erger ..en ook die crash niet (maar laat zich ook niet echt overclocken
Verwijderd
ik ga ik duidenlijk makenOp maandag 17 juni 2002 16:54 schreef Losha het volgende:
[..]
ok, je hebt het niet begrepen. kijk eens naar zijn temps.
probeer hem duidelijk te maken dat ietwat hoge temps niet perse vastlopers hoeven te veroorzaken.
zijn cpu-temps zijn binnen specs.
MIJN via-chipset temp. vind ik veel erger ..en ook die crash niet (maar laat zich ook niet echt overclocken)
hoge temp hoeven geen vast loper op te leveren
gisteren kreeg ik effe een tbird 1000 onder handen
pc hbad al een uur of 5 aan gestaan kom ik er aan effe wat proggies draaien pc ging heel langzaam nog maar na een half uur afwachten niks ik de pc uit en open gemaakt dacht een hd probleem
zie ik ergens achter een voeding de koeler zitten ik ben een ex kok dus kan moeilijk zeggen ik brande mijn vingers maar dat blok was echt bloed heet ( ctw bedankt )
de cpu word met gemak 65 graden idle kast open nu
die pc draait al bijna een jaar zo zonder problemen
???? ja dat denk ik ook enkel gisteren werd het wat te veel
Toch maar ff mijn kast openzetten zodadelijk
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

zie onderscrift welke pc
nu ik dit post zelfs 39/35
en dit voor een zolderkamer met 32.6 graden
Verwijderd
Ik had net gemeten, maar ik vertrouw dat Speedfan en Dtemp niet zo, ze geven namelijk allebei een andere temp aan
HD was geloof ik 54 en case 38 ofzo, toch nog vrij netjes alleen die hd...
Ik herinner me dit dus ik kan er iets naastzitten
Verwijderd
Heb ze beide staan, geven exact hetzelfde aan.ik vertrouw dat Speedfan en Dtemp niet zo, ze geven namelijk allebei een andere temp aan
Wel balen dat ik mijn cpu temp niet kan meten. cheapo bordje erin. Alle proggies die dit meten geven gekke waardes:
temp1 : 121 graden
temp2 : 21 graden
temp3 : 102 graden
Zelfs die 21 graden klopt niet want dat is ie ALTIJD
VIA chipset op een MS6318
Toch maar eens een echt moederbord kopen
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()